Dronningens Nytårstale
Side 1 af 1
Dronningens Nytårstale
Uforberedt???
Jeg tror faktisk den er skiftet ud i sidste øjeblik. Hvis ikke, så havde man bare taget den om.
Spørgsmålet er bare, hvorfor?
Eller rettere, hvad stod der i den tale, der ikke blev holdt?
Jeg tror faktisk den er skiftet ud i sidste øjeblik. Hvis ikke, så havde man bare taget den om.
Spørgsmålet er bare, hvorfor?
Eller rettere, hvad stod der i den tale, der ikke blev holdt?
Specielt kombinationen er ubehagelig: En ruineret fordrukken flextumpe i spændetrøje?Jeg vil gerne i aften sende mine varmeste nytårshilsener til alle, der kæmper med sygdom eller ensomhed, med misbrug eller hjemløshed.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Tja, statsministeren gjorde os ikke så meget klogere.
På hvad der er knækket. Her mener jeg i Dronningens nytårstale.
Udover det internationale engagement som kom overraskende højt på dagsordenen (at det så også er en manøvre uden om selfien har måske noget med det at gøre), så var den lidet overraskende.
En betoning af vækst - også i det offentlige.
Udover det internationale engagement som kom overraskende højt på dagsordenen (at det så også er en manøvre uden om selfien har måske noget med det at gøre), så var den lidet overraskende.
Sv: Dronningens Nytårstale
Thomas skrev:På hvad der er knækket. Her mener jeg i Dronningens nytårstale.
Hmm.... jeg tror det er finanssektoren - den får kun en bemærkning om sin tåbelighed og uansvarlighed.
Der er noget dér, der ikke skal snakkes om.
Lignende emner
» Klumme: Dronningens advarsel kom for sent – vi ER smålige
» Statsministerens nytårstale.
» Merkels nytårstale:
» Statsministerens nytårstale.
» Merkels nytårstale:
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum