Domænet "www.økonomidebatten.dk"
+4
_Traver
peter777
Skyblue
clb
8 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Domænet "www.økonomidebatten.dk"
clb
Vælger vi en CMS baseret løsning kan du jo oprette artiklerne direkte og lade fx en korrekturlæser skulle godkende dem inden de publiseres. Desuden kan du indlægge nogle retningslinier omkring reklame i forumreglerne. Endelig vil jeg ikke mene at det ville være negativt at ejendomsmæglerne engagerer sig på siden idet man således kan påvise sin betydning overfor andre medier ;-)
Vælger vi en CMS baseret løsning kan du jo oprette artiklerne direkte og lade fx en korrekturlæser skulle godkende dem inden de publiseres. Desuden kan du indlægge nogle retningslinier omkring reklame i forumreglerne. Endelig vil jeg ikke mene at det ville være negativt at ejendomsmæglerne engagerer sig på siden idet man således kan påvise sin betydning overfor andre medier ;-)
doncamillo- Antal indlæg : 11
For at komme videre, vil jeg foreslå at der nedsættes en ad hoc gruppe bestående af doncamillo, rastha og clb, som får ansvaret for at starte sitet op.
Så kan man måske senere lave nogle forkromede vedtægter og lignende, sådan at de øvrige aktive brugere kan inddrages på sitet.
Så kan man måske senere lave nogle forkromede vedtægter og lignende, sådan at de øvrige aktive brugere kan inddrages på sitet.
Monet- Antal indlæg : 77
Hvis der er interesse for det, kan jeg bidrage med indspark fra kommunikationsteori og -praksis. Altså være med til at afklare målgrupper, budskab(er), visuel kommunikation, lay-out, fortællemåder, brugergrænseflade etc. Jeg har erfaring med kvalitative interviews, og brug af billeder som narrativt element, og kan fungere som skribent og fotograf indenfor de lidt mere skæve områder.
Send evt en pm - det fører for vidt at diskutere oplæg her på sitet.
Send evt en pm - det fører for vidt at diskutere oplæg her på sitet.
ackroyd- Antal indlæg : 22
Geografisk sted : Frb C
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Historien om Økonomidebatten
» Økonomidebatten.dk
» LYSET HAR RAMT LARS NIELSEN (IKKE REKLAME)
» Google - økonomidebatten
» Mangler i økonomidebatten?
» Økonomidebatten.dk
» LYSET HAR RAMT LARS NIELSEN (IKKE REKLAME)
» Google - økonomidebatten
» Mangler i økonomidebatten?
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum