Flotte intentioner, men politikernes egne reformer går stik imod.
Side 1 af 1
Flotte intentioner, men politikernes egne reformer går stik imod.
Pårørende skal passe de syge og ældre mere
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-08-02-eksperter-p%C3%A5r%C3%B8rende-skal-passe-de-syge-og-%C3%A6ldre-mere
Hvad nytter det når pensionsalderen er sat op til 70/71 år?
Hverken min søster eller jeg vil have meget overskud så længe vi skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet!. Vi får da selv brug for hjælp LÆNGE før vi overhovedet kommer i betragtning til at kunne afsætte tid til at hjælpe vores forældre.
Jovist bliver der da nok tid til besøg og samvær, i rent familie hygge, fødselsdage og sådan. Men faste rutiner om ugen er umulige for både min søster og jeg pga. vores arbejde, og sådan vil det være for rigtig mange, og da i stigende grad fremadrettet på grund af de senere års landskadelige reformer.
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-08-02-eksperter-p%C3%A5r%C3%B8rende-skal-passe-de-syge-og-%C3%A6ldre-mere
Hvad nytter det når pensionsalderen er sat op til 70/71 år?
Hverken min søster eller jeg vil have meget overskud så længe vi skal stå til rådighed for arbejdsmarkedet!. Vi får da selv brug for hjælp LÆNGE før vi overhovedet kommer i betragtning til at kunne afsætte tid til at hjælpe vores forældre.
Jovist bliver der da nok tid til besøg og samvær, i rent familie hygge, fødselsdage og sådan. Men faste rutiner om ugen er umulige for både min søster og jeg pga. vores arbejde, og sådan vil det være for rigtig mange, og da i stigende grad fremadrettet på grund af de senere års landskadelige reformer.
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Lignende emner
» Det er politikernes skyld - vræææææhhhh.
» REFORMER
» Lol - Politikernes boligpakker stopper bolighandler
» Den russiske hær. Reformer?
» Finansminister skal forsvare politikernes førtidspension
» REFORMER
» Lol - Politikernes boligpakker stopper bolighandler
» Den russiske hær. Reformer?
» Finansminister skal forsvare politikernes førtidspension
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum