Barfoed er sur
3 deltagere
Side 1 af 1
Barfoed er sur
over at nu gider Folketinget heller ikke hans platte reklamer for Danske Bank.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Sv: Barfoed er sur
Parti-diktaturet, viser sit grimme ansigt igen.
Jomsviking skrev:Parti-diktaturet, viser sit grimme ansigt igen.
Man vil prøve at forhindre Enhedslisten og Dansk Folkeparti i at filibustre.
Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.
Det er jo ikke overraskende at både kongen og kronprinsen begge går ind for en styrkelse af kongemagten....
Hvilket leder mig frem til den grundlæggende forfatningsmæssige svaghed i Danmark: Sammenblandingen af den lovgivende og den udøvende magt. Når denne er én, som i DKs tilfælde, kan det jo ikke overraske nogen at lovgiver giver love til fordel for udøver, eller rettere sig selv - det er kun menneskeligt.
Det er jo ikke overraskende at både kongen og kronprinsen begge går ind for en styrkelse af kongemagten....
Hvilket leder mig frem til den grundlæggende forfatningsmæssige svaghed i Danmark: Sammenblandingen af den lovgivende og den udøvende magt. Når denne er én, som i DKs tilfælde, kan det jo ikke overraske nogen at lovgiver giver love til fordel for udøver, eller rettere sig selv - det er kun menneskeligt.
Jomsviking skrev:Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.
Det er da helt klart, at det principielt er uheldigt.
Jomsviking skrev:Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.
Det er da bare forbi at soc. dem. er drøn frustrerede over at der ikke kommer et pip fra Lars Lykke i den politiske debat. Mens Lars L. holder hovedet i jorden som en anden struds, så flygter vælgerne fra soc. dem. Det må konkluderes at være en meget succesfuld strategi. Derfor vil de nu tvinge ham på managen og bekende kulør.
clb- Antal indlæg : 64
Geografisk sted : Cph
Lige præcis. Løkke er jo ikke dum.clb skrev:Jomsviking skrev:Jeg synes mere at det ligner, at magthaver og næste magthaver tildeler sig selv privilegier. Lige som med offentlighedsloven.
Det er da bare forbi at soc. dem. er drøn frustrerede over at der ikke kommer et pip fra Lars Lykke i den politiske debat. Mens Lars L. holder hovedet i jorden som en anden struds, så flygter vælgerne fra soc. dem. Det må konkluderes at være en meget succesfuld strategi. Derfor vil de nu tvinge ham på managen og bekende kulør.
Lignende emner
» Det er interessant at Barfoed
» Hvem kunne Løkkes efterfølger være ?
» Landbruget.
» Barfoed tager skolen som gidsel
» Der fik Barfoed da noget positivt igennem
» Hvem kunne Løkkes efterfølger være ?
» Landbruget.
» Barfoed tager skolen som gidsel
» Der fik Barfoed da noget positivt igennem
Side 1 af 1