Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu laver RD endnu et fupnummer.

2 deltagere

Go down

Nu laver RD endnu et fupnummer. Empty Nu laver RD endnu et fupnummer.

Indlæg af Thomas Man Sep 23, 2013 11:29 am

Et til i en lang række.

Jeg har ikke gidet gennemskue, hvad det er.

Hvert halve år laver Danske Bank en revolution på realkreditten, der skal løse alle verdens problemer - eller i hvert fald Danske Banks - at Danske Bank så er et større problem for landet end hele resten af verden: Det er noget andet.

Det er så trættende at man skal blive ved med at høre på de platugler.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34411
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu laver RD endnu et fupnummer. Empty Sv: Nu laver RD endnu et fupnummer.

Indlæg af Gorrion Man Sep 23, 2013 12:47 pm

Jamen jeg er enig med dig Thomas.

Og helt ærligt så troede jeg ikke de fik lov til det!


Noget tyder på at problemerne med de danske subprime lån er endnu mere omfattende, og at man så laver superflexkortlunte subprime.
Tidspunktet er jo selvskrevet :-)
Det er som at hive splitten ud på en håndgranat og komme den i lommen, for derefter at holde sig for ørene og tro der så ikke sker mere....at knibe øjnene sammen, er heller ikke til megen gavn.

Fra at være en Atom bombe, så er der kommet ny kemi på bålet, og nu er det så en Hydrogen bombe.

Er disse lån blevet godkendt ? og af HVEM ?

Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu laver RD endnu et fupnummer. Empty Sv: Nu laver RD endnu et fupnummer.

Indlæg af Thomas Man Sep 23, 2013 1:39 pm

Gorrion skrev:Jamen jeg er enig med dig Thomas.

Og helt ærligt så troede jeg ikke de fik lov til det!


Noget tyder på at problemerne med de danske subprime lån er endnu mere omfattende, og at man så laver superflexkortlunte subprime.
Tidspunktet er jo selvskrevet :-)
Det er som at hive splitten ud på en håndgranat og komme den i lommen, for derefter at holde sig for ørerne og tro der så ikke sker mere....at knibe øjnene sammen, er heller ikke til megen gavn.

Fra at være en Atom bombe, så er der kommet ny kemi på bålet, og nu er det så en Hydrogen bombe.

Er disse lån blevet godkendt ? og af HVEM ?

Nu får vi se: Man er jo godt i gang med at pille enhver form for likviditet fra Danske Bank. Lad os se, hvordan SIFI-lovgivningen kommer igennem. Lovene ligger der jo allerede - og bestyrelserne (og delvis direktionerne) er jo udvalgt og vel også udpeget - man skal lige have lovgrundlaget i orden.

Hvorfor tror Du Kolde Eivind røg ud? Han ville jo ikke gøre som der blev sagt! Borgen er jo godt klar over, at der skal ryge hoveder som når en grønthøster går gennem en tulipanmark.

Det spændende for os herinde er hvordan man vil hakke Klinkby - med familie - i så små stykker, at han aldrig nogen sinde kommer i arbejde igen. Det bliver lige som de spekulanter, der må skifte navn til De Lerium - fordi navnet Larsen er for belastet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34411
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu laver RD endnu et fupnummer. Empty Sv: Nu laver RD endnu et fupnummer.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum