Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

3 deltagere

Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Gorrion Fre Okt 04, 2013 12:49 pm

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/10/04/101433.htm

Nu må de kraftedeme holde op!!!!

Nu er det definitivt.

Jeg går i det der før var den kriminelle bane, men som efterhånden kan betegnes som en samfundstjeneste.

Jeg går i gang med omfattende indsmugling af vare der er pålagt dyr afgift af staten, og jeg vil lave alt det sorte arbejde jeg overhovedet kan få opstøvet
SÅDAN ER DET!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Thomas Fre Okt 04, 2013 1:04 pm

Gorrion skrev:Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2013/10/04/101433.htm

Nu må de kraftedeme holde op!!!!

Nu er det definitivt.

Jeg går i det der før var den kriminelle bane, men som efterhånden kan betegnes som en samfundstjeneste.

Jeg går i gang med omfattende indsmugling af vare der er pålagt dyr afgift af staten, og jeg vil lave alt det sorte arbejde jeg overhovedet kan få opstøvet
SÅDAN ER DET!
Hun har begået forbrydelsen, så der kan ikke da ikke blive tale om, at hun skal kompenseres. Det undrer mig blot at dommeren ikke på et tidligere tidspunkt afviste sagen.
Endvidere kan danske myndigheder næppe bebrejdes et tab, som skyldes rekvirerende myndighed. Hun må så rejse erstatningskravet over for de amerikanske myndigheder, hvor hun næppe får medhold idet sagen er afvist på grund af en teknikalitet.
Det mystiske er imidlertid, at man har ladet sagen falde på den anden side af tidsgrænsen, det er så demonstrativt sjusk, at man har måttet have et motiv for udløbet.
Det næste spørgsmål er så hvad der ellers gemmer sig i den historie.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Gorrion Fre Okt 04, 2013 2:29 pm

Hun skulle ALDRIG have været udleveret!!!!!!!!

Og da slet ikke til en slyngelstat!

Der gemmer sig måske en historie om politisk hånd-vaskeri, og slimede aftaler...blot en af mange

Har hun nu også begået en forbrydelse?
Og hvorfor har man bevidst og med fuldt overlæg misbrugt ikke blot ugyldige paragraffer for udlevering, men oven i købet også selvom man godt vidste at denne sag (hvis der overhovedet er en sag) var forældet.
Denne sag kommer for Højesteret, og så vil jeg håbe at myndighederne får sådan en på skrinet af det får ørenlyd på den anden side af kloden.
Ufatteligt at hun skal igennem dette.
Vil håbe hun får erstatningen mange doblet i højesteret.

Og så har vi samtidigt stribevis af tidligere og nuværende top finansfolk rendende fri....
Her er der INGEN tvivl om at der er begået ulovligheder, eller ligefrem landsskadelig virksomhed.
Her vil det absolut være en katastrofe hvis sagerne bliver forældet!

Nej, de første 3000 pakker banderole-fri smøger bliver bestilt snarest!

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Jomsviking Fre Okt 04, 2013 4:15 pm

Hvis soen har smuglet narko, kan man da blot ærge sig over at hun ikke blev straffet hårdt i USA.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Gorrion Fre Okt 04, 2013 6:00 pm

Jeg bryder mig bestemt ikke om narko!
Men nu er hun ikke dømt, og det bliver hun heller ikke, og det er slet ikke sikkert hun havde noget med det at gøre!.
Det er måden man har smidt en Dansk statsborger i klørene på en af de mest modbydelige stater på kloden, når det gælder retspleje....hun blev oven i købet udleveret efter terrorparagraffen, der "først" blev indført 2 år efter den første involvering af sagen, men at terrorparagraffen udnyttes til at deportere danske statsborgere, og flå dem ud af deres hjem med chokerede børn og familie stående rystet tilbage, så er enhver sikkerhed for borgerne udslettet.
I øvrigt har denne sag INTET med terrorisme paragraffer at gøre!

Den eneste smatso i dette er Lene Espersen, der bør have straf for landsforræderi, bortførsel, og frihedsberøvelse
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Thomas Fre Okt 04, 2013 6:47 pm

Jomsviking skrev:Hvis soen har smuglet narko, kan man da blot ærge sig over at hun ikke blev straffet hårdt i USA.
Det plejer gerne at være det. Når en sag falder p.gr.a. "beviset stilling", så bliver en erstatning højst symbolsk. Det andet er, at det er så brølesvært at løfte en bevisbyrde i Danmark. Det er noget lettere i USA. Man har formentlig vurderet om hun ville blive dømt i Danmark og så vurderet: Sandsynligvis.

Der er jo langt flere herhjemme, der burde sidde i fængsel, så hvis folk først ryger i buret, så er muligheden for justitsmord altid til stede; men den er meget, meget fjern.

Det, der undrer mig er, at den sag falder forældelsesfristen i USA.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Jomsviking Lør Okt 05, 2013 6:09 am

Gorrion skrev:Jeg bryder mig bestemt ikke om narko!
Men nu er hun ikke dømt, og det bliver hun heller ikke, og det er slet ikke sikkert hun havde noget med det at gøre!.
Det er måden man har smidt en Dansk statsborger i klørene på en af de mest modbydelige stater på kloden, når det gælder retspleje....hun blev oven i købet udleveret efter terrorparagraffen, der "først" blev indført 2 år efter den første involvering af sagen, men at terrorparagraffen udnyttes til at deportere danske statsborgere, og flå dem ud af deres hjem med chokerede børn og familie stående rystet tilbage, så er enhver sikkerhed for borgerne udslettet.
I øvrigt har denne sag INTET med terrorisme paragraffer at gøre!

Den eneste smatso i dette er Lene Espersen, der bør have straf for landsforræderi, bortførsel, og frihedsberøvelse
Vi skal jo ikke stå og holde hånden over en narkosmugler. For min sklkd kan de med fordel udleveres til Thailand til hurtig ekspedition.
Man har vel, som thomas er inde på, vurderet at der var noget om snakken og hun burde udleveres. At man i USA så ikke formår at dømme hende er en anden sag.

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Gorrion Lør Okt 05, 2013 7:52 am

Jeg er meget uenig, Hvis USA ville have fulgt dette til dørs kunne de have gjort det i 2007.

Havde sagen IKKE været forældet så skulle hun heller ikke udleveres...IKKE TALE OM!
Og da slet ikke med brug af terror paragraffer der åbenbar tillader deportering hvis man har fået bøde for at køre uden lys på cyklen.
Det som myndighederne, og som i dette tilfælde primært Lene Espersen har misbrugt sit embede på er at lægge straf i straf, at bruge love som er bragt til verden til et helt andet formål, at smadre en anden persons tilværelse, for ikke at nævne dennes familie og børns psyke.
Hvis der er noget mere ondskabsfulgt og som kan tangere psykisk terror og totur, så er det som Camilla har været igennem et godt eksempel, og nu, med "dommen" fra østerlandskorruptret, skal trækkes igennem noget der mest af alt minder om endnu en gang psykisk totur.

Når hun bliver frikendt i Højesteret, så vil jeg håbe hun kommer til at tjene mange penge på filmrettigheder, for der er i den grad lagt i støbeske til en Horrorfilm her.
Med den danske stat, og Lene Espersen i skurkerollen!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Thomas Lør Okt 05, 2013 8:17 am

Jomsviking skrev:
Gorrion skrev:Jeg bryder mig bestemt ikke om narko!
Men nu er hun ikke dømt, og det bliver hun heller ikke, og det er slet ikke sikkert hun havde noget med det at gøre!.
Det er måden man har smidt en Dansk statsborger i klørene på en af de mest modbydelige stater på kloden, når det gælder retspleje....hun blev oven i købet udleveret efter terrorparagraffen, der "først" blev indført 2 år efter den første involvering af sagen, men at terrorparagraffen udnyttes til at deportere danske statsborgere, og flå dem ud af deres hjem med chokerede børn og familie stående rystet tilbage, så er enhver sikkerhed for borgerne udslettet.
I øvrigt har denne sag INTET med terrorisme paragraffer at gøre!

Den eneste smatso i dette er Lene Espersen, der bør have straf for landsforræderi, bortførsel, og frihedsberøvelse
Vi skal jo ikke stå og holde hånden over en narkosmugler. For min sklkd kan de med fordel udleveres til Thailand til hurtig ekspedition.
Man har vel, som thomas er inde på, vurderet at der var noget om snakken og hun burde udleveres. At man i USA så ikke formår at dømme hende er en anden sag.
Hvis jeg skal gætte på, hvad det er, så er der ikke alene noget om snakken; men det mere interessante for myndighederne er, hvem, der står bagved. Det er dem, man vil have fat i.
Den lille Camilla stikker så af og nægter at samarbejde. Så må man jo have hende udleveret og anmoder om at få hende udleveret, hvilket hun naturligvis modarbejder. Så får man tilsyneladende det danske politi til at hive sandheden ud af dullen.
Når hun så endelig kommer til USA, så skal betalingen falde for de oplysninger, hvorved man lader sagen køre ud over baglinien.

Formentlig har hun ikke alene sunget; men skrålet i vilden sky. Så står man jo med det problem, at passe nogenlunde på hende. Det sker nemmest i Danmark. Den dulle havde ikke overlevet et kvarter i et amerikansk fængsel.
Problemet dukker så op, da hun bliver næsvis og vil have betaling to gange.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Gorrion Lør Okt 05, 2013 8:43 am

Nu vrøvler du Thomas!

Det er sku da myndighederne der er fuldstændigt afsporet i denne sag, hvis der er nogen sag overhovedet, ud over at Camilla er blevet ofre for en Lene Espersens dumheder, hvilket der er mange af.
Hvis der er nogen der kommer til at lufte sandheder er det sku Lene Espersen, jeg vil håbe hun bliver hevet i rigsret for at overtrædelse af grundloven, samt overtrædelse af lovbekendtgørelse 110 om udlevering af en dansk statsborger.

§ 7. Hvis det i særlige tilfælde, navnlig under hensyn til den pågældendes alder, helbredstilstand eller andre personlige forhold, må antages, at udlevering ville være uforenelig mod humanitære hensyn, må udlevering ikke finde sted.



Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Jomsviking Lør Okt 05, 2013 1:51 pm

Corrion

Jeg forstår ikke hvorfor du synes at vi skal holde hånden over en formodet narkosmugler?

_________________
Førhen havde kirken det største hus i byen, nu har banken det største hus i byen.
Jomsviking
Jomsviking

Antal indlæg : 1771
Join date : 27/12/11

Tilbage til toppen Go down

Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA Empty Sv: Camilla Broe mister erstatning for udlevering til USA

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum