Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500

2 deltagere

Go down

Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500  Empty Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500

Indlæg af Gorrion Søn Sep 07, 2014 3:30 pm

Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500
http://nyhederne.tv2.dk/2014-09-07-kaldte-mette-frederiksen-skodsaek-fik-boede-paa-1500-kr

Det har jo taget overhånd, helt ærligt......der er sku da intet groft i at kalde en politiker for en skodsæk, og da slet ikke til at det kan udløse en bøde!


Havde han spyttet på hende, eller truet hende kan jeg forstå at man må trække grænsen, men ikke for dette....absolut ikke!


Tænk hvis politikerne ligeledes havde fået bøder for deres landsskadelige reformer og deres brud på grundloven i forbindelse med disse!
Især ændringen af Dagpengeforsikringen anser jeg både for at vær grundlovsstridig og ligeledes en overtrædelse og et brud på forsikringslovgivningens paragraffer og bekendtgørelser.

Det er totalt sort, og vores demokrati og ret til ytringer og indsigt er efterhånden historiskrivning.
Trist og sørgeligt!


Sidst rettet af Gorrion Man Sep 08, 2014 12:21 pm, rettet 1 gang
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500  Empty Sv: Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500

Indlæg af Thomas Søn Sep 07, 2014 3:57 pm

Gorrion skrev:Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500
http://nyhederne.tv2.dk/2014-09-07-kaldte-mette-frederiksen-skodsaek-fik-boede-paa-1500-kr

Det har jo taget overhånd, helt ærligt......der er sku da intet groft i at kalde en politiker for en skodsæk, og da slet ikke at det kan udløse en bøde!


Havde han spyttet på hende, eller truet hende kan jeg forstå at man må trække grænsen, men ikke for dette....absolut ikke!


Tænk hvis politikerne ligeledes havde fået bøder for deres landsskadelige reformer og deres brud på grundloven i forbindelse med disse!
Især ændringen af Dagpengeforsikringen anser jeg både for at vær grundlovsstridig og ligeledes en overtrædelse og et brud på forsikringslovgivningens paragraffer og bekendtgørelser.

Det er totalt sort, og vores demokrati og ret til ytringer og indsigt er efterhånden historiskrivning.
Trist og sørgeligt!


Nu fremgår det ikke af pressefremstilling om det fornærmende i betegnelsen skulle bestå i at hun var inkarneret ryger eller antydningen af, at hun som prostitueret leverer en vare, der er under branchens fastsatte standard.
Jeg således lidt svært ved at forholde mig til kendelsen. Begge dele kan siges at være injurierende.

Jeg forstår heller ikke, at hun så har sin facebook side åben for reklamer.....

Nu er jeg selv blevet truet med politianmeldelse og alt muligt - hvilket, jeg ikke har hørt nærmere til, da jeg efter al sandsynlighed kunne komme med et sandhedsbevis - i mellemtiden har man fra myndighedernes side haft de største vanskeligheder med at feje egen forsømmelighed i de sager ind under gulvtæppet, så......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500  Empty Selvfølgelig

Indlæg af Thomas Ons Jun 01, 2016 5:02 pm

vil Socialdemokraterne ikke have Enhedslistens morderbander indenfor døren.

At Enhedslisten så kan leve med det er overraskende.

Det tyder på, at man har ganske godt fat i forbryderne i Enhedslisten. Man ved godt, hvilke kriminelle forbindelser de har - og hvis de ikke makker ret, så vil deres egne mordere sprætte dem op - på Youtube.

Det peger mere på internt opgør i Enhedslisten mellem unge og gamle forbrydere.

Der er nok en grund til Sass-Larsens position. Han har rockerforbindelserne, som - mildest talt - ikke kan fordrage indvandrerbanderne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34083
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500  Empty Sv: Kaldte Mette Frederiksen 'skodsæk': Fik bøde på 1500

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum