Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet.

Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet.

Indlæg af Thomas Man Aug 24, 2020 4:28 am

Situationen er såmænd alvorlig nok!

Det er ikke den reelt ufarlige Corona-virus, man er bange for. Det er slet ikke en virus; men menneskehedens gamle fjende: Pest!
Nærmere betegnet Yersinia Pestis!

Det er slet ikke en virus: Det er en bakterie.
Yersinia Pestis har 4,6-4,7 mio base-par i sit genom og er som sådan lidt større end Mycobacterium Tuberculosis på 4 mio. base par. Disse to bakterier har intet med hinanden at gøre - bare fordi koppe-virus (som jeg husker det, er et stort virus) har 0,2 mio base par.

Årsagerne til min (begrundede) formodning er:

  1. De forklaringer vi belastes med er så åbenlyst løgn! Statistiske metoder voldtages på det mest perverse, så slemt, at man skal være skolelærer for at godtage løgnen. Der er en idelig reference til autoriteter, der er - mildest talt - kompromitterede. Jeg gider end ikke blive forarget, fordi noget så plat må være et dække for noget ganske meget alvorligere.
  2. Pest er historisk dokumenteret som værende dødsens farlig - vi taler om at ca. 1/3 af Europas befolkning - med store lokale variationer. England skønnes f.eks. 70% reduktion af befolkning ganske enkelt forsvandt under den "Sorte Død".
    Vi skal heller ikke tilbage til middelalderen: Der var en pandemi sidst i 1800-tallet.
  3. Nu ser jeg mere på, hvad folk gør fremfor, hvad de siger!: Der er INGEN vaccine mod pest!
    A formalin-inactivated vaccine was in the past available in the United States for adults at high risk of contracting the plague until removal from the market by the Food and Drug Administration. It was of limited effectiveness and could cause severe inflammation. Experiments with genetic engineering of a vaccine based on F1 and V antigens are underway and show promise. However, bacteria lacking antigen F1 are still virulent, and the V antigens are sufficiently variable such that vaccines composed of these antigens may not be fully protective. The United States Army Medical Research Institute of Infectious Diseases has found that an experimental F1/V antigen-based vaccine protects crab-eating macaques, but fails to protect African green monkey species. A systematic review by the Cochrane Collaboration found no studies of sufficient quality to make any statement on the efficacy of the vaccine.
    Med andre ord: Det har været forsøgt og vist sig urealistisk.
  4. Der er derimod en ganske effektiv behandling!
    Several classes of antibiotics are effective in treating bubonic plague. These include aminoglycosides such as streptomycin and gentamicin, tetracyclines (especially doxycycline), and the fluoroquinolone ciprofloxacin. Mortality associated with treated cases of bubonic plague is about 1–15%, compared to a mortality of 40–60% in untreated cases.

    People potentially infected with the plague need immediate treatment and should be given antibiotics within 24 hours of the first symptoms to prevent death. Other treatments include oxygen, intravenous fluids, and respiratory support. People who have had contact with anyone infected by pneumonic plague are given prophylactic antibiotics. Using the broad-based antibiotic streptomycin has proven to be dramatically successful against the bubonic plague within 12 hours of infection.
    Med andre ord, så er det den behandling man giver "Corona-ofrene"!
    Det vil sige, at man vil give streptomycin på mistanke om infektion.
  5. Pest har været anvendt som masseødelæggelsesvåben i Kina!
    Later, plague was used during the Second Sino-Japanese War as a bacteriological weapon by the Imperial Japanese Army. These weapons were provided by Shirō Ishii's units and used in experiments on humans before being used on the field. For example, in 1940, the Imperial Japanese Army Air Service bombed Ningbo with fleas carrying the bubonic plague. During the Khabarovsk War Crime Trials, the accused, such as Major General Kiyoshi Kawashima, testified that, in 1941, 40 members of Unit 731 air-dropped plague-contaminated fleas on Changde. These operations caused epidemic plague outbreaks.
    Tror I at kineserne kunne finde på at anvende pest som våben mod andre? Selvfølgelig vil de det!
    Kineserne vil regne 10 mio. af egne døde for absolut ingenting. Egne tab har været det væsentligste argument mod biologisk krigsførelse - men se: Den bider ikke på kinesere!
  6. Streptomycin:
    Streptomycin was discovered in 1943 from Streptomyces griseus.[5][6] It is on the World Health Organization's List of Essential Medicines, the safest and most effective medicines needed in a health system.[7] The World Health Organization classifies it as critically important for human medicine.[8] The wholesale cost in the developing world is between US$0.38 and $4.39 per day.[9] In the United States, a course of treatment costs more than $200.
    Det er med andre ord billigt, tilgængeligt i store mængder (vil være oplagret de fleste steder) og effektivt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Nu ved jeg ikke i hvilket omfang

Indlæg af Thomas Tors Sep 17, 2020 3:05 am

Den tidligere sundhedsminister Torben Lund - kendt momssvindler, bøssekarl og bordelvært - har haft indirekte indflydelse på håndteringen af Corona-virus.

Bøssesvinet Torben Lund var jo sundhedsminister under den sidste pandemi: Nemlig HIV/AIDS!
Den pandemi blev håndteret exeptionelt elendigt af bøsse-skadedyret. Man sloges med arme og ben mod registrering af smittede, fordi bøssesvinenes perverse lyster skulle udfoldes i fuldt flor!Den uansvarlighed har - med sikkerhed - kostet menneskeliv.
Bare rolig, jeg har set folk, der var ved at dø af AIDS - tro mig - det var ikke morsomt.

Man har også haft Prins Henrik på holdet.

Det, jeg véd er, at langt ind i Socialdemokratiet var der en næsten åben fjendtlighed mod Prins Henrik - Ekstrabladet har jo også gennem tiden haft svært ved at skjule væmmelsen.

Bøssesvinet Torben Lund fik i det mindste en fin medalje - fordi han er et stort røvhul.

Torben Lund blev så smidt ud af Socialdemokratiet - ikke officielt: Han meldte sig ud. (Skulle have mere tid til familien?)


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Bandekriminelle i Odense.

Indlæg af Thomas Søn Sep 20, 2020 12:37 pm

Derfor har Odense så megen Corona.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Det er alle kommuner med

Indlæg af Thomas Man Sep 21, 2020 1:48 pm

Indvandrer kriminelle venstreorienterede.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Det er ikke helt det første jeg har hørt

Indlæg af Thomas Tirs Sep 29, 2020 8:38 am

Men der er så meget løgn, fup og propaganda i denne farce!

Derfor skal man være forsigtig med at tage rygter - navnlig enkeltstående og uden sammenhæng til de konkrete handlinger. Her er tavshed også en handling.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Venstre: Slettede emails

Indlæg af Thomas Tors Okt 01, 2020 1:02 am

Lidt for belejligt!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Nu medgiver Kina to tilfælde af bylde-pest.

Indlæg af Thomas Tors Okt 01, 2020 7:01 pm

Kina har niveau 4 nødssituation af den grund.

Corona-virus er en vittighed! Det er byldepest absolut IKKE.

Jeg har gennem længere tid formodet, at Corona-hysteriet er en dækhistorie for noget meget værre.

Der er al mulig grund til at tage Yersenia Pestis meget alvorligt. Men lad os ikke gå i panik! Der er behandling, der er effektiv - hvis den gives på den blotte mistanke. Bl.a. er Streptomycin blandt de lægemidler, som WHO har anbefalet, at man lagerfører fra nationale sundhedsmyndigheder - så der skulle være nok - desuden er der andre stoffer, der også er effektive.

Med denne "lockdown" er forudsætningerne skabt for en effektiv bekæmpelse.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Bandekonflikten

Indlæg af Thomas Lør Okt 10, 2020 4:36 am

er den egentlige årsag til nedlukning af landet (dvs. København).

Man har heller ikke brug for Sass Larsen mere.

Morten Østergaard har gået på samme gymnasium, som mig! Nej, det er ikke nogen anbefaling. Ulla Therkilsens søster var ansat der og tog på de nuttede drenge.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty 3 ud af 4 positivt testede havde ingen symptomer.

Indlæg af Thomas Lør Okt 10, 2020 12:36 pm

Det er det, der hedder falske positive.

Eller som en statistiker ville kalde det: Fejl af type 1.
Type 2 fejl er negativt testede, der er syge.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Jeg hører:

Indlæg af Thomas Fre Okt 30, 2020 11:13 pm

Man giver en hel provins i Kina en forebyggende anti-Corona behandling.

Det bekræfter bare for mig, at det man skal have under kontrol er ikke en pjattet influenza. Det er pest!

Det er standard behandling af pest, at man giver antibiotika på mistanke. Det skyldes at antibiotika virker fremragende HVIS behandling indsættes inden 12 timer efter mulig smitte. Derfor gives antibiotika INDEN sygdommen udviser symptomer.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Nørrebro hårdest ramt af Corona.

Indlæg af Thomas Ons Dec 16, 2020 7:38 pm

Sjovt nok er det også gennemkriminelt.

Nu kan man få så mange Corona-positive, som man vil - testens upålidelighed taget i betragtning. Det hjælper også, hvis man svindler lidt med resultaterne - noget politiet jo så gerne gør - almindelig politi-teknik.

Det er en måde at få spredt sammenstimlinger. Med mindre man regner kommunisme som en sygdom (på linje med pest) - og der er argumenter for det - så har det intet med sundhed at gøre - ikke udover, at man vil hashandel til livs. Hash er som bekendt SF/Enhedslistens livsnerve.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty En indisk analyse.

Indlæg af Thomas Fre Dec 18, 2020 2:47 am

Er nogen død i Kina af Corona.
Det kan meget godt være. Men de er så nok nærmere døde MED Corona.

Pointen er, at det er løgn hvad Kina rapporterer. De sammenligner med Tjernobyl, hvor Sovjet forsøgte at holde en katastrofe hemmelig.
Nu er Corona ikke det eneste, som Kina misrepræsenterer alvoren af. Oversvømmelserne har tilsyneladende overordentlig få dødsofre - det er heller ikke troværdigt. Vi har i en lang årrække vidst, at dødsfaldene i mineulykker var ikke så meget sminkede, som ignorerede.

Jeg vil fastholde, at den egentlige frygt fra regeringens side er yersenia pestis.

Jeg tror så også, at når Kina er så lukket, hvad skjuler de i øvrigt? Det er som banksvinene og bøssedyret/skolelæreren Søren Pape Poulsen - sandheden er langt, langt værre.

Man bruger så også - fra regeringens side - Corona som et bekvemt påskud til at hakke ned på kommunisterne/nazisterne. Lad dem få held med det.
At det står rablende galt til med bankerne kan man jo heller ikke holde hemmeligt - ikke når Nationalbanken må agere vekselbod mellem USD og EUR.

Jeg tror så også, at det kinesiske regimes egentlige motivation er, at der kan udbryde revolution i befolkningen - her er der årsager og påskud nok at vælge imellem. Når først en menneskemasse på 1 mia. (samlet på så relativt lille et areal, som kysten på Kina) kommer i bevægelse, så skal der meget til at bremse et kollaps.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty usædvanlig lave de seneste to dage.

Indlæg af Thomas Søn Feb 14, 2021 5:48 pm

Det er overhovedet ikke overraskende.

Nu har de jo fået arresteret disse terrorister. Enhedslisten i København (hvor ellers) er begyndt at samarbejde.

Ninna Hedeager Olsen er kommet med de sædvanlige stupide bortforklaringer. Så noget har skræmt hende ganske gevaldigt. Hun er et morderisk og perverst kommunistsvin.

I 2019 blev en mand anklaget for at have voldtaget en kvinde i Olsens bolig, hvor også Olsen og en fjerde person var til stede.[4] Manden blev i september 2019 dømt i byretten, men senere frifundet for alle anklager af Østre Landsret i 2020.

Der er kun én straf: Blive sprættet op af de terrorister, hun har forrådt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Fornuftige betragtninger omkring platuglerne

Indlæg af Thomas Lør Maj 08, 2021 8:00 am

Der har lavet Corona-hysteriet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet. Empty Sv: Jeg tror, at hemmeligheden bag Corona hysteriet er fundet.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum