Jeg er Peter Straarup
5 deltagere
Side 1 af 1
Jeg er Peter Straarup
Efter mange år som aktiv på boligdebatten og økonomidebatten må jeg gå til bekendelse, JEG ER Peter Straarup. Danmarks største klakør, flexnisse med sidevogn og hovedansvarlig for al den landsskadelig virksomhed der er fundet sted de sidste 15 år.
Det har været en fornøjelse at være 5. kolonne herinde og hørt alle kritikpunterne inden de kom frem, det skal i alle have tak for.
God påske
Peter
Det har været en fornøjelse at være 5. kolonne herinde og hørt alle kritikpunterne inden de kom frem, det skal i alle have tak for.
God påske
Peter
Lars_HH- Antal indlæg : 954
Sv: Jeg er Peter Straarup
1/4-12Lars_HH skrev:Efter mange år som aktiv på boligdebatten og økonomidebatten må jeg gå til bekendelse, JEG ER Peter Straarup. Danmarks største klakør, flexnisse med sidevogn og hovedansvarlig for al den landsskadelig virksomhed der er fundet sted de sidste 15 år.
God påske
Peter
Thomas- Antal indlæg : 34544
Lars_HH skrev:Efter mange år som aktiv på boligdebatten og økonomidebatten må jeg gå til bekendelse, JEG ER Peter Straarup. Danmarks største klakør, flexnisse med sidevogn og hovedansvarlig for al den landsskadelig virksomhed der er fundet sted de sidste 15 år.
God påske
Peter
Må også gå til erkendelse ,mit er Andersens/Realisten/HenrikSjææælland
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Og Thomas er så selveste Bernstein
Plyds- Antal indlæg : 1632
Geografisk sted : Ude-over-kanten
Plyds skrev:Og Thomas er så selveste Bernstein
Den går ikke engang første april!
Lars_HH skrev:Aprilsnar
Hvorfor laver man aprilsnar om en aprilsnar - det må være folkevidets pendant til CDS??????
je, jeg credit default swap'er lige Straarup
Lars_HH- Antal indlæg : 954
Haha, det er grimt at læse den 2. april. Jeg var hoppet på den indtil jeg læste indlæg nummer 2.
Uffe- Antal indlæg : 765
Geografisk sted : Den tyske hede
Lignende emner
» Mærsk
» Terrorister fik en lang næse.
» Hr. Møller er død
» Danske Banks dødedans.
» Danske Banks dødedans.
» Terrorister fik en lang næse.
» Hr. Møller er død
» Danske Banks dødedans.
» Danske Banks dødedans.