Scania Housing fyrer alle medarbejdere
+2
Thomas
Dybt Forundret
6 deltagere
Side 1 af 1
Scania Housing fyrer alle medarbejdere
Så var det tilsynelandende ikke den helt fede forretning at være udlejer...
http://politiken.dk/tjek/ECE1869932/boligudlejningsselskab-i-oekonomisk-knibe-lejere-risikerer-at-miste-depositum/
Selskabet er under "rekonstruktion" og kunderne flipper helt ud på Trust Pilot, fordi deres penge tilsyneladende er forsvundet i et stort, sort hul sammen med direktøren.
http://politiken.dk/tjek/ECE1869932/boligudlejningsselskab-i-oekonomisk-knibe-lejere-risikerer-at-miste-depositum/
Selskabet er under "rekonstruktion" og kunderne flipper helt ud på Trust Pilot, fordi deres penge tilsyneladende er forsvundet i et stort, sort hul sammen med direktøren.
Dybt Forundret- Antal indlæg : 67
Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere
Tjoo, men det er jo nok fordi deres husleje er for høj, så folk flytter. Huslejetab er jo den store dræber i boligudlejning.Dybt Forundret skrev:Så var det tilsynelandende ikke den helt fede forretning at være udlejer...
Thomas- Antal indlæg : 34595
nu ejer scania housing ikke selv de lejligheder de udlejer, så de har intet huslejetab. de er udelukkende en formidler mellem private udlejere og så lejere
moniulven- Antal indlæg : 126
moniulven skrev:nu ejer scania housing ikke selv de lejligheder de udlejer, så de har intet huslejetab. de er udelukkende en formidler mellem private udlejere og så lejere
Alligevel er der huslejetab
http://www.trustpilot.dk/review/www.scandiahousing.com
hmmmm kopier og op i søgefelt
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Det er da satans så klog Du er.moniulven skrev:nu ejer scania housing ikke selv de lejligheder de udlejer, så de har intet huslejetab. de er udelukkende en formidler mellem private udlejere og så lejere
Huslejetab x 2: Sorteper lander hos udlejer hvis boligfirma krakker
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Gad vist, hvor alle pengene mon er blevet af? Overadministration? Jeg er i hvert fald overrasket over, hvor man ansatte de har (eller har haft)...
Sær historie, selv om den muligvis ikke siger så meget om, hvordan den generelle situation på boligmarkedet er...
Jeg tror dog ikke ret meget på, at sådan et selskab vil kunne overleve... der er vel ingen ved deres fulde fem, som vil bruge dem til noget som helst igen.
Sær historie, selv om den muligvis ikke siger så meget om, hvordan den generelle situation på boligmarkedet er...
Jeg tror dog ikke ret meget på, at sådan et selskab vil kunne overleve... der er vel ingen ved deres fulde fem, som vil bruge dem til noget som helst igen.
Dybt Forundret- Antal indlæg : 67
Nu er jeg ikke jurist, men det smager af ganske almindeligt underslæb. Hvis man administrerer boliger f.eks. så skal sådanne midler indbetales til en "klient konto" som kreditorerne ikke uden videre kan gøre udlæg i.Dybt Forundret skrev:Gad vist, hvor alle pengene mon er blevet af? Overadministration? Jeg er i hvert fald overrasket over, hvor man ansatte de har (eller har haft)...
At fifle med sådan én, det er noget af det eneste man kan knalde en advokat på. Den falder så til gengæld hårdt.
Det med, at man ikke kan finde direktøren - det plejer gerne at sige, at han befinder sig et meget fjernt sted.
Lader til at bogholderen har taget sit gode tøj og forladt biksen i tide. Bogholder søges jf. deres hjemmeside....under karriere-muligheder......hmm
Er der ikke lidt foryngret Johannes Petersen over indehaveren....
Quasimodo- Antal indlæg : 7
Den satans photoshopping!Quasimodo skrev:Lader til at bogholderen har taget sit gode tøj og forladt biksen i tide. Bogholder søges jf. deres hjemmeside....under karriere-muligheder......hmm
Scandia Housing har i snart mange år slået mig som en af de mest usympatiske administratorer på det danske lejemarked; jeg ville i alle tilfælde ikke røre dem med en ildtang, såfremt jeg var boligsøgende.
Jeg kan iøvrigt se, at jeg ikke er den eneste, der tænker sådan: http://politiken.dk/tjek/penge/ECE1871484/lejernes-lo-scandia-housings-arbejde-er-talentloest-og-elendigt/
Jeg kan iøvrigt se, at jeg ikke er den eneste, der tænker sådan: http://politiken.dk/tjek/penge/ECE1871484/lejernes-lo-scandia-housings-arbejde-er-talentloest-og-elendigt/
Crumar- Antal indlæg : 41
Lignende emner
» Så er det Sydbank
» Kina
» Scania lastbilerne:
» Kijev: Russerne kommer med kampvogne, kanoner og lastbiler
» Scania Heavy Transport
» Kina
» Scania lastbilerne:
» Kijev: Russerne kommer med kampvogne, kanoner og lastbiler
» Scania Heavy Transport
Side 1 af 1