Mangler i økonomidebatten?
2 deltagere
Side 1 af 1
Mangler i økonomidebatten?
Der er allerede gået så lang tid, at det er muligt at drage hvisse slutninger med hensyn til dette forum.
Det bliver aldrig interessant, fordi det ikke kan tiltrække de rigtige typer med viden og humor, der mægter at føre en rimelig økonomisk debat.
Efter kortere eller længere tid vil det hensygne og lukke. Det vidner hyppigheden af debatindslag om.
Det bliver aldrig interessant, fordi det ikke kan tiltrække de rigtige typer med viden og humor, der mægter at føre en rimelig økonomisk debat.
Efter kortere eller længere tid vil det hensygne og lukke. Det vidner hyppigheden af debatindslag om.
renecohrt- Antal indlæg : 42
Geografisk sted : Virum/København/Danmark
Den bliver aldrig så populær som boligdebatten
Jeg ser økonomidebatten som en mulighed for at undgå censur - tilsigtet eller ikke tilsigtet - på boligdebatten.
Den har haft det gode effekt, at jeg har fået oprettet mit bibliotek på stashbox.org
Det vil kun være glædeligt, hvis aktiviteten er lav her - det vil betyde at boligdebatten bliver dygtigere - og bedre i stand til at modstå pression.
Vi må erkende, at tumperne på boligdebatten provokerer andre til et højere niveau.
Den har haft det gode effekt, at jeg har fået oprettet mit bibliotek på stashbox.org
Det vil kun være glædeligt, hvis aktiviteten er lav her - det vil betyde at boligdebatten bliver dygtigere - og bedre i stand til at modstå pression.
Vi må erkende, at tumperne på boligdebatten provokerer andre til et højere niveau.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Økonomidebatten.dk
» Google - økonomidebatten
» Historien om Økonomidebatten
» LYSET HAR RAMT LARS NIELSEN (IKKE REKLAME)
» Taifun
» Google - økonomidebatten
» Historien om Økonomidebatten
» LYSET HAR RAMT LARS NIELSEN (IKKE REKLAME)
» Taifun
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum