Betjente slipper for straf for telefonaflytning
2 deltagere
Side 1 af 1
Betjente slipper for straf for telefonaflytning
http://www.b.dk/nationalt/betjente-slipper-for-straf-for-telefonaflytning
Helt ærligt.....
Nåå...det er måske tidligere bankdirektører der er blevet ansat?
GUD....ej altså....jeg vidste ikke at der var parkering forbudt....her tag du bare parkeringsbøden tilbage...sådan tak, tak.
Skal der være lys på cyklen når det er mørkt? hvorfor det, der er da rigeligt med gadelys......det vidste jeg altså ikk...altså
Nå, er det forbudt at tisse op af hjørnet på husmuren....jamen det har jeg da altid gjort....det vidste jeg ikke var ulovligt.
Hva siger du....må et knivblad ikke være over 7cm hvis man har den på sig på offentlige gade og vej...det vidste jeg altså ikke...NÅ
osv osv.....
Det bliver nemt i fremtiden at frasige sig en bøde/straf
Helt ærligt.....
GUD....ej altså....jeg vidste ikke at der var parkering forbudt....her tag du bare parkeringsbøden tilbage...sådan tak, tak.
Skal der være lys på cyklen når det er mørkt? hvorfor det, der er da rigeligt med gadelys......det vidste jeg altså ikk...altså
Nå, er det forbudt at tisse op af hjørnet på husmuren....jamen det har jeg da altid gjort....det vidste jeg ikke var ulovligt.
Hva siger du....må et knivblad ikke være over 7cm hvis man har den på sig på offentlige gade og vej...det vidste jeg altså ikke...NÅ
osv osv.....
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Betjente slipper for straf for telefonaflytning
Du har ret så langt, at denne forklaring stinker af en bortforklaring: Reelt er der nok mere bagved end den gode advokat ønsker, at der bliver gravet i!Gorrion skrev:http://www.b.dk/nationalt/betjente-slipper-for-straf-for-telefonaflytning
Helt ærligt.....
osv osv.....
Thomas- Antal indlæg : 34594
Lignende emner
» Roskilde Bank-top slipper for straf
» Oprydningen blandt skolelærerne går fremad
» Skærpet straf for grov vold?
» Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende
» Flextumperne slipper aldrig
» Oprydningen blandt skolelærerne går fremad
» Skærpet straf for grov vold?
» Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende