Så nåede Vi 10000 posts
+3
peter777
Shintai
klogeaage 35
7 deltagere
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
jeg var inde hos naboen
39 medlemmer, hvor vi har 10.
Så har jeg ikke korrigeret for at flere af vores trækker vejret.
Thomas- Antal indlæg : 34540
Sv: Så nåede Vi 10000 posts
Andersens skrev:peter777 skrev:Angående, hvor stor aktiviteten er på dette forum, så kan jeg notere mig, at min nyeste tråd om boligmarkedet i nytårstalerne har nået 72 visninger uden at der er indløbet svar. ( på 8 timer) Det synes jeg er et ganske pænt antal visninger, og det er således ikke urimeligt at tro, at der er ganske mange mennesker som klikker ind på vores hjemmeside hver dag.
Antal visninger er ikke lavet specielt intelligent. Jeg testede lige med en gammel inaktiv tråd og her tælles antal visninger konsekvent op med 1 hver gang jeg går ind i tråden. Altså kan man ikke regne med at det er 72 forskellige mennesker der læser tråden. Der har blot været 72 "kliks" på tråden.
Boliga er lige så dum. Jeg tjekker ind imellem, hvordan det nyligt skrevne ser ud (især ved nyoprettede tråde). Så tæller den også een op....
/BF
Gæst- Gæst
Jeg prøvede lige at klikke en gammel tråd på Boliga op flere gange og den tæller altså ikke visninger op. Prøv det selv af med en gammel tråd der temmelig sikkert ikke læses længere.
Gæst- Gæst
Andersens skrev:Jeg prøvede lige at klikke en gammel tråd på Boliga op flere gange og den tæller altså ikke visninger op. Prøv det selv af med en gammel tråd der temmelig sikkert ikke læses længere.
For mig har klik tlælleren på Boliga altid været lidt ubegribelig. I starten står den lææænge på 1 visning, og så pludselig står den på et meget højere tal. Det er som om antal visninger ikke opdateres hver gang man klikker ind, men kun måske hver 6 time eller noget.
Whatever, så tror jeg nu nok at 72 visninger kan tolkes i retning af 72 besøgende, snarere end 1 trådstarter der skal nyde sit værk 72 gange
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Jeg var nødtvunget, i anden anledning inde hos eksen, fru Boliga.
Thomas skrev:39 medlemmer, hvor vi har 10.
Hun lignede sgu en forkneppet og skamskudt skøge.
Moderatorer (som nu, moderere sig selv ) ,Bamsesfar, og et fåtal af andre selvtænkende, kæmper en ulige kamp mod "ud af skabet" overtagelse af sitet ,boligmøglere, der uden den mindste blusel fremfører sirenesang for køb af bolig til ekstremt "lave ydelser".
Spørgsmålet er hamrende i bund af spir ,kort:
Boliga har ødelagt deres egen forretning.
Hvorfor
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
klogeaage 35 skrev:Thomas skrev:39 medlemmer, hvor vi har 10.
Hun lignede sgu en forkneppet og skamskudt skøge.
Moderatorer (som nu, moderere sig selv ) ,Bamsesfar, og et fåtal af andre selvtænkende, kæmper en ulige kamp mod "ud af skabet" overtagelse af sitet ,boligmøglere, der uden den mindste blusel fremfører sirenesang for køb af bolig til ekstremt "lave ydelser".
Spørgsmålet er hamrende i bund af spir ,kort:
Boliga har ødelagt deres egen forretning.
Hvorfor
Fordi de ikke var dygtigere - og fordi boligmarkedet ER afgået ved døden.
i øvrigt er der ved alvorligt at gå foliehat og konspirationsteori i storebror forumet. underholdende nok, men bliver nok trættende i længden.
Marovingian- Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her
Marovingian skrev: i øvrigt er der ved alvorligt at gå foliehat og konspirationsteori i storebror forumet. underholdende nok, men bliver nok trættende i længden.
Vi er så over debutsymptomerne.
Side 2 af 2 • 1, 2
Side 2 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|