Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet
3 deltagere
Side 1 af 1
Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet
Flextumper krymper sig :
Gæst hos "Ekstrabladet"/Borsen:
Reglerne er helt ude i skoven. Vælger jeg, at udleje min ejerlejlighed på 60 m² i København må jeg kun forlange kr. 4.000 pr. mdr. og det er til trods for at jeg har udgifter på 9.000 pr. mdr.
og ryger på ræven:
Udlejerne står tilbage med et krav om, at huslejen skal sættes betragteligt ned med tilbagevirkende kraft.
Reglerne er helt ude i skoven. Vælger jeg, at udleje min ejerlejlighed på 60 m² i København må jeg kun forlange kr. 4.000 pr. mdr. og det er til trods for at jeg har udgifter på 9.000 pr. mdr.
og ryger på ræven:
Udlejerne står tilbage med et krav om, at huslejen skal sættes betragteligt ned med tilbagevirkende kraft.
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Sv: Østtysk permafrost truer udlejningsmarkedet
Men får sikkert et dejligt skattefradrag........klogeaage 35 skrev:Flextumper krymper sig :
og ryger på ræven:
Thomas- Antal indlæg : 34544
Fjolset ( udlejer ) har jo sikkert købt for dyrt. Synd for ham / hende, men ikke et samfundsproblem
SortKaffe- Antal indlæg : 1105
Geografisk sted : København
Enig!SortKaffe skrev:Fjolset ( udlejer ) har jo sikkert købt for dyrt. Synd for ham / hende, men ikke et samfundsproblem
Det er et spørgsmål om at fedte egen dumhed af på andre.
Huslejenævn tvinger privat udlejer til at sælge
En afgørelse fra huslejenævnet truer med at efterlade en privat udlejer i en økonomisk situation, der vil tvinge dem til at sælge lejemålet.
Betal lejeren 41.828 kr. tilbage og sæt lejen ned fra 5202 kr. om måneden til 2920 kr. om måneden.
Jamen de kan jo ikke sælge liebhaver slottet til prisen,det er der hunden ligger begravet.
(Ved det,gamle støvede "nyheder" , kan se at thsv er tilbage fra en laaaaang sommerferie ,nu hendes møntindkast igen fyldt op med småpenge ,mit håb var om hun gav en lektion her på siden )
Betal lejeren 41.828 kr. tilbage og sæt lejen ned fra 5202 kr. om måneden til 2920 kr. om måneden.
Jamen de kan jo ikke sælge liebhaver slottet til prisen,det er der hunden ligger begravet.
(Ved det,gamle støvede "nyheder" , kan se at thsv er tilbage fra en laaaaang sommerferie ,nu hendes møntindkast igen fyldt op med småpenge ,mit håb var om hun gav en lektion her på siden )
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
klogeaage 35 skrev:En afgørelse fra huslejenævnet truer med at efterlade en privat udlejer i en økonomisk situation, der vil tvinge dem til at sælge lejemålet.
Jamen Århus har et problem. - oveni de andre.
Det tyder også på at begrebet "rimelig" husleje ikke er så langt endda fra realiteterne.
Det næste er at bankene ikke uden videre kan indlåse en væsentlig del af deres tabte fordringer og påregne, at sende regningen videre. "Rimelig husleje" er vel nærmere en konstatering.
Lignende emner
» Total permafrost truer boligmarkedet
» Russiskoligkollaps truer.
» Vistisen truer DF
» Lavrov er fornærmet
» Rusland og Syrien.
» Russiskoligkollaps truer.
» Vistisen truer DF
» Lavrov er fornærmet
» Rusland og Syrien.
Side 1 af 1