Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Journalister vil lave journalistik; medieforskere kritiske

2 deltagere

Go down

Journalister vil lave journalistik; medieforskere kritiske Empty Journalister vil lave journalistik; medieforskere kritiske

Indlæg af KPE Søn Feb 12, 2012 2:45 am

http://rokokoposten.dk/2012/02/09/journalister-vil-lave-journalistik-medieforskere-kritiske/

Very Happy
KPE
KPE

Antal indlæg : 283
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Journalister vil lave journalistik; medieforskere kritiske Empty Sv: Journalister vil lave journalistik; medieforskere kritiske

Indlæg af Plyds Søn Feb 12, 2012 2:53 am

Ja - det anede mig. Har i årevis taget mig til hovedet over hvad der foregik. Følgende springer i øjnene:

”Læserne har jo ikke en kinamands chance for at forstå, hvordan seriøs journalistik skal afkodes, og journalisterne ved ikke, hvordan man arbejder med reel journalistik,” lyder det fra Hesselager. Hans vurdering deles af flere af hans kolleger i Aarhus og København.

”Den bliver svær, men vi har indstillet vores journalister på, at vi går en hård tid i møde. Der bliver mange lange arbejdsdage, hvor vi for eksempel skal lære dem at researche og tale med kilder, inden de skriver artikler,”

Ak - ak ak og ve.....

Jeg tror dog, at de begår en fejl i at undervuderer læserne..... Journalisterne - dem er der ikke mange tilbage af - de fleste er rapportere - eller mikrofonholdere.
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum