Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Helbredsmæssige årsager .... min bare

3 deltagere

Go down

Helbredsmæssige årsager .... min bare  Empty Helbredsmæssige årsager .... min bare

Indlæg af konsholm Fre Jan 11, 2013 4:04 pm

http://epn.dk/brancher/finans/bank/article4978212.ece

konsholm

Antal indlæg : 83
Geografisk sted : Happiness

Tilbage til toppen Go down

Helbredsmæssige årsager .... min bare  Empty Sv: Helbredsmæssige årsager .... min bare

Indlæg af Thomas Fre Jan 11, 2013 4:45 pm

konsholm skrev:http://epn.dk/brancher/finans/bank/article4978212.ece

Tja, hvis han ikke før jul har været af toilettet, så har han det ikke for godt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Helbredsmæssige årsager .... min bare  Empty Sv: Helbredsmæssige årsager .... min bare

Indlæg af moniulven Fre Jan 11, 2013 4:52 pm

så I mener at kræft er en pjat sygdom...

moniulven

Antal indlæg : 126

Indlæg af Thomas Fre Jan 11, 2013 5:04 pm

moniulven skrev:så I mener at kræft er en pjat sygdom...

Nej; men når man ser det i sammenhæng med andre i bestyrelsen, der også trækker sig (dog i forbindelse med generalforsamlingen).

At den nye formand har en fortid i Amagerbankens oprydning - så må vi jo nok sige, at sandsynligheden for at canceren er årsagen til den pludselige fratræden.

Da han tidligere "har været åben" omkring sin sygdom, så må man overraskes over, at den skulle have udviklet sig så fatalt og uforudsigeligt i den endog meget korte tid han har været i banken.

Så den kan Du godt stikke hjem med igen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34540

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum