Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Erfaringer med Nykredit Smartbudget

2 deltagere

Go down

Erfaringer med Nykredit Smartbudget Empty Erfaringer med Nykredit Smartbudget

Indlæg af HappyCamper Fre Nov 23, 2012 4:01 pm

Hej

Er der nogle der har erfaringer med Nykredit's Smartbudget, det virker lidt mere velovervejet end de fleste online beregnere. En slags 'light' udgave af deres store budget program.
http://www.nykredit.dk/informationsSide.do?iwID=/privat/informationsside/diverse/kvikbudget.xml

Er det bare for at lokke folk i banken til en snak med banksælgeren, eller er det noget man kan indsætte sine egne tal i og forvente at sælgeren i banken kommer frem til nogenlunde det samme resultat.

Jeg vil bare lige høre(tror godt jeg kender svaret) Very Happy

På forhånd tak
HappyCamper
HappyCamper

Antal indlæg : 26

Tilbage til toppen Go down

Erfaringer med Nykredit Smartbudget Empty Sv: Erfaringer med Nykredit Smartbudget

Indlæg af Plyds Fre Nov 23, 2012 4:07 pm

Yep - der opgives adresse, og store udgiftsposter som forsikring og fagforening er ikke med = fup.
Det er kun til at tække emner ind, som man kan fiske.
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Erfaringer med Nykredit Smartbudget Empty Sv: Erfaringer med Nykredit Smartbudget

Indlæg af HappyCamper Fre Nov 23, 2012 4:11 pm

Plyds skrev:Yep - der opgives adresse, og store udgiftsposter som forsikring og fagforening er ikke med = fup.
Det er kun til at tække emner ind, som man kan fiske.

Tak for svar

Adressen kan man jo bare 'fake' og så vidt som jeg kan se så kan man selv tilføje poster, så fagforening, forsikring osv kan man selv tilføje
HappyCamper
HappyCamper

Antal indlæg : 26

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum