Erfaringer med Nykredit Smartbudget
2 deltagere
Side 1 af 1
Erfaringer med Nykredit Smartbudget
Hej
Er der nogle der har erfaringer med Nykredit's Smartbudget, det virker lidt mere velovervejet end de fleste online beregnere. En slags 'light' udgave af deres store budget program.
http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/diverse/kvikbudget.xml
Er det bare for at lokke folk i banken til en snak med banksælgeren, eller er det noget man kan indsætte sine egne tal i og forvente at sælgeren i banken kommer frem til nogenlunde det samme resultat.
Jeg vil bare lige høre(tror godt jeg kender svaret)
På forhånd tak
Er der nogle der har erfaringer med Nykredit's Smartbudget, det virker lidt mere velovervejet end de fleste online beregnere. En slags 'light' udgave af deres store budget program.
http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/diverse/kvikbudget.xml
Er det bare for at lokke folk i banken til en snak med banksælgeren, eller er det noget man kan indsætte sine egne tal i og forvente at sælgeren i banken kommer frem til nogenlunde det samme resultat.
Jeg vil bare lige høre(tror godt jeg kender svaret)
På forhånd tak
HappyCamper- Antal indlæg : 26
Sv: Erfaringer med Nykredit Smartbudget
Yep - der opgives adresse, og store udgiftsposter som forsikring og fagforening er ikke med = fup.
Det er kun til at tække emner ind, som man kan fiske.
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Sv: Erfaringer med Nykredit Smartbudget
Plyds skrev:Yep - der opgives adresse, og store udgiftsposter som forsikring og fagforening er ikke med = fup.
Tak for svar
Adressen kan man jo bare 'fake' og så vidt som jeg kan se så kan man selv tilføje poster, så fagforening, forsikring osv kan man selv tilføje
HappyCamper- Antal indlæg : 26
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|