Hvem ville skade Thorning?
2 deltagere
Side 1 af 1
Hvem ville skade Thorning?
Trolex har villet spille smart?
Men er han den eneste? Jeg kan ikke frigøre mig fra at mistænke internt i Socialdemokratiet.
Men er han den eneste? Jeg kan ikke frigøre mig fra at mistænke internt i Socialdemokratiet.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Der er godt fyldt i skeletskabet!
Nå så.....Thomas skrev:Trolex har villet spille smart?
Til sin store overraskelse viste det notat, som fagdirektør Ivar Nordland fiskede op fra et gammelt arkiv, en sag om Helle Thorning-Schmidts personlige skatteforhold i 1999-2000.
Lisbeth Rasmussen forklarede, at Helle Thorning med familie dengang var fraflyttet Danmark, og at hun ikke længere var skattepligtig til Danmark:
Den sag var dengang afgjort, fordi ”nogen” havde rejst spørgsmålet om beskatning af hendes vederlag.
”Resultatet var altså, at Helle Thorning ikke var skattepligtig i Danmark dengang, men ”nogen” i Socialdemokratiet mente åbenbart, at det skulle hun alligevel.
Det indebar, at Helle Thorning altså betalte skat i nogle år, uden at hun juridisk var forpligtet til det.”
Det er satans med embedsmænd, der ved at dække deres røv.
Sv: Hvem ville skade Thorning?
Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....
Mvh
Cirb
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Cirb skrev:Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....
Mvh
Cirb
Vi får se.... eller gør vi?
Nu udelukker jeg ikke Trolex onde hensigter og onde vilje. Den klodsede adfærd borger for hans tossen rundt.
Men vi taler i hvert fald om at sagen er startet MEGET før AFR var i støbeskeen.
Thomas skrev:Cirb skrev:Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....
Mvh
Cirb
Nu udelukker jeg ikke Trolex onde hensigter og onde vilje. Den klodsede adfærd borger for hans tossen rundt.
Men vi taler i hvert fald om at sagen er startet MEGET før AFR var i støbeskeen.
Trolex er snotdum og ondsindet.
Spørgsmålet er hvor meget det er lykkedes ham at få Løkke, Carl Rove og Pinden fedtet ind i (med eller uden deres explicitte samtykke). Peter Loft og Arnfeldt er heller ikke dumme eller dårligt uddannede. Galt gik det dem alligevel.
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
Som de har droppet Trolex, så skulle de have en chance.Cirb skrev:Thomas skrev:Cirb skrev:Hvis du ender med at få ret i det var en socialdemokrat, giver jeg en fadbamse ved lejlighed. Måske to....
Mvh
Cirb
Trolex er snotdum og ondsindet.
Spørgsmålet er hvor meget det er lykkedes ham at få Løkke, Carl Rove og Pinden fedtet ind i (med eller uden deres explicitte samtykke). Peter Loft og Arnfeldt er heller ikke dumme eller dårligt uddannede. Galt gik det dem alligevel.
Mvh
Cirb
Kun ved at fremsætte forudsigelser, der kan være forkerte, bliver man klogere:
Bagklogskab
Det er vel nok den væsentligste grund til at jeg skriver - at det kunne tænkes at jeg tog fejl - ja, jeg véd - muligheden forekommer fjern.
Det har jeg altid sagt.
Nu forstår jeg ikke
Hvor det rygte ellers skulle stamme fra?
Skattemanden lyver med garanti ikke - hvorfor skulle han det?
Hvor helvede skulle den ellers komme fra? Amnitzbøl??????
Uanset hvad, der er sandt eller ej, rygte eller ej - så tiltror jeg Kinnoch en langt bedre smag end det ....
Nøøø, det må komme inde fra Socialdemokratiet!
Mit bud er stadigvæk Anne Mette Meldgård/ Sass-Larsen
Skattemanden lyver med garanti ikke - hvorfor skulle han det?
Homo-oplysningen kom ikke fra Socialdemokraternes egen lejr, siger Frode Holm.
Hvor helvede skulle den ellers komme fra? Amnitzbøl??????
Uanset hvad, der er sandt eller ej, rygte eller ej - så tiltror jeg Kinnoch en langt bedre smag end det ....
Nøøø, det må komme inde fra Socialdemokratiet!
Mit bud er stadigvæk Anne Mette Meldgård/ Sass-Larsen
Ganske rigtigt: Lars Løkke hænger Trolex til tørre.
Nej, det har vi skam ikke snakket om.
Det tror jeg så han har - og på det kraftigste frarådet Trolex den vej frem. Det gider amatørpsykopaten Trolex så ikke høre efter - og må tage konsekvenserne.
Det tror jeg så han har - og på det kraftigste frarådet Trolex den vej frem. Det gider amatørpsykopaten Trolex så ikke høre efter - og må tage konsekvenserne.
Lignende emner
» Thorning har opnået, hvad hun ville.
» Troels Lund ville ændre afgørelsen i Thorning-sag
» Gad vide, hvem det er?
» Onkel Lars vurderer
» Nord Stream 2
» Troels Lund ville ændre afgørelsen i Thorning-sag
» Gad vide, hvem det er?
» Onkel Lars vurderer
» Nord Stream 2
Side 1 af 1