Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Klumme: Dronningens advarsel kom for sent – vi ER smålige

Go down

Klumme: Dronningens advarsel kom for sent – vi ER smålige Empty Klumme: Dronningens advarsel kom for sent – vi ER smålige

Indlæg af Gorrion Lør Jan 04, 2014 2:15 pm

http://go.tv2.dk/2014-01-04-klumme-dronningens-advarsel-kom-sent-%E2%80%93-vi-er-sm%C3%A5lige

Når økonomien er stram i min egen familie, går det også udover børnene. Så bliver de ældste meldt ud af sfo, spejder og fodbold spares væk, men alligevel kan jeg ikke finde besparelser for mere end 1.000 kroner om måneden.

Det er en fantastisk klumme!
OG DEN RAMMER I DEN GRAD REGERINGEN LIGE I FJÆSET.
Det er ikke blot smålighed, men landsskadelig og forræderisk politik!

Jeg syntes absolut at retorikken kan tåle yderligere verbalt udfald imod disse landsforræderiske reformer, som kan tåle sammenligning med at en håndværker render rundt og laver hærværk og ildspåsættelser for at skabe arbejde til hans virksomhed.

Egoisme og smålighed er i højsædet for vores regering, og jeg håber så sandelig at dronningen tale var ment som en rigtig sur karklud til regeringens politik!

Kunne også forleden se i en artikel hvor mange virksomheder der ikke bidrager med skattekroner til samfundet!
Men hvem straffer man.......Man straffer alle der i årevis har bidraget til samfundet, og sender dem alle på gaden!

Og ja det er på gaden, for der er ingen fattiggård eller anden hjælp at få mere.
Det bliver familier i papkasser rundt omkring i kongeriget!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum