Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Eivind Kolding Fyret i Danske Bank

3 deltagere

Go down

Eivind Kolding Fyret i Danske Bank Empty Eivind Kolding Fyret i Danske Bank

Indlæg af Cirb Man Sep 16, 2013 10:30 am

http://www.business.dk/finans/eivind-kolding-fyret-i-danske-bank

Thomas fik sgu ret affraid 

Mvh
Cirb

_________________
Sapere Aude
Cirb
Cirb

Antal indlæg : 2353
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Aarhus

Tilbage til toppen Go down

Eivind Kolding Fyret i Danske Bank Empty Sv: Eivind Kolding Fyret i Danske Bank

Indlæg af Gorrion Man Sep 16, 2013 11:54 am

Tja...

Problemet er dog mere end Eivind Kolding og deres Mafio new standards

Hele "Banken" burde have været afviklet!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Eivind Kolding Fyret i Danske Bank Empty Ret i hvad?

Indlæg af Thomas Man Sep 16, 2013 12:54 pm

Cirb skrev:http://www.business.dk/finans/eivind-kolding-fyret-i-danske-bank

Thomas fik sgu ret affraid 

Mvh
Cirb
Det er jeg så vant til, at det er trivielt. alien 

En ting som Kolding IKKE har formået: Det er at rydde op i pestkulen.

Jeg tror så den mere direkte årsag er den afpresning han har stået bag af politikere, som hen over sommeren har knust så mange karrierer. Nu er det ikke svært at få fjernet en minister, det er faktisk ret let. Der hvor han nok har grebet særdeles meget fejl er at han må have "klemt" Gitte Lillelund Bech, som er tidligere forsvarsminister, hvorfor hun dels er blevet undersøgt i de uhyggeligste detaljer. Der må således være brugt oplysninger frem, som man har forholdt PET. Det kan næsten kun komme fra banken. Det mås man ikke!

Det har heller ikke været klogt at få fjernet Ole Sohn, for én ting er sikkert: Hans bankforbindelse som kommunist er IKKE Arbejdernes Landsbank - Jeg vil formode at Helle Thornings bolig er finansieret af Arbejdernes Landsbank - det ville være klogt af Socialdemokratiet, så det har man nok gjort - netop med henblik på muligheden for afpresning. Problemet med Sohn er, at han er blevet clearet som minister - med fuld viden om hvad han har bedrevet i sin snuskede fortid - jeg tror så stadig, at Sohn har været en af hovedinformanterne omkring kommunisterne; men der var åbenbart igen oplysninger, der er blevet forholdt PET.
Jeg vil ikke være overrasket, hvis noget tilsvarende gør sig gældende for Nick Hækkerup - altså, at han er flyttet præventivt - Vammen er antagelig Århus Lokalbank, det ville ligne dem, hvis ikke Arbejdernes Landsbank.

Jeg har også noteret mig, at Lars Løkke er flyttet i lejlighed og konen opgav posten i Græsted sogneråd. Der er intet mærkeligt i, at en statsminister er privatøkonomisk på røven - Jens Otto Krag var det bl.a.; men her fandt man en afdragsordning. Her var KGB så torskedum, at de afpressede ham med billeder optaget med en meget bar dame (står i Allan Dulles erindringer) - hvilket Krag bare grinede af.

Jeg vil heller ikke udelukke, at Pia Kjærsgaard er røget på den konto.

Men jeg tror præmieidiotien i Eivind Koldings tilfælde var, at man forsøgte at læne sig op ad Harry Potter - bl.a. herinde. Jeg skal da sige det på den måde, at Klinkby måske nok dukker op igen; men han har hele tiden prøvet at få mig til at give private oplysninger, han kunne bruge. Der er bare den ting ved det: Klinkby er et perfidt og ondsindet banksvin - helt generelt. Jeg tror nok, at det var dumt, at henlede opmærksomheden på Harry Potters sommerhus.

Det er utroligt naivt, hvis man ikke går ud fra, at man bliver overvåget - specielt ikke efter Breivik. Selvfølgelig gør man da det; man har søgemaskinerne til det grove. Det er så også meget lidt klogt, hvis man tror, at nogen reelt interesserer sig i PET for, hvad man mener om den fast forrentede realkreditobligation. Hvis det mod forventning skulle være tilfældet, så vil jeg da håbe, at de nervenedbrudte og overarbejdede politifolk har benyttet indsigten til at "bakke op om" privatøkonomien.

Det får så være, for jeg tror det er dér kæden hopper af! Det har ikke betydet noget så længe man ikke skulle til det væsentlige: Nemlig SIFI-lovgivningen, hvor man ikke kan have, at privatøkonomiske interesser har indflydelse.

Det kan man være rimelig sikker på fordi:

Formanden for Danske Bank: skrev:Formanden for Danske Bank: Ny direktør skal eksekvere

Danske Banks nye administrerende direktør Thomas F. Borgen er en mand med solid erfaring fra bankverdenen, og han kan bidrage til at ændre bankens ledelseskultur.
Thomas F. Borgen sad som direktør af Fokus Bank i Norge fra 2001-09, hvilket dels bringer ham uden om den åbenlys kriminelle periode, dels giver ham et kendskab til Fokus Bank, som skal afvikles, for Norge garanterer helt sikkert ikke for indskyderne i en ikke-norsk bank (det bliver OGSÅ kostbart for Danske Bank - det er immervæk Norges 3. største bank), dels er det ikke en af slænget omkring Tonny Thierry Andersen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Eivind Kolding Fyret i Danske Bank Empty Sv: Eivind Kolding Fyret i Danske Bank

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum