Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

puha så slap boligejerene med skrækken....

3 deltagere

Go down

puha så slap boligejerene med skrækken.... Empty puha så slap boligejerene med skrækken....

Indlæg af iensn Ons Jun 13, 2012 4:40 pm

Huspriserne kravler langsomt op. af JACOB HOVE (Journalist?) på JP

iensn

Antal indlæg : 16
Join date : 24/07/11

Tilbage til toppen Go down

puha så slap boligejerene med skrækken.... Empty Sv: puha så slap boligejerene med skrækken....

Indlæg af Thomas Ons Jun 13, 2012 5:12 pm

iensn skrev:Huspriserne kravler langsomt op. af JACOB HOVE (Journalist?) på JP

Nå så det tror du på - det er da ikke noget, der tyder på.

DST mar 12

Mon ikke forklaringen nærmere er den, at Danske Bank sidder og skal forklare Finanstilsynet hvorfor Danske Bank skal bruge deres hjemmestrikkede tal til opgørelsen af hvilke flextumper, der er helt håbløse.

Det ved jeg ikke hvor langt de kommer med.

Jeg tror du skal lige se, at de taler om at sælge Danica pension. Hvem tror du køber flexlortet?

Så et eller andet er der gang i; men det er næppe boligmarkedet! Danske Bankia?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

puha så slap boligejerene med skrækken.... Empty Sv: puha så slap boligejerene med skrækken....

Indlæg af iensn Ons Jun 13, 2012 6:36 pm

undskyld, indlægget skulle nok være anbragt under spin, hvordan en sådan artikel når JPs spalter kan undre Very Happy

iensn

Antal indlæg : 16
Join date : 24/07/11

Tilbage til toppen Go down

puha så slap boligejerene med skrækken.... Empty Sv: puha så slap boligejerene med skrækken....

Indlæg af Thomas Ons Jun 13, 2012 10:53 pm

iensn skrev:undskyld, indlægget skulle nok være anbragt under spin, hvordan en sådan artikel når JPs spalter kan undre Very Happy
Fint nok!

Jeg kunne så have ønsket, at man fra JyllandsPostens side havde forholdt sig til pressemeddelelsen i en kommentar, det er noget andet; men havde været for meget at håbe på - det ved jeg godt.

Det er - efter min mening - årsagen til at aviserne går tilbage: Barnagtig klippen og klistren. Tilsyneladende har de ikke kunne få én kvalificeret kommentar.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

puha så slap boligejerene med skrækken.... Empty Sv: puha så slap boligejerene med skrækken....

Indlæg af klogeaage 35 Tors Jun 14, 2012 9:11 am

Thomas skrev:
iensn skrev:undskyld, indlægget skulle nok være anbragt under spin, hvordan en sådan artikel når JPs spalter kan undre Very Happy
Fint nok!

Jeg kunne så have ønsket, at man fra JyllandsPostens side havde forholdt sig til pressemeddelelsen i en kommentar, det er noget andet; men havde været for meget at håbe på - det ved jeg godt.

Det er - efter min mening - årsagen til at aviserne går tilbage: Barnagtig klippen og klistren. Tilsyneladende har de ikke kunne få én kvalificeret kommentar.


Hvis Du var bladsmører og havde en unik liebhaver bolig med træg salgsgang,hvordan ville Du så forme din artikel Razz

klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

puha så slap boligejerene med skrækken.... Empty Sv: puha så slap boligejerene med skrækken....

Indlæg af Thomas Tors Jun 14, 2012 4:34 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:
iensn skrev:undskyld, indlægget skulle nok være anbragt under spin, hvordan en sådan artikel når JPs spalter kan undre Very Happy
Fint nok!

Jeg kunne så have ønsket, at man fra JyllandsPostens side havde forholdt sig til pressemeddelelsen i en kommentar, det er noget andet; men havde været for meget at håbe på - det ved jeg godt.

Det er - efter min mening - årsagen til at aviserne går tilbage: Barnagtig klippen og klistren. Tilsyneladende har de ikke kunne få én kvalificeret kommentar.


Hvis Du var bladsmører og havde en unik liebhaver bolig med træg salgsgang,hvordan ville Du så forme din artikel Razz

Se det er lige pointen: Det er jeg ikke. Jeg er kun almindeligt småt begavet og naiv.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

puha så slap boligejerene med skrækken.... Empty Sv: puha så slap boligejerene med skrækken....

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum