Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Byggeri-formand om kartel-anklager: Jeg er bare en tømrermester fra Nordsjælland

3 deltagere

Go down

Byggeri-formand om kartel-anklager: Jeg er bare en tømrermester fra Nordsjælland Empty Byggeri-formand om kartel-anklager: Jeg er bare en tømrermester fra Nordsjælland

Indlæg af Gorrion Tirs Okt 07, 2014 9:36 am

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2014/10/06/201004.htm

Disse sager er noget der selvfølgelig skal efterforskes og straffen skal være hård....
Men det er absolut også en sag der skal være 100% bevis for, da det kan smadre virksomheder totalt, og de familier der ejer firmaet.
For mig er det meget overraskende at Martin Skou Heideman skulle være involveret i sådan et kartel.
Men nu må vi se!....

Det der også får mig til at reagere er hvilken ENORME bøder bankdirektører og visse andre top finansfolk har i udsigt, det er jo sager der er 1000 gange værre og har skadet mange flere mennesker og ikke mindst samfundet.
For de skal selvfølgelig ikke gå fri!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Byggeri-formand om kartel-anklager: Jeg er bare en tømrermester fra Nordsjælland Empty Sv: Byggeri-formand om kartel-anklager: Jeg er bare en tømrermester fra Nordsjælland

Indlæg af Cirb Tirs Okt 07, 2014 1:06 pm

Vi bliver ikke uenige om at bankerne slet, slet ikke er straffet hårdt nok.
Vi bliver heller ikke uenige om at politiet naturligvis skal kunne løfte bevis byrden, når de sender bøder rundt (aktuelle og alle andre...)

Men vi er helt, helt uenige om straffens rimelighed her.

Kartel dannelse er tyveri og mafia aktivitet - slet og ret.
Karteller er ødelæggende for samfunds økonomien og svært skadelige for den almene tillid til retssystemet.