Thorning-Schmidt rigets bedste statsminister i årtier?
+6
klogeaage 35
Marovingian
HenningK
dkguy66
Thomas
Cirb
10 deltagere
Side 3 af 3
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Thorning-Schmidt rigets bedste statsminister i årtier?
SortKaffe skrev:Vælgerne flygter fra socialdemokraterne.
Det har vi vidst længe.
Her efter 1. maj må vi konstaterer, at nu flygter socialdemokraterne også fra vælgerne
Nu vrøvler Du, SortKaffe!
Man holder skam fast på SF/Enhedslistens vælgere - ganske bogstaveligt.
Helt tilfældigt sammenfald? ja, ja, ja, ja, ......
Thomas- Antal indlæg : 34541
Thomas skrev:SortKaffe skrev:Vælgerne flygter fra socialdemokraterne.
Det har vi vidst længe.
Her efter 1. maj må vi konstaterer, at nu flygter socialdemokraterne også fra vælgerne
Nu vrøvler Du, SortKaffe!
Man holder skam fast på SF/Enhedslistens vælgere - ganske bogstaveligt.
Helt tilfældigt sammenfald? ja, ja, ja, ja, ......
Som sagt.
I har jo heller ikke holdt øje med hvor Flyvevåbnet i år valgte at holde øvelse.......
1. Maj demonstrationerne er nok den mest gennemfotograferede begivenhed overhovedet - jeg går ud fra, at man har den dokumenteret 60 år tilbage i detaljer. Når vi taler fotorekognoscering (og andre sensorer) så taler jeg detaljer som hvilke knapper, der er i skjorterne.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE5462630/thorning-upopulaer-hjemme-populaer-ude?ref=lokalavisen
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Cirb skrev:http://jyllands-posten.dk/politik/ECE5462630/thorning-upopulaer-hjemme-populaer-ude?ref=lokalavisen
Mvh
Cirb
Som jeg har sagt hele tiden: Hun er den mærkeligste statsminister landet har haft; men hun er bestemt ikke dårlig.
Ekspert: Thorning gør som Stauning
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Cirb skrev:Ekspert: Thorning gør som Stauning
Mvh
Cirb
Nu bliver jeg altid nervøs, når andre begynder at blive enige med mig - specielt Peter Nedergaard - men lad gå.
Det er det jeg hele tiden har sagt.
Helle Thorning er socialdemokrat til fingerspidserne: Det har hun aldrig lagt skjul på! Hun har hele tiden ved enhver given lejlighed fremhævet Stauning. At kommunisterne så gør sig umådelige anstrengelser for at fortælle socialdemokraterne, hvad de er og burde være: Det er noget andet.
Men det er da kun glædeligt at selv fatsvage begynder at se, hvad der for os andre har været lysende klart siden valgkampen.
Kommende minister for ?
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Jeg tvivler.Cirb skrev:Kommende minister for ?
Mvh
Cirb
På den anden side er Erhvervs- og Vækstministeret så svagt besat, at en papskive ville være mere kvalificeret. Og så er Thorning den mærkeligste statsminister vi har haft.
Hun er fjernstyret fra Merkel, og ekstremt upopulær i egne rækker. Det går nøjagtig som forudset: S er faldet i meningsmålinger fra 26-27 % til 17 %. Nu forlader hun skuden.
http://www.b.dk/politiko/hans-engell-thorning-er-favorit-til-topjob-i-eu
Nogen Stauning blev det ikke til. En teknokrat med spidse albuer.
doctor- Antal indlæg : 1673
doctor skrev:Hun er fjernstyret fra Merkel, og ekstremt upopulær i egne rækker. Det går nøjagtig som forudset: S er faldet i meningsmålinger fra 26-27 % til 17 %. Nu forlader hun skuden.
Det tror jeg ikke Du skal regne med. Det er kommunisterne og bankfolkene, der gerne vil af med hende. Tenderer lidt mod ønsketænkning.
Hun er sgu skarp hende Helle
http://m.b.dk/?article=25928395-Chefredaktoer-En-statsminister-med-humor-og-bid-
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
klogeaage 35 skrev:
Hun er sgu skarp hende Helle
http://m.b.dk/?article=25928395-Chefredaktoer-En-statsminister-med-humor-og-bid-
Hun er blevet en bedre taler, men der er ikke nogen store talere på Christiansborg. Der er jo ingen Aksel Larsen f.eks.
Gu er hun da ej skarp - hun har ansat taleskrivere der befinder sig på et andet litterært niveau end hende til at skrive de taler og fortælle hende hvad hun skal sige og mene.
Helle aner da intet om myten om Kong frode - det er sådan noget folk der har læst bøger ved. Men hun ser da fin og sød ud når hun står der i sin røde kjole og håret sat op i "beauty queen style"
Er man virkelig så naiv i det her land at man tror at disse udygtige politikere logrer med halen?
Undskyld, hvad tror I der sker når Astrid Krag, Mette F. eller Villy bliver sat i enerum med en håndfuld mennesker (topembedsmænd) der er dem fagligt, intellektuelt og erfaringsmæssigt overlegne? Det er da halen der logrer med hunden!
Historien om Lene E. er oplysende. Hun kom til UM, som erfaren minister: Hun skulle denne gang nok vise dem hvem der bestemte! Vi kender alle historien om hendes tåberier, og moralen er at efter hun havde dummet sig i en grad at det nær havde kostet hende karrieren, til sidst faldt hun til patten og lod gamle Claus Grube (Dep. chef) fortælle hende præcis hvad hun skulle gøre, sige og mene - og derefter blev hun jo en ganske udmærket udenrigsminister - lige som de andre.
Helle aner da intet om myten om Kong frode - det er sådan noget folk der har læst bøger ved. Men hun ser da fin og sød ud når hun står der i sin røde kjole og håret sat op i "beauty queen style"
Er man virkelig så naiv i det her land at man tror at disse udygtige politikere logrer med halen?
Undskyld, hvad tror I der sker når Astrid Krag, Mette F. eller Villy bliver sat i enerum med en håndfuld mennesker (topembedsmænd) der er dem fagligt, intellektuelt og erfaringsmæssigt overlegne? Det er da halen der logrer med hunden!
Historien om Lene E. er oplysende. Hun kom til UM, som erfaren minister: Hun skulle denne gang nok vise dem hvem der bestemte! Vi kender alle historien om hendes tåberier, og moralen er at efter hun havde dummet sig i en grad at det nær havde kostet hende karrieren, til sidst faldt hun til patten og lod gamle Claus Grube (Dep. chef) fortælle hende præcis hvad hun skulle gøre, sige og mene - og derefter blev hun jo en ganske udmærket udenrigsminister - lige som de andre.
Jomsviking skrev:Gu er hun da ej skarp - hun har ansat taleskrivere der befinder sig på et andet litterært niveau end hende til at skrive de taler og fortælle hende hvad hun skal sige og mene.
Det, der bare undrer mig er at myten om Frode Fredegod er jeg en af de få der har brugt de sidste mange år.
Ingen grund til panik før lukketid
.
Der er altså nogen der mener hun gør det godt
http://m.bt.dk/?article=26173594-Thorning-Jeg-gaar-aldrig-i-panik
- Du ser heller ikke slidt ud?
- Bare vent, det skal nok komme, siger Helle Thorning-Schmidt.
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
klogeaage 35 skrev:.
Det er nok også rigtigt, at hun ikke går i panik. Hun får plaffet alle mulige overraskelser i hovedet; men forbliver rolig. En fremragende egenskab hos en statsminister.
Side 3 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» Bøssesvin, skadedyr og skolelærer Søren Pape Poulsen
» Pulverheksenes sabbath.
» socialdemokrater i angreb på partitoppen
» Jeg tror, man læser Helle Thorning-Schmidt helt, helt forkert.
» Johanne Schmidt står til hurtig exit fra Folketinget
» Pulverheksenes sabbath.
» socialdemokrater i angreb på partitoppen
» Jeg tror, man læser Helle Thorning-Schmidt helt, helt forkert.
» Johanne Schmidt står til hurtig exit fra Folketinget
Side 3 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum