Så nåede Vi 10000 posts
+3
peter777
Shintai
klogeaage 35
7 deltagere
Side 1 af 2
Side 1 af 2 • 1, 2
Så nåede Vi 10000 posts
Der er i alt 35 brugere på systemet nu: 8 tilmeldte, ingen skjulte og 27 gæster :: 1 Bot
Flest brugere online på samme tid var 129, Tirs aug 23, 2011 4:56 pm
Registrerede brugere BehnReady, Esbjerg, grunj, Jimmi Magnus, klogeaage 35, Lars_HH, Shintai, Sjadde
Bots : Google
Legend : [ Administrator ] [ Redaktør ]
STATISTICS
Vores brugere har i alt skrevet 9999 indlæg
Der er i alt 230 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Andersens
Hæsblæsende succes
Tillykke
Flest brugere online på samme tid var 129, Tirs aug 23, 2011 4:56 pm
Registrerede brugere BehnReady, Esbjerg, grunj, Jimmi Magnus, klogeaage 35, Lars_HH, Shintai, Sjadde
Bots : Google
Legend : [ Administrator ] [ Redaktør ]
STATISTICS
Vores brugere har i alt skrevet 9999 indlæg
Der er i alt 230 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Andersens
Hæsblæsende succes
Tillykke
klogeaage 35- Antal indlæg : 2555
Geografisk sted : Fyn
Shintai- Antal indlæg : 1808
Geografisk sted : Islands Brygge
Sv: Så nåede Vi 10000 posts
Så vidt jeg kan overskue, omkring 50 indlæg om dagen. Så ... tak til vores flittige postere, skal man vel næsten sige
peter777- Antal indlæg : 822
Geografisk sted : Østerbro
Ja tillykke. De 230 brugere skal dog nok tages med et meget stort gran salt
https://oekonomidebatten.danskforum.net/memberlist?mode=overall_posters
Nr. 20 på listen har ikke været her siden november 2008 Derudover står en enkelt debattør for næsten 1/3 af samtlige indlæg !! Rimeligt imponerende at man kan finde et sådan overskud i en travl hverdag. Godt gået.
Nr. 20 på listen har ikke været her siden november 2008 Derudover står en enkelt debattør for næsten 1/3 af samtlige indlæg !! Rimeligt imponerende at man kan finde et sådan overskud i en travl hverdag. Godt gået.
Gæst- Gæst
Andersens skrev:Ja tillykke. De 230 brugere skal dog nok tages med et meget stort gran salt
Vi siger tak
Indeklemt og insolvent Realisten/HenrikSjælland på et mindre debatfora havde samme opsætning og ordvalg ,,,,,Familie
Rolig rolig Klogeaage 35. Jeg prøver ikke at forklejne sitet her eller skyde din tråd ned, men der er altså ikke 230 aktive brugere herinde. Du kan også gå over på det "lille debatforum" og se tilsvarende statistik lige nu: 82.380 medlemmer, men kun 797 er aktive dvs. har skrevet indlæg inden for én eller anden nylig tidsramme. Det er mindre end 1% der aktivt deltager.
Gæst- Gæst
Andersens skrev:Rolig rolig Klogeaage 35. Jeg prøver ikke at forklejne sitet her eller skyde din tråd ned, men der er altså ikke 230 aktive brugere herinde. Du kan også gå over på det "lille debatforum" og se tilsvarende statistik lige nu: 82.380 medlemmer, men kun 797 er aktive dvs. har skrevet indlæg inden for én eller anden nylig tidsramme. Det er mindre end 1% der aktivt deltager.
Ha Ha Ha
Prøv en sen nattetime ,når din mave alligevel rumler pga tunge tanker,at gå ind og se hvem der er logget på.
1-2 på og 358 "gæster" der læser tusegamle posts som ingen interesse har i nutidens Danmark
Prøv også at følge alle de "nye" der dagligt logger sig ind,følg dem tæt:
De hverken sender eller læser posts
En anden sjov iagtagelse var da Vi var nogle stykker der lavede statistik på føromnævnte insolvent og hans tidsforbrug på BD
Han ændrede øjeblikkeligt adfærd, sad i gæstelisten og læste anonymt med,loggede først ind når han skulle poste et skriv og derefter ud igen,så ind og ud ....................
Forøvrigt samme stil Du bruger
Jeg er ikke helt med på dit lidt ubehagelige angreb på mig her Klogeaage? Jeg følger ikke specielt meget med på boligdebatten og slet ikke om natten som du gør så jeg er ikke opdateret på hvem og hvor mange der læser og skriver på det tidspunkt. Sover de fleste ikke om natten? Jeg gør da. Jeg har heller ikke tid som du har til at overvåge enhver der tilmelder sig eller allerede er tilmeldt for at se hvad de laver. Det virker lidt som en besynderlig ting at tage sig til hvis jeg må være så fri at sige det.
Under alle omstændigheder er det da fint hvis dette forum er godt kørende så igen tillykke med det.
Under alle omstændigheder er det da fint hvis dette forum er godt kørende så igen tillykke med det.
Gæst- Gæst
Andersens skrev:
Vi siger af hjertet tak
Yes det skal nok blive godt det her.
Laver i noget SEO-halløj for at få flere brugere herind?
Marovingian- Antal indlæg : 633
Geografisk sted : Her
Marovingian skrev:Yes det skal nok blive godt det her.
Nøøø. Der er den lejlighedsvise bankklakør; men de plejer ellers at have rede på det andet forum. Det er også det andet forum hvor "ejerne" fiser rundt og spørger sig selv.
Men flere brugere er ikke noget mål i sig selv.
Det er sådan noget, der sker når Danske Bank skal til skideballe hos inspektøren i Nationalbanken - med rimelig regelmæssighed.
Sidst rettet af Thomas Man Jan 09, 2012 4:16 pm, rettet 1 gang
Thomas- Antal indlæg : 34540
SEO betyder "search engine optimization" dvs så man nemmere kan finde og i google.
EDIT: hm ligner ikke at alexa kan analysere det her site, men det tager data fra 6forum.biz
http://www.alexa.com/siteinfo/6forum.biz#
EDIT: hm ligner ikke at alexa kan analysere det her site, men det tager data fra 6forum.biz
Marovingian skrev:SEO betyder "search engine optimization" dvs så man nemmere kan finde og i google.
Tak for oplysningen. Men det nogen af os gør for at skaffe flere læsere er at genere på udenbysk.
Tillykke og tak for et meget interessant forum, som jeg i hvertfald følger med megen interesse
Kaae- Antal indlæg : 1
Kaae skrev:Tillykke og tak for et meget interessant forum, som jeg i hvertfald følger med megen interesse
Tak skal du have.
Tror nu google ville gi en hel del mereThomas skrev:Marovingian skrev:SEO betyder "search engine optimization" dvs så man nemmere kan finde og i google.
Tak for oplysningen. Men det nogen af os gør for at skaffe flere læsere er at genere på udenbysk.
brugbart link http://www.linkkataloger.dk/dansk/seolinks-dk
Marovingian skrev:Tror nu google ville gi en hel del mere
brugbart link http://www.linkkataloger.dk/dansk/seolinks-dk
Med en 10-20 nye brugere om måneden og 40-50 brugere logget på indenfor 24 timer - ja I må undskylde, det meget godt ud: Specielt taget i betragtning, at vi her kun har dårlige nyheder....... dem, der undslipper kvalitetskontrollen i Danske Bank.
Jeg er faktisk overrasket så godt det går.
Tror faktisk det skyldes at vi ligger GODT i google, ved ikke hvorfor ... hvis man googler "Så nåede vi 10000" er vi nr et f.eks.
Angående, hvor stor aktiviteten er på dette forum, så kan jeg notere mig, at min nyeste tråd om boligmarkedet i nytårstalerne har nået 72 visninger uden at der er indløbet svar. ( på 8 timer) Det synes jeg er et ganske pænt antal visninger, og det er således ikke urimeligt at tro, at der er ganske mange mennesker som klikker ind på vores hjemmeside hver dag.
peter777 skrev:Angående, hvor stor aktiviteten er på dette forum, så kan jeg notere mig, at min nyeste tråd om boligmarkedet i nytårstalerne har nået 72 visninger uden at der er indløbet svar. ( på 8 timer) Det synes jeg er et ganske pænt antal visninger, og det er således ikke urimeligt at tro, at der er ganske mange mennesker som klikker ind på vores hjemmeside hver dag.
Er der ikke begravet en klikmåler et eller andet sted i programmets indvolde?
Thomas skrev:Er der ikke begravet en klikmåler et eller andet sted i programmets indvolde?
Jeg kan ikke finde noget som helst om det
peter777 skrev:Thomas skrev:Er der ikke begravet en klikmåler et eller andet sted i programmets indvolde?
Når man bor i telt lader roomservice noget tilbage at ønske.
peter777 skrev:Angående, hvor stor aktiviteten er på dette forum, så kan jeg notere mig, at min nyeste tråd om boligmarkedet i nytårstalerne har nået 72 visninger uden at der er indløbet svar. ( på 8 timer) Det synes jeg er et ganske pænt antal visninger, og det er således ikke urimeligt at tro, at der er ganske mange mennesker som klikker ind på vores hjemmeside hver dag.
Antal visninger er ikke lavet specielt intelligent. Jeg testede lige med en gammel inaktiv tråd og her tælles antal visninger konsekvent op med 1 hver gang jeg går ind i tråden. Altså kan man ikke regne med at det er 72 forskellige mennesker der læser tråden. Der har blot været 72 "kliks" på tråden.
Gæst- Gæst
Thomas skrev:peter777 skrev:Thomas skrev:Er der ikke begravet en klikmåler et eller andet sted i programmets indvolde?
Når man bor i telt lader roomservice noget tilbage at ønske.
Tilgengæld kan man ret hurtigt tage konsekvensen af dårlige naboer og nærtliggende gyldetanke
Mvh
Cirb
Geografisk sted : Aarhus
[quote="Cirb"]
Ja, det har vist sig at være en fordel. Et sted, jeg tidligere frekventerede kom lige pludselig til at være klemt inde mellem 3-4 svinebrug af den helt store størrelse.
Andersens: Næ men det kunne give en indikation af hvor mange gange vi læser, hvad vi selv skriver.
Thomas skrev:
Tilgengæld kan man ret hurtigt tage konsekvensen af dårlige naboer og nærtliggende gyldetanke
Mvh
Cirb
Ja, det har vist sig at være en fordel. Et sted, jeg tidligere frekventerede kom lige pludselig til at være klemt inde mellem 3-4 svinebrug af den helt store størrelse.
Andersens: Næ men det kunne give en indikation af hvor mange gange vi læser, hvad vi selv skriver.
Side 1 af 2 • 1, 2
Side 1 af 2
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|