Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Scania Housing fyrer alle medarbejdere

+2
Thomas
Dybt Forundret
6 deltagere

Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Dybt Forundret Tors Jan 17, 2013 3:06 pm

Så var det tilsynelandende ikke den helt fede forretning at være udlejer...
http://politiken.dk/tjek/ECE1869932/boligudlejningsselskab-i-oekonomisk-knibe-lejere-risikerer-at-miste-depositum/
Selskabet er under "rekonstruktion" og kunderne flipper helt ud på Trust Pilot, fordi deres penge tilsyneladende er forsvundet i et stort, sort hul sammen med direktøren.

Dybt Forundret

Antal indlæg : 67
Join date : 04/07/12

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Thomas Tors Jan 17, 2013 3:12 pm

Dybt Forundret skrev:Så var det tilsynelandende ikke den helt fede forretning at være udlejer...
http://politiken.dk/tjek/ECE1869932/boligudlejningsselskab-i-oekonomisk-knibe-lejere-risikerer-at-miste-depositum/
Selskabet er under "rekonstruktion" og kunderne flipper helt ud på Trust Pilot, fordi deres penge tilsyneladende er forsvundet i et stort, sort hul sammen med direktøren.
Tjoo, men det er jo nok fordi deres husleje er for høj, så folk flytter. Huslejetab er jo den store dræber i boligudlejning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34497
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af moniulven Tors Jan 17, 2013 3:17 pm

nu ejer scania housing ikke selv de lejligheder de udlejer, så de har intet huslejetab. de er udelukkende en formidler mellem private udlejere og så lejere

moniulven

Antal indlæg : 126
Join date : 18/08/11

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jan 17, 2013 3:31 pm

moniulven skrev:nu ejer scania housing ikke selv de lejligheder de udlejer, så de har intet huslejetab. de er udelukkende en formidler mellem private udlejere og så lejere



study Alligevel er der huslejetab

http://www.trustpilot.dk/review/www.scandiahousing.com


hmmmm kopier og op i søgefelt Suspect
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Thomas Tors Jan 17, 2013 4:43 pm

moniulven skrev:nu ejer scania housing ikke selv de lejligheder de udlejer, så de har intet huslejetab. de er udelukkende en formidler mellem private udlejere og så lejere
Det er da satans så klog Du er.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34497
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af klogeaage 35 Fre Jan 18, 2013 12:41 pm



Huslejetab x 2: Sorteper lander hos udlejer hvis boligfirma krakker
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Dybt Forundret Fre Jan 18, 2013 12:52 pm

Gad vist, hvor alle pengene mon er blevet af? Overadministration? Jeg er i hvert fald overrasket over, hvor man ansatte de har (eller har haft)...
Sær historie, selv om den muligvis ikke siger så meget om, hvordan den generelle situation på boligmarkedet er...
Jeg tror dog ikke ret meget på, at sådan et selskab vil kunne overleve... der er vel ingen ved deres fulde fem, som vil bruge dem til noget som helst igen.

Dybt Forundret

Antal indlæg : 67
Join date : 04/07/12

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Thomas Fre Jan 18, 2013 1:16 pm

Dybt Forundret skrev:Gad vist, hvor alle pengene mon er blevet af? Overadministration? Jeg er i hvert fald overrasket over, hvor man ansatte de har (eller har haft)...
Sær historie, selv om den muligvis ikke siger så meget om, hvordan den generelle situation på boligmarkedet er...
Jeg tror dog ikke ret meget på, at sådan et selskab vil kunne overleve... der er vel ingen ved deres fulde fem, som vil bruge dem til noget som helst igen.
Nu er jeg ikke jurist, men det smager af ganske almindeligt underslæb. Hvis man administrerer boliger f.eks. så skal sådanne midler indbetales til en "klient konto" som kreditorerne ikke uden videre kan gøre udlæg i.

At fifle med sådan én, det er noget af det eneste man kan knalde en advokat på. Den falder så til gengæld hårdt.

Det med, at man ikke kan finde direktøren - det plejer gerne at sige, at han befinder sig et meget fjernt sted.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34497
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Quasimodo Fre Jan 18, 2013 7:56 pm

Lader til at bogholderen har taget sit gode tøj og forladt biksen i tide. Bogholder søges jf. deres hjemmeside....under karriere-muligheder......hmm

Er der ikke lidt foryngret Johannes Petersen over indehaveren....

Quasimodo

Antal indlæg : 7
Join date : 10/08/12

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Thomas Fre Jan 18, 2013 9:33 pm

Quasimodo skrev:Lader til at bogholderen har taget sit gode tøj og forladt biksen i tide. Bogholder søges jf. deres hjemmeside....under karriere-muligheder......hmm

Er der ikke lidt foryngret Johannes Petersen over indehaveren....
Den satans photoshopping!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34497
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Crumar Fre Jan 18, 2013 10:26 pm

Scandia Housing har i snart mange år slået mig som en af de mest usympatiske administratorer på det danske lejemarked; jeg ville i alle tilfælde ikke røre dem med en ildtang, såfremt jeg var boligsøgende.

Jeg kan iøvrigt se, at jeg ikke er den eneste, der tænker sådan: http://politiken.dk/tjek/penge/ECE1871484/lejernes-lo-scandia-housings-arbejde-er-talentloest-og-elendigt/
Crumar
Crumar

Antal indlæg : 41
Join date : 10/08/11

Tilbage til toppen Go down

Scania Housing fyrer alle medarbejdere Empty Sv: Scania Housing fyrer alle medarbejdere

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum