Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

F-117 Nighthawk

Go down

F-117 Nighthawk Empty F-117 Nighthawk

Indlæg af Thomas Lør Mar 30, 2019 9:51 pm

Er den stadig operativ?

Hmmm.... hvorfor ikke?

Hvis alle tror, at den ikke flyver mere og man udstiller et par stykker på et museum, så.... sover visse trygt - og det er der aldeles ikke nogen grund til.

Jeg har også undret mig over at Tornado er inddraget. Jeg kan forstå, at Lossiemouth nedlægges - efter at have set Admiral Kutznetsov. Men hvorfor også Marham? Tornado har altid været et svin at vedligeholde; men .....

Hvad kan målet evt. være - tja... der gættes her på Maduro. Formodningen er nærliggende efter, at F-117 blev brugt under arrestationen af Noriega.

Der er også spørgsmålet om nedlæggelsen af en ganske udmærket luftbase i Norge.

Hmmm.... så Putin blev dræbt af sit hjemmedestillationsanlæg? Nej, hvor uheldigt!
Flyvemaskiner? Hvilke flyvemaskiner? Kender vi så sandelig ikke noget til.

Det er nok også derfor disse oplysninger "siver" - hvorfor ikke med en minimal indsats gøre den fjendtlige ledelse nervøs for eget helbred?

Ret beset var F-117 projektet billigt. 8 mia. USD. alt inclusive.

Det andet er, at F-15 evt. kommer i produktion igen (ikke fordi den er "stealth" - den er alt andet end). Men hvorfor ikke?

Der er en masse viften med arme og ben for øjeblikket.
Ikke nok med det; men der er hvæsen og en summen blandt alle fluerne på væggene rundt omkring - hvad mon har forstyrret dem i deres slummer?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34413
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

F-117 Nighthawk Empty Hvad laver de?

Indlæg af Thomas Søn Mar 31, 2019 4:21 am

Jeg tror det er "minerydning".

Der flyver en F-16 i hver ende af F-117 ruten. F-16 skal nok til for at lokke radar til at tænde - og så kommer F-117 og giver missilerne en bombe.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34413
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum