Hvad skete der der.
4 deltagere
Side 1 af 1
Hvad skete der der.
Er der bare een der kan fortælle mig hvorfor LEGO, DYNELARSEN og Lars Rhode/ATP fik en fælles hjerneblødning på en og samme tid ??
http://finanswatch.dk/Finansnyt/Forsikring___Pension/ATP/article2505300.ece
Fortæl mig gerne med jævne ord:
Hvordan kan så vidende mennesker falde for noget så simpelt som=billigt metal i nye klæder
Jeg sukker for oplysning
http://finanswatch.dk/Finansnyt/Forsikring___Pension/ATP/article2505300.ece
Fortæl mig gerne med jævne ord:
Hvordan kan så vidende mennesker falde for noget så simpelt som=billigt metal i nye klæder
Jeg sukker for oplysning
klogeaage 35- Antal indlæg : 2556
Geografisk sted : Fyn
Sv: Hvad skete der der.
Trend boble virksomhed. Det er rerun af IT boblen og en del andre. Man lader følelser styre fremfor fornuft (Hvilket jo er et classisk finansproblem overalt.). Samme årsag til Apples marketsværdi er så stor. Modsat f.eks. Dell. Eller hvorfor du betaler 1000vis af kr for en guccitaske der koster under 100kr at lave. Trend trend trend.
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Nej
Shintai skrev:Trend boble virksomhed. Det er rerun af IT boblen og en del andre. Man lader følelser styre fremfor fornuft (Hvilket jo er et classisk finansproblem overalt.). Samme årsag til Apples marketsværdi er så stor. Modsat f.eks. Dell. Eller hvorfor du betaler 1000vis af kr for en guccitaske der koster under 100kr at lave. Trend trend trend.
Kloge styrmænd som styrer mia koncerner ,lade sig påvirke af billigt metal ??må Jeg være fri.
Hvad sker der oppe i øverste takkelage af så stolte skibe som nævnte,manglende overblik,,,,,næppe.
Andre bud?
klogeaage 35 skrev:Shintai skrev:Trend boble virksomhed. Det er rerun af IT boblen og en del andre. Man lader følelser styre fremfor fornuft (Hvilket jo er et classisk finansproblem overalt.). Samme årsag til Apples marketsværdi er så stor. Modsat f.eks. Dell. Eller hvorfor du betaler 1000vis af kr for en guccitaske der koster under 100kr at lave. Trend trend trend.
Kloge styrmænd som styrer mia koncerner ,lade sig påvirke af billigt metal ??må Jeg være fri.
Hvad sker der oppe i øverste takkelage af så stolte skibe som nævnte,manglende overblik,,,,,næppe.
Andre bud?
Problemet er, at der er ikke noget at investere i. Korrigeret for risiko, så er der højst statsobligationsrenten.
Noget andet er, at FIH var rodet ind i Pandora INDEN den blev købt af pensionskasserne.
Men jo Riskjær var noget af det samme.
Thomas- Antal indlæg : 34594
Korrekt og derfor advarslen til folk med for mange penge
Thomas skrev:klogeaage 35 skrev:Shintai skrev:Trend boble virksomhed. Det er rerun af IT boblen og en del andre. Man lader følelser styre fremfor fornuft (Hvilket jo er et classisk finansproblem overalt.). Samme årsag til Apples marketsværdi er så stor. Modsat f.eks. Dell. Eller hvorfor du betaler 1000vis af kr for en guccitaske der koster under 100kr at lave. Trend trend trend.
Andre bud?
Problemet er, at der er ikke noget at investere i. Korrigeret for risiko, så er der højst statsobligationsrenten.
Noget andet er, at FIH var rodet ind i Pandora INDEN den blev købt af pensionskasserne.
Men jo Riskjær var noget af det samme.
Det bør du lære af Pandora-skandalen
http://www.business.dk/detail/det-boer-du-laere-af-pandora-skandalen
Underligt alligevel der ikke var bare een enkelt,af deres råd-givere, der råbte vagt i gevær ,og handlede efter så simple overskriter:
Brug uvildige aktieanalytikere
Pas på ledelsens udmeldinger
Pas på de utrolige successer
Pas på glamour-aktier
Pas på grådigheden
Folkeaktiestrategi:
køb før folket, sælg igen
styrk dem lidt i deres position
short når det bliver for stort,