Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre

3 deltagere

Go down

Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre Empty Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre

Indlæg af Gorrion Fre Jun 05, 2015 4:14 pm

Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre
http://politik.tv2.dk/valg2015/2015-06-05-hizb-ut-tahrir-kraever-islamisk-boykot-af-valget-kun-allah-maa-styre

Jeg håber virkelig der er muslimer der i hobetal går ud og fordømmer dette "såkaldte" budskab, at de misbruger islam til at underminere frihedsrettigheder.

Jeg må også sige at grænsen til at ytre sig på den måde, er det samme som at sige man underkender det danske samfund, dets lovhjemmel og styring, herunder grundloven. Det er et angreb på alt hvad der er frihed og demokrati, men er i særdeleshed et angreb på Danskheden.

Det er jo reelt en trussel imod samfundet, og kan jo risikere at true landets sikkerhed hvis sådan et sprogbrug til den muslimske del af samfundet har grobund, og det underbygger jo oprettelsen af et parallel samfund under Sharia "lov"

Abu Ubaydillah understreger:
- Selve demokratiet er i modsætning til islam.

Så skal man ikke være i Danmark, eller for den sags skyld i noget vestligt land!
UD MED DEM.....OG DET ER MED DET VUMS
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre Empty Sv: Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre

Indlæg af Thomas Fre Jun 05, 2015 4:22 pm

Gorrion skrev:Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre
http://politik.tv2.dk/valg2015/2015-06-05-hizb-ut-tahrir-kraever-islamisk-boykot-af-valget-kun-allah-maa-styre

Jeg håber virkelig der er muslimer der i hobetal går ud og fordømmer dette "såkaldte" budskab, at de misbruger islam til at underminere frihedsrettigheder.

Jeg må også sige at grænsen til at ytre sig på den måde, er det samme som at sige man underkender det danske samfund, dets lovhjemmel og styring, herunder grundloven. Det er et angreb på alt hvad der er frihed og demokrati, men er i særdeleshed et angreb på Danskheden.

Det er jo reelt en trussel imod samfundet, og kan jo risikere at true landets sikkerhed hvis sådan et sprogbrug til den muslimske del af samfundet har grobund, og det underbygger jo oprettelsen af et parallel samfund under Sharia "lov"

Abu Ubaydillah understreger:  
- Selve demokratiet er i modsætning til islam.

Så skal man ikke være i Danmark, eller for den sags skyld i noget vestligt land!
UD MED DEM.....OG DET ER MED DET VUMS

Nu har kommunisterne i Enhedslisten og SF valgt at lade deres morderbander mødes i ørkenen (og myrde de lokale dér - syrere er ellers udmærkede mennesker, dem jeg kender), så de kan blive aflivede.

Ellers er terrorbanderne jo igang herhjemme - afbrænding af politibiler og andre kulturberigende aktiviteter.

Det skal man jo ikke snakke om i en hyggelig valgkamp, hvor emnet er flextumpernes ret til at stjæle.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre Empty Sv: Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre

Indlæg af doctor Fre Jun 05, 2015 4:43 pm

Der er to muligheder for fortolkning af det budskab: Det ene er at idioten er psykisk syg. Det andet er at han glemte slutningen. Og ALLAH det er mig.

I begge tilfælde tror jeg de fleste muslimer i DK er i stand til at gennemskue det uholdbare i udtalelserne.

Spørgsmålet er om bandernes asociale adfærd og kriminelle handlinger kan afspejles i valgresultatet. Det bliver spændende at se.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre Empty Sv: Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre

Indlæg af Thomas Fre Jun 05, 2015 5:08 pm

doctor skrev:....

Spørgsmålet er om bandernes asociale adfærd og kriminelle handlinger kan afspejles i valgresultatet. Det bliver spændende at se.

Enig!

Men indtil da!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre Empty Sv: Hizb ut-Tahrir kræver islamisk boykot af valget: Kun Allah må styre

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum