Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvad skete der?

Go down

Hvad skete der? Empty Hvad skete der?

Indlæg af Thomas Fre Feb 05, 2021 9:07 am

Tja, et par B-1B blev forlagt til Ørland i det vestlige Norge.
Opgaven kan være at levere atomvåben på Russiske mål fra Murmansk til Moskva. Dermed ikke sagt, at det i givet fald vil være atomvåben; men USA kan angribe Rusland - og Rusland kan ikke forsvare sig.

Det er præcis den opgave B-1B i sin tid blev bygget til:

Hvæse ind med overlydshastighed i trætophøjde (lidt til? - De er ikke briter) smide atomvåben og udradere mål og vende tilbage til næste togt.
vi taler 20 km/min. Jeg har prøvet at følge en Tornado i nulhøjde på bordet - kunne ikke lade sig gøre. Man kan ikke på 5 minutter få organiseret et modangreb med jagere. Der var 5 minutter varslet hen over Jylland - maximalt. Det ville kræve, at man havde jagere i luften konstant.

De skal så flyve hen over Sverrig, som må betragtes som Ruslands allierede/besatte, hvilket taget en eskorte på en eskadrille F-35 i betragtning ikke kan siges at være noget problem. Svenskerne bliver dybt fornærmede; but: Who cares? Derefter ind over Finland. Det bliver 100 sømil over et territorium, hvor man ikke har mål. Tro mig! Finnerne vil ikke ane, hvad der er sket - og de vil være ligeglade: De vil have ALT for travlt med at grine deres røv i laser over alle de døde russere.

Véd russerne ikke det? Hvis ikke, så er de mere end almindeligt fatsvage (og det er de ikke - dumme svin, ja - fatsvage? Nej!). Pentagon har offentliggjort en VIDEO, hvor de højt og larmende fortæller Putin præcis, hvad de gør.

Sagen er, at Russerne bliver nødt til at fjerne deres kernevåben fra hele Østersø-området. ALLE og PERMANENT!

Russerne bliver nødt til at sænke deres energipriser - simpelt hen for ikke at miste det Europæiske marked: Dels vil nogle af de "Grønne Omstillinger" have en effekt, dels falder det kinesiske marked væk.

Dertil kommer, at Danmark må anskaffe Taifun og flere Huitfeldt'er. Det skal nok blive økonomisk overkommeligt, når Tyskerne finder ud af, at det er i deres nationale interesse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum