Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig

3 deltagere

Go down

Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig  Empty Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig

Indlæg af klogeaage 35 Lør Dec 15, 2012 12:11 pm

Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig  DAgens_tegning_15-1_705890z

Tænketanken Kraka har sat to af de vise mænd, der ikke så den forrige krise komme, til at opsnuse den næste Very Happy

Hvem inviterer hende her ind cheers
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig  Empty Sv: Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig

Indlæg af Thomas Lør Dec 15, 2012 3:26 pm

klogeaage 35 skrev:Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig  DAgens_tegning_15-1_705890z

Tænketanken Kraka har sat to af de vise mænd, der ikke så den forrige krise komme, til at opsnuse den næste Very Happy

Bare rolig - man har nedsat en kommission.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig  Empty Sv: Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig

Indlæg af doctor Lør Dec 15, 2012 3:58 pm

klogeaage 35 skrev:Kraka er hverken kløgtig eller snarrådig  DAgens_tegning_15-1_705890z

Jeg tror nok det er et universitetsfag der hedder arkæologi.
Det er vist sådan noget med mosesfund (eller i hvert fald sådan noget lignende).
Historien gentager sig i en ulidelig uendellighed.

doctor

Antal indlæg : 1673

Indlæg af doctor Lør Dec 15, 2012 4:10 pm

Her er så også en analyse af, hvordan de får fårene ind i folden, så pyramidespillet ikke falder sammen.
http://www.kraka.org/artikler/unges_sabbataar_er_dyrt_baade_for_den_enkelte_og_for_samfundethttp://www.kraka.org/artikler/unges_sabbataar_er_dyrt_baade_for_den_enkelte_og_for_samfundet

Jeg kan så berette at SU for unge under 20 år er elendig, så det kan slet ikke lade sig gøre at starte tidligere. Man kan ikke klare sig økonomisk.
http://www.su.dk/SU/satserSU/ungdomsuddannelse/Sider/default.aspx

Selvfølgelig udnytter de da deres ungdom til at få nogle oplevelser og blive klogere på sig selv eller prøve arbejdsmarkedet. Personligt er jeg ved at lære min unge alle de små julelege.

doctor

Antal indlæg : 1673

Indlæg af Thomas Lør Dec 15, 2012 4:51 pm

doctor skrev:
Jeg tror nok det er et universitetsfag der hedder arkæologi.
Det er vist sådan noget med mosesfund (eller i hvert fald sådan noget lignende).
Historien gentager sig i en ulidelig uendellighed.
Nøøø, jeg tror det er et spørgsmål om at holde lidt styr på de oplysninger, der kommer frem.
At Anders Dum er med........ Jeg var ikke klar over at Jyske Bank var så tæt på et totalt kollaps.......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34544

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum