Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o)
3 deltagere
Side 1 af 1
Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o)
Hørte at NB satte renten op til 5,5%
Min interesse for økonomien er rimelig ny, så jeg er stadig lidt blank på at fremsøge informationer de rette steder.....Nok derfor jeg elsker Thomas og Konsulenten
Selvom jeg har et fastforrentet boliglån, leger jeg lidt med tanken om at omlægge, hvis 8% obligationen kommer. Er der nogen, som kan smide lidt relevante links her i denne tråd til et par gode steder, hvor man kan følge med i kurser, renten for de forskellige lån osv? Gerne også meninger den manøvre.
På forhånd tak.
Min interesse for økonomien er rimelig ny, så jeg er stadig lidt blank på at fremsøge informationer de rette steder.....Nok derfor jeg elsker Thomas og Konsulenten
Selvom jeg har et fastforrentet boliglån, leger jeg lidt med tanken om at omlægge, hvis 8% obligationen kommer. Er der nogen, som kan smide lidt relevante links her i denne tråd til et par gode steder, hvor man kan følge med i kurser, renten for de forskellige lån osv? Gerne også meninger den manøvre.
På forhånd tak.
Baldrik- Antal indlæg : 39
Sv: Renten (Sæt lige subject under 10 tegn muligt :o)
Baldrik skrev:Hørte at NB satte renten op til 5,5%
På forhånd tak.
Jeg mener at HCGN plejer at argumentere for at der pt. foregår kurspleje af de fastforrente obligationer med 4% og 5%, så derfor skal man vente med at omlægge lånene til at kurserne på disse obligationer falder.
Monet- Antal indlæg : 77
Clark- Antal indlæg : 39
Geografisk sted : Samsø
Lignende emner
» August 2024
» Rusland og Syrien.
» Italiensk tegn på ansvar?
» Kina i dybe problemer.
» Venstre styrtdykker ????
» Rusland og Syrien.
» Italiensk tegn på ansvar?
» Kina i dybe problemer.