Ikke kun dårlige nyheder
3 deltagere
Side 1 af 1
Ikke kun dårlige nyheder
Der er skam også godt nyt i aviserne idag:
http://www.bt.dk/politik/vaelgerne-straffer-dansk-folkeparti
Jeg tror og håber Pianisterne kommer til at betale dyrt for tilbagetrækningsreformen, efterhånden som det går op for nogle af deres bovlamme vælgere hvad det egentlig er Pia har lagt i ovnen til dem
Jeg tror og håber Pianisterne kommer til at betale dyrt for tilbagetrækningsreformen, efterhånden som det går op for nogle af deres bovlamme vælgere hvad det egentlig er Pia har lagt i ovnen til dem
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
Sv: Ikke kun dårlige nyheder
SortKaffe skrev:Der er skam også godt nyt i aviserne idag:
Ja, det kan der være noget om. Jeg tror nu nærmere, at de helt undlader at stemme - altså fremfor at stemme.
Ser vi bort fra indvandrerdebatten, så har de stemmer jo alligevel været spildt.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Nu bliver det så nok ikke bedre med en S ledet regering. Bortset fra at de sidste rester af 68' fortsat kan fede den på efterløn og gud ved hvad.
dkguy66- Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus
nåe ja, glemte jo lige kønskvoteringen, hvor man vil kræve at en masse duller skal belønnes for at kneppe med chefen !!!
Bare se på medierne. Der er snart ikke andet end jordslåede blondiner, der ikke har mere end en brik at flytte med, og så lige en enkelt star-fucker eller 2, der har mere interesse i at tale om og med de kendte, og småbørn, end at formidle interessant information.
Bare se på medierne. Der er snart ikke andet end jordslåede blondiner, der ikke har mere end en brik at flytte med, og så lige en enkelt star-fucker eller 2, der har mere interesse i at tale om og med de kendte, og småbørn, end at formidle interessant information.
dkguy66- Antal indlæg : 1854
Geografisk sted : Århus
dkguy66 skrev:Nu bliver det så nok ikke bedre med en S ledet regering. Bortset fra at de sidste rester af 68' fortsat kan fede den på efterløn og gud ved hvad.
Det skal du ikke sige: Der er nok ikke nogen tvivl om, at Helle T har brugt tiden på at rydde op i baglandet.
Folketingsmedlemmerne er knap så vigtige - det er baglandet.
Thomas- Antal indlæg : 34541
Lignende emner
» Jyske Bank-folk vrede og skuffede
» De gode nyheder er ikke sande
» Boligejere får for dårlige råd om lån
» Dårlige betalere hober sig op
» Færre boligejere er dårlige betalere
» De gode nyheder er ikke sande
» Boligejere får for dårlige råd om lån
» Dårlige betalere hober sig op
» Færre boligejere er dårlige betalere
Side 1 af 1