Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende
2 deltagere
Side 1 af 1
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-09-24-kasi-jesper-om-straf-til-skattefolk-jeg-er-stadig-ekstremt-rasende
Ret skal do være ret.....man har i mange andre lande også fritaget eller undladt at straffe finansfolk efter verdenshistoriens største bedrageri i både subprime lån , og misbrug heraf, og et måske endnu større svindelnummer i fantasitrillion klassen vedr. CDS.
Det er uden sammenligning verdens største finansielle terror attentat der er ved at gå fri!...
Så fik jeg lige luftet lidt ud af min ophidselse, det er dog trods alt fakta!
Sådan er det jo!
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-09-24-kasi-jesper-om-straf-til-skattefolk-jeg-er-stadig-ekstremt-rasende
Kære Jesper, der er den selvsamme bananstat der endnu ikke har sendt et sted imellem 16 - 21 top finansfolk bag tremmer ALA Bernie Madoff straf.!- Jeg har jo ikke fået min sag for en dommer endnu. Jeg er blevet dømt for noget for snart to et halvt år siden, og jeg har endnu ikke været for en uvildig dommer, jeg ved ikke i hvilken bananstat det ellers kan foregå.
Ret skal do være ret.....man har i mange andre lande også fritaget eller undladt at straffe finansfolk efter verdenshistoriens største bedrageri i både subprime lån , og misbrug heraf, og et måske endnu større svindelnummer i fantasitrillion klassen vedr. CDS.
Det er uden sammenligning verdens største finansielle terror attentat der er ved at gå fri!...
Sådan er det jo!
Gorrion- Antal indlæg : 1449
Sv: Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende
Gorrion skrev:Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende
http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-09-24-kasi-jesper-om-straf-til-skattefolk-jeg-er-stadig-ekstremt-rasendeKære Jesper, der er den selvsamme bananstat der endnu ikke har sendt et sted imellem 16 - 21 top finansfolk bag tremmer ALA Bernie Madoff straf.!- Jeg har jo ikke fået min sag for en dommer endnu. Jeg er blevet dømt for noget for snart to et halvt år siden, og jeg har endnu ikke været for en uvildig dommer, jeg ved ikke i hvilken bananstat det ellers kan foregå.
Sådan er det jo!
Interne forflyttelser i SKAT - min bare røv.
Helle Thornings sag var så bare, at hun kunne slå fra sig.
Det tyder så stadig på, at det var Anne-Marie Meldgaard i Århus, der forsynede den kanon med krudt.
Thomas- Antal indlæg : 34544
Lignende emner
» Skattefolk advarer om mulig ny svindelsag
» Roskilde Bank-top slipper for straf
» 00'erne var et ekstremt boligårti
» Hærchefen fritaget for tjeneste
» Hvad er der sket med Trump?
» Roskilde Bank-top slipper for straf
» 00'erne var et ekstremt boligårti
» Hærchefen fritaget for tjeneste
» Hvad er der sket med Trump?
Side 1 af 1