Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus.

Go down

Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus. Empty Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus.

Indlæg af Thomas Tors Sep 24, 2020 4:55 pm

Idioten har ikke begreb skabt om sikkerhedspolitik.

Men hva', at høre på ham kan man da blive syg af!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus. Empty Hmmm.... det var dog mærkeligt.

Indlæg af Thomas Fre Sep 25, 2020 4:17 am

Jeg tror der er tale om at nedlægge Forsvarsakademiet.

Det fortæller Peter Dahl Thruelsen, dekan ved Forsvarsakademiet og leder af kurset.

Deltagerne er beslutningstagere på højt niveau fra eksempelvis erhvervslivet eller centraladministrationen, der modtager invitationen på baggrund af en indstilling fra tidligere deltagere. Forsvarschef Bjørn Bisserup deltager på trods af navnet ikke i hele kurset. Han byder velkommen på kursets første dag og deltager i kursets sidste dag.

Bisserup har som general haft en besynderlig karriere.

Og han er Livgarde.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus. Empty Trinepigen har kun godt at sige om Bisserup.

Indlæg af Thomas Fre Okt 09, 2020 3:08 pm

Man skal naturligvis som minister stå bag en forsvarschef - så er det nemmest at stikke en kniv i ryggen på platuglen.

På den baggrund har der i nogle medier været spekuleret i, at det reelt var Trine Bramsen, der havde opfordret Bjørn Bisserup til at trække sig, men det skyder ministeren ned.

»Det kan jeg blankt afvise. Jeg har kun gode ting at sige om Bjørn Bisserup og hans virke for det danske forsvar.«

Skal vi ikke snart se frem til faldende ejendomsværdier i Nordsjælland?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus. Empty Bisserup får nyt job.

Indlæg af Thomas Man Dec 28, 2020 11:35 am

Thomas skrev:Man skal naturligvis som minister stå bag en forsvarschef - så er det nemmest at stikke en kniv i ryggen på platuglen.

På den baggrund har der i nogle medier været spekuleret i, at det reelt var Trine Bramsen, der havde opfordret Bjørn Bisserup til at trække sig, men det skyder ministeren ned.

»Det kan jeg blankt afvise. Jeg har kun gode ting at sige om Bjørn Bisserup og hans virke for det danske forsvar.«

Skal vi ikke snart se frem til faldende ejendomsværdier i Nordsjælland?

Som RÅDgiver?

Formentlig det sædvanlige bla. bla. bla. Der er ikke nogen penge i det. Men det gør unægteligt, at man kan smaske ham på interessekonflikt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34111
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus. Empty Sv: Bisserup og sikkerhedspolitisk kursus.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum