Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Canada og

Go down

Canada og Empty Canada og

Indlæg af Thomas Ons Aug 18, 2021 11:32 pm

"Matsimus"

Han er en noget naiv britisk immigrant til Canada - og er i den canadiske reserve. Han var med ved Musa Qala - hvilket i min anseelse ikke kan være finere anbefaling.

Jeg har på det mest skamløse - som kommentar til hans video'er - kolporteret et udvidet militært samarbejde mellem Canada og Danmark - til begges gavn og fornøjelse.

For mig er det ikke afgørende at være omsværmet og populær (hvis selv lejlighedsvise gæster på forum ikke skulle være klar over det?) - det er meget mere værd, at de rigtige læser mine små perfiditeter.

En af grundene til, at jeg vil have mine klamme poter på de britiske Hercules, som de alligevel vil af med er: Kan man flytte Matsimus og hans reserveenhed til Island til en øvelse? Dels koster det ikke noget, dels giver det russerne anledning til endnu en planrevision. Det koster naturligvis lidt i besætninger (der alligevel skulle flyve for at holde rutinen) og brændstof; men er ellers gratis.

Virker det? Måske og måske ikke. I alle tilfælde har det ikke kostet noget.

Om den kanal bliver overvåget? Naturligvis gør den det! Af hvem? Tja... der er en bred vifte, der finder det morsomt at spilde tiden - nogle bliver endog skolelærere, så de også kan spilde andres tid.

Ikke at jeg er irriteret over, at være under observation - det kunne jo være, at nogen kunne lære noget? Tvivlsomt? Tjoo.... men hvorfor ikke?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34064
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum