Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

S-borgmester kan ikke kende sit parti

5 deltagere

Go down

S-borgmester kan ikke kende sit parti Empty S-borgmester kan ikke kende sit parti

Indlæg af Gorrion Ons Feb 27, 2013 12:37 am

S-borgmester kan ikke kende sit parti
http://www.b.dk/politiko/s-borgmester-kan-ikke-kende-sit-parti

Jeg er helt enig!

De er totalt stået af i "partitoppen" af Socialdemokratiet.

Med den finansielle sektor ved man fra udgangspunktet at man er oppe imod hardcore bedragere og dybt kriminelle instancer/virksomheder/finansfolk.....

Men den kniv befolkningen har fået i ryggen af Socialdemokratiet, eller hva man skal kalde dem efterhånden.....den havde jeg ved gud ikke set komme.
Hvad laver de hjerneblødninger i det hele taget i socialdemokratiet?!
Selv Mette Frederiksen.....det havde jeg aldrig troet!
Det er til at græde over!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449

Tilbage til toppen Go down

S-borgmester kan ikke kende sit parti Empty Sv: S-borgmester kan ikke kende sit parti

Indlæg af Plyds Ons Feb 27, 2013 12:47 am

Ja - det virker udpræget som en regering i dyb, dyb panik..... Spørgsmålet er hvad de er i panik over?

Dagen Panik-pakke vil jo aldrig i live kunne kreere 150.000 job - selv ikkepå 20 år.

Det der virkelig ville batte noget, var at få ryddet op i banksektoren, og boligmarkedet. Det ville sætte noget mere gang i hjulene.

Så hvad er regeringen i panik over? Nogen må i den grad have sat tommelskruerne på dem.

Personligt håber jeg, at Johanne & Co vælter lortet snarest muligt.
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten

S-borgmester kan ikke kende sit parti Empty Sv: S-borgmester kan ikke kende sit parti

Indlæg af dkguy66 Ons Feb 27, 2013 2:09 pm

Som en kommentator skrev: Hvorfor er det, at de bedststillede, de velhavende, de højtlønnede og eliten, IKKE skal bidrage med bare en lille smule ?

Hvor er nedskæringerne for denne gruppe ? Tværtimod forgylder man dem igen, ved yderligere bolig-job fradrag.

Undskyld, men det er en grænseløs perfid politik man fører.

dkguy66

Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus

Indlæg af Thomas Ons Feb 27, 2013 2:23 pm

Plyds skrev:Ja - det virker udpræget som en regering i dyb, dyb panik..... Spørgsmålet er hvad de er i panik over?

Dagen Panik-pakke vil jo aldrig i live kunne kreere 150.000 job - selv ikke på 20 år.

Det der virkelig ville batte noget, var at få ryddet op i banksektoren, og boligmarkedet. Det ville sætte noget mere gang i hjulene.

Så hvad er regeringen i panik over? Nogen må i den grad have sat tommelskruerne på dem.

Personligt håber jeg, at Johanne & Co vælter lortet snarest muligt.
Det sker ikke. Denne regering sidder tiden ud - bliver evt. genvalgt - jeg ville ikke gamble på, at Venstre er vild for at overtage regeringsmagten.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34595

Indlæg af Plyds Ons Feb 27, 2013 7:12 pm

Nææh - Thomas - uLøkke og Co, skal ikke nyde noget af at medvirke til upopulære reformer. det kunne jo skade deres meningsmålinger og ikke mindst vælgertilslutningen.
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Indlæg af Thomas Ons Feb 27, 2013 8:30 pm

Plyds skrev:Nææh - Thomas - uLøkke og Co, skal ikke nyde noget af at medvirke til upopulære reformer. det kunne jo skade deres meningsmålinger og ikke mindst vælgertilslutningen.
De kan da godt stemme for reformerne; men de ville aldrig kunne få Dansk Folkeparti med.

Men det er som jeg sige V+S har 91 mandater.
Thomas
Thomas

Indlæg af Merkur Ons Feb 27, 2013 8:46 pm

Ja bliver spændende at se om man også reddet realkreditten ( holder hånden under boligmarkedet ) eller man ligger op til at slagte dem også - så de røde også for lidt....

Merkur

Antal indlæg : 330

Indlæg af Thomas Ons Feb 27, 2013 9:51 pm

Merkur skrev:Ja bliver spændende at se om man også reddet realkreditten ( holder hånden under boligmarkedet ) eller man ligger op til at slagte dem også - så de røde også for lidt....
Jeg tror ikke, der bliver tale om en slagtning som sådan - altså Straarup, Arnth Jensen, Ulrikke kagstrøget, hvorefter skarpretteren (også kaldet hovedkassereren) tager værktøjet frem og ser om det kan lykkes ham at tage to i ét hug - sådan bliver det ikke ...... desværre.

Det bliver sådan, at kridten ikke kan sælge obligationerne - det er derfor flexrenten falder: De er nød til at byde op frem for at risikere et åbent salg, for så ramler lortet - og så overtager Nationalbanken finansieringen. Skiller fast forrentede annuiteter fra og lader dem blive selvstændige juridiske personer og selvejende.
Resten vil indgå i en afvikling med stadig højere kort rente, så dem, der kan tvinges til indfrielse og over i de nye kridter.

Herefter vil flestumperne gå på tvang, hvor kridte overtager og banken må æde tabet - derfor skal erhvervsudlånet udskilles, så der bliver 25-30 mia. frigivet til at tage boligtab. Kridterne vil så lægge flextumperne i ispose, hvor de insolvent klemmes for hvad de kan som husleje - og deres bolig vil principielt være til salg til markedspris ./. - mens markedsprisen daler.

Det bliver en balance at holde markedspris, tab mm. i et jævnt faldende scenarie.
Thomas
Thomas

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum