Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Søren Pape Poulsen ?

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Søren Pape Poulsen ?

Indlæg af Thomas Tirs Dec 03, 2019 7:00 pm

En af de ting, jeg ikke forstår (og her er sortimentet både bredt og dybt), er Søren Pape:

Hvorfor bragte præmieidioten sig i den umulige position, at sende sin trækkerdreng i byen for at gramse på tissemænd?
At Søren Pape er en sjældent ulækker karl er jo ikke et emne, der er til debat: Det er en fastslået kendsgerning.

At politiet lod det komme så vidt kan skyldes, at man har villet have Højesterets udtalelse om, at lovgivningen omkring "hadforbrydelser" er komplet uanvendelig. Man skal være opmærksom på, at Højesterets retspraksis er lige så gældende som loven. Nu er der en retspraksis, så bøssesvinene ikke bare kan få vedtaget noget i Folketinget.
Nu er Prins Henrik død, så Trækkerdrengenes Laug ikke har et kongeligt protektorat mere.

Der må være nogen, der har noget meget ulækkert på Pape:

Én ting er, at han er SKOLELÆRER. Dermed er jo fastslået (igen), at han er et ondt og modbydeligt dyr. Men hvorfor er Pape ikke længere skolelærer?

Her tror jeg man skal se på de seneste ulækre sager om skolelæreres overgreb på mindreårige. Det er jo et almindeligt journalistisk kneb at bringe - tilsyneladende urelaterede - historier, når man af forskellige grunde ikke kan rapportere den sande historie.
Er det perverse svin til Pape også pædofil? Vi véd jo, at de nu afdøde bøssesvin til Axgil'erne var pædofile nazister (SS oven i købet). Det var jo oven i købet en konservativ, der gjorde opmærksom på den kendsgerning, da de afskyelige terroristiske nazisvin blandt skolelærerne i SF ville opkalde et fortov i København efter røvhulsartisterne.

Der er noget, vi ikke har fået oplyst.

Det andet mærkelige er, at Pape ikke er smidt i fængsel for sin åbenlyst urigtige beskyldning - årsagen hertil er jo til at overse: Skadedyret ville ikke overleve en måned sammen med narkohandlende indvandrerkriminelle. Det mener jeg helt bogstaveligt: Vi kan jo se hvordan det gik med Epstein.

Nu er pædofile bøssesvin ikke populære i fængslerne. De er, hvad amerikanske fængselsindsatte kalder: "Kill on sight" - og de mener det!

Der er den fordel ved den form for justits, at man slet ikke behøver en lang (og pinlig) retssag for at få tævet et skadedyr som Pape ihjel. Vil politiet bruge sådanne metoder? Prøv at spørge Kurt Thorsen, der blev grundigt gennemtampet med en billard-kugle i en sok - et klassisk fængselsvåben - så vidt man kunne forstå på Kurt Thorsen, så var det endog MEGET smertefuldt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Nå, det var den egentlige årsag!

Indlæg af Thomas Tors Jan 23, 2020 1:39 am

Slå¨det afskyelige perverse bøssesvijn til Søren Pape Poulsen IHJEL!

Han skal aflives!

Tidligere chef for Bagmandspolitiet renset for mistanke - får nyt job

Det har i flere medier været afdækket, at det er sagen om formodet hvidvask i Danske Banks estiske filial, som Morten Niels Jakobsen skulle have drøftet med en bekendt.

Hele sagen om bøssesvinet Pape's voldtægtsforsøg har udelukkende skulle dække over, at Danske Banks kriminalitet ikke blev efterforsket.

Søren Pape er et ulækkert og perverst bøssesvin - og skolelærer!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Bøssesvinpg pervers skolelærer Søren Pape Poulsen statsminister?

Indlæg af Thomas Tors Aug 20, 2020 7:54 pm

Jeg tvivler alvorligt! Der er alt for mange ulækre detaljer omkring det skadedyr.

Lars Lykke har den rolle som Ludwig Erhard havde i Tyskland - væltet som Bundeskanzler; men han vidste (og kunne dokumentere) lidt for meget. Han vil ikke sige noget, så længe idioterne ikke dummer sig eksorbitant. Men Lars Lykke behøver kun at hæve øjenbrynet og sige: "Nå???"
Så vil svinet krybe væk med halen mellem benene - på samme måde som Tulletåben.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Hvorfor søger regeringen ikke et bredt flertal?

Indlæg af Thomas Tors Sep 03, 2020 9:09 pm

Det kunne jo være fordi:

Tidligere justitsminister Søren Pape Poulsen, der anmodede om undersøgelse af voldtægtsparagraffen personligt er voldtægtsforbryder og som skolelærer en pædofil børneskænder. Ulækker er han i hvert fald.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Corona er et udmærket røgslør.

Indlæg af Thomas Tirs Nov 03, 2020 2:29 pm

Søren Pape Poulsen: SKOLELÆRER, perversvoldtægtsmand og afskyeligt bøssesvin: Han er nu "smittet" med Corona.

Det samme er flere ministre etc.

Det er bekvemt, for så kan de ikke svare på spørgsmål og vi må desværre udsætte o.s.v. bla bla bla......

Det er en vej ud af alt.

Nu er man på vej med domme til rockere, så Pape kan få cellekammerater - der kan tæve Danske Banks perverse dyr ihjel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Hmm.... en blogger på Jyllands-Posten har taget sit bidrag ned.

Indlæg af Thomas Lør Jan 16, 2021 7:37 pm

Jeg benyttede indlæggets afstandtagen fra seksuelt misbrug af mindreårige til at påpege bøssesvin, voldtægtsforbryder og skolelærer Søren Pape Poulsen ikke var i fængsel for at blive tævet ihjel af en rocker.

Man kunne bare have slettet mit indlæg; men man tog i stedet hele indlægget ned. Nu antydede jeg end ikke, at Søren Pape Poulsen havde forgrebet sig på mindreårige, så det kan vi godt gå ud fra han har gjort - det ulækre dyr.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Mette Frederiksen

Indlæg af Thomas Fre Feb 05, 2021 4:34 pm

Banker Søren Pape på plads.

Se Papes selvportræt: Han har fået én på tuden!

Det er sådan man afleverer en lussing blandt politikere: Komme med en halvkvædet vise og så... ikke mere. Det er ikke nødvendigt - det behøver ikke engang at være sandt. Pape véd udmærket, at Mette Frederiksen har noget meget ulækkert på ham.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty ....

Indlæg af Thomas Lør Feb 06, 2021 12:35 pm

Thomas skrev:Banker Søren Pape på plads.

Se Papes selvportræt: Han har fået én på tuden!

Det er sådan man afleverer en lussing blandt politikere: Komme med en halvkvædet vise og så... ikke mere. Det er ikke nødvendigt - det behøver ikke engang at være sandt. Pape véd udmærket, at Mette Frederiksen har noget meget ulækkert på ham.

Pape skrev:.....Og så behøver diverse socialdemokrater ikke skyde mig andet i skoene.

Det kan heller ikke lade sig gøre: Pape har formentlig FEDE tæer.


For at få det hele på det rene: Der er ikke nogen tvivl om, at situationen er alvorlig - det har ikke noget med influenza at gøre; men når USA forlægger B-1B Lancer til Ørland, så mener man stensikkert noget med det.

Når Støjbjerget sættes for en rigsret, hvilket unægteligt må siges at være noget i overkanten - andre tilfælde taget i betragtning - så er der en alvorlig baggrund. Hvis jeg var forældre til en 12 års pige i f.eks. Syrien, så ville jeg lave den fornødne svindel for at få hende i sikkerhed. Hvis det betyder, at hun må giftes væk, så må det være sådan. Skilsmisse blandt muslimer er reelt set en del lettere end blandt kristne - og en almindelig praksis.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Nu får vi så se, hvordan det modbydelige dyr

Indlæg af Thomas Man Feb 08, 2021 12:12 pm

til Søren Pape Poulsen har det, når den kriminelle ledelse i Danske Bank fortsat smuldrer?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Sv: Søren Pape Poulsen ?

Indlæg af klogeaage 35 Man Feb 08, 2021 3:48 pm

Thomas skrev:til Søren Pape Poulsen har det, når den kriminelle ledelse i Danske Bank fortsat smuldrer?

Der er ingen link Very Happy
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Sv: Søren Pape Poulsen ?

Indlæg af Thomas Tirs Feb 09, 2021 3:09 am

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:til Søren Pape Poulsen har det, når den kriminelle ledelse i Danske Bank fortsat smuldrer?

Der er ingen link Very Happy

Nej, det er karakteristisk nok! Der skrives det sædvanlige nonsens i aviserne med citater af tilfældige tal som argumentation. Det jeg bare tænker på er: Hvad skal det nu skjule?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

klogeaage 35 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty selvfølgelig skal svinet henrettes

Indlæg af Thomas Fre Mar 19, 2021 7:25 am

Skyldig på så mange måder:

Uterlig omgang med dyr.
Voldtægt osv.
Udpræget svensk udseende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Karakteristisk nok skal bøssesvinet ikke uddybe.

Indlæg af Thomas Man Apr 12, 2021 4:18 pm

Sagen er, at den irettesættelse af Khader er en indrømmelse af hans egen ulækre og afskyelige opførsel som justitsminister.

Hvordan kan anklagemyndigheden ellers appellere til højesteret, at den modbydelige og kvalmende skolelærer og bøssesvin sender sin trækkerdreng i byen for at voldtage - og derefter anklage offeret for en "hadforbrydelse", når vedkommende kun har værget for sig i nød.

Jo før Søren Pape Poulsen kan blive buret inde og tævet ihjel af rockere - jo bedre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Danske Banks reklametryksag

Indlæg af Thomas Tirs Apr 13, 2021 7:31 am

Forudser bøssedyret Søren Pape Poulsen som statsminister.

Det tror jeg nu ikke.

Vi havde Lene Espersen - den snakkende kavalergang, der nægtede at dække Danske Banks svig. Hun forsvandt ud i glemslen - efter at have været udendørsminister. Tidl. justitsminister Brian Mikkelsen forsvandt også ud i ingenting - ganske uagtet, at han klart ikke greb ind overfor Danske Banks bedragerier og anden kriminalitet.

Man har noget på bøssesvinet Søren Pape Poulsen, der er langt mere ulækkert end, at hans trækkerdreng beskyldte offeret for hans voldtægtsforsøg for en hadforbrydelse. Nu er Søren Pape Poulsen også skolelærer, så mon ikke der er nogle overgreb på mindreårige drenge, der kan komme for en dag? Det er naturligvis gætværk fra min side; men der er et eller andet, for ellers ville bøssesvinets perverse embedsmisbrug have ført til at skadedyret var blevet smidt ud af Folketinget allerede dér!

Politiet vil være orienteret ellers har PET ikke udført sit baggrundscheck. Tulletåben er p.gr.a. sagen omkring Pia Kjærsgaards ferie på San Torini heller ikke en mulighed.

Alt det véd Lars Løkke - man har ikke kunnet holde ham hen i uvidenhed om sligt.

Så, nej! Der bliver ikke andre borgerlige statsministermuligheder end Jakob Ellemann.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty 29-årig mand sigtet for voldtægt af mand på Nørrebro

Indlæg af Thomas Ons Jun 09, 2021 9:48 am

Det må da få konsekvenser for det modbydelige bøssesvin og skolelærer-skadedyr til Søren Pape Poulsen?

Én ting er selve voldtægtsforsøget; men den ubegrundede anmeldelse for "hadforbrydelse" er så meget desto værre, når Papes trækkerdreng beklager sig over legitimt nødværge.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Socialdemokratiet angriber perverse Pape.

Indlæg af Thomas Søn Jun 13, 2021 2:36 pm

Egentligt ikke overraskende.

Problemet er bare, at den perverse voldtægtsforbryder Pape skal væk. Man er derfor nødt til at bruge saglige argumenter.
Personligt er jeg ligeglad, hvordan Danske Banks bøssesvin kommer af dage.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Nu forstår man bedre Danske Banks indlæg v/ Las Olsen.

Indlæg af Thomas Ons Aug 04, 2021 4:13 pm

Søren Pape Poulsen slår fast: »Jeg vil aldrig gå med til, at Venstre laver regering alene«

Pape har lige sagt, at der bliver socialdemokratisk regering så langt øjet rækker - "blåt flertal" eller ej! Venstre vil da ikke - aht. sine vælgere - støtte Danske Banks kriminalitet. Der er jo ikke megen tvivl om, at Venstre kan få mere af sin politik igennem med en socialdemokratisk regering: Man ser jo, hvor koldt Mette Frederiksen er parat til at slagte SF/Enhedslisten.

Nej. jeg tror ikke på en rentenedsættelse. Det gør Danske Bank heller ikke efter dagens obligationsauktion. Der er ingen redning for banksvin og flextumper. Skolelærere og bøssesvin skal heller ikke håbe på noget.

Så længe staten får en bedre forrentning fra skat- og momskreditter end "pensionssparerne", så fortsætter de udvidede kreditter? Hvorfor dog ikke? Virksomhederne skal nok betale moms- og skat i stedet for at sætte overskudslikviditet i banken. Det er der jo ikke nogen risiko ved! Frisører og restauratører betaler jo i forvejen hverken moms- eller skat.
Det der sker er, at renten på de lange obligationer falder og falder.

Når der som følge af Danske Bank og Nordea's valutamanipulation kommer masser af billig fremmed valuta - ja, så køber man - subsidiært indfrier man lån. Næste gang der strømmer USD til Danmark, så er Nationalbanken en glad køber og sælger med skadefryd EUR. Det er ikke noget, der holder op lige med det samme, fordi investeringerne i Kina trænges så hårdt i døren om at komme derfra.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Søren Pape Poulsen slår fast:

Indlæg af Thomas Fre Sep 17, 2021 3:22 pm

»Jeg vil aldrig gå med til, at Venstre laver regering alene«

Dermed har bøssesvinet, skolelæreren og voldtægtsforbryderen sikret socialdemokratisk regering i den overskuelige fremtid.

Måske er det hensigtmæssigt for alle, der ønsker Danske Bank og flextumperne brænder i Helvede, at lade den perverse sidde og køre dem i graven?

Det vil også gå ud over Forsvarskommandoen - Venstre og Socialdemokratiet har alligevel ikke nogen stemmer i Nordsjælland.
Vi ser også hvordan Nordea's banksvin (Tulletåben) ikke har nogen videre tilslutning.

Det betyder, at venstre kan få sin politik igennem - og socialdemokratiet kan give SF/Enhedslisten fingeren.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Pape statsminister?

Indlæg af Thomas Lør Sep 18, 2021 3:40 pm

ikke sandsynligt.

Som han svarer, så er det sikkert, at det IKKE bliver bøssesvin, voldtægtsforbryder og SKOLELÆRER Søren Pape Poulsen.

Hvorfor mon dog?

Nu er bøssesvinet Danske Banks ejendom!

Pape er udmærket klar over, at han er så ulækkert kriminel, at Danske Bank har mere på "ham" end, at han er insolvent (formentlig - det er det klassiske hold Danske Bank har på medlemmer af de Konservative. Når man er voldtægtsforbryder og skolelærer? Tja, så er det (formentlig) overgreb på mindreårige. Papes "forlovede" er 29 og Pape er 49 - mon ikke Pape smag for "ungt kød" er et gennemgående træk? Hvorfor forblev han ikke skolelærer? Måske var nogle af forældrene lidt betænkelige ved den "opmærksomhed" skadedyret udviste.
Her har Danske Bank (og politiet) formentlig rigelig med dokumentation - så hvis Pape ikke gør som Danske Bank siger, så eksploderer det!

På den anden side: Hvis Pape nogensinde kommer i regering igen, så bliver han trukket igennem en rigsretssag, der får Støjbjergets sag til at ligne et sagsforløb i en folkekomedie af Morten Korch - inklusiv platte viser af Otto Leisner.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Privat vagtværn i Nordsjælland.

Indlæg af Thomas Fre Nov 05, 2021 10:10 pm

Nu er artiklen taget ned - efter, at bøssesvin og skolelærer har dummet sig IGEN!

Indbrud i Nordsjælland skal sandelig ikke forhindres - de griber ind mod favoritsportsgrenen i det fallerede whisky-bælte: Assurancesvig.

Nu skal den kriminellet Søren Pape da forhåbenlig i fængsel på livstid - dvs. den tid det tager en rocker at tæve den perverse idiot ihjel.

"Hr. Kriminalkommissær!! Også faders samling af antikke prutteputer er væk! Den samling var e-n-e-stående i verden og absolut uvurderlig! Forsikringssummen dækker end ikke en brøkdel af værdien!"
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Jeg er ikke uening i vurderingen

Indlæg af Thomas Tors Aug 18, 2022 1:55 pm

at Papes kandidatur er den bedste gave til Mette Frederiksen. Og den bedste måde at ramme Danske Bank på.

Nu får vi se?

I øjeblikket fjumser alle fjolserne rundt som hedeslagsramte fluer i en halvtom snapseflaske. Hvad der sker i næste måned er uigennemskueligt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

klogeaage 35 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Bøssekarlen er også skattesvindler!

Indlæg af Thomas Lør Sep 03, 2022 10:32 am

Hvilket ikke kan undre.

Det går gerne sådan, at jeg bliver bannet fra ét eller andet og så et par dage senere, så viser ét eller andet, at jeg havde ualmindelig god grund til mine "kritiske" bemærkninger.
Det er såmænd ikke, fordi jeg er synsk. Tværtimod: Jeg forveksler ikke pletter for øjnene med "visioner". Jeg véd at skolelærere er og bliver skolelærere og dermed uduelige, ondartede og perverse. Jeg har gået mere i skole end de fleste: Derfor kan jeg ikke udstå skolelærere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Det af almen interesse er:

Indlæg af Thomas Lør Sep 03, 2022 1:23 pm

Thomas skrev:Hvilket ikke kan undre.

Det går gerne sådan, at jeg bliver bannet fra ét eller andet og så et par dage senere, så viser ét eller andet, at jeg havde ualmindelig god grund til mine "kritiske" bemærkninger.
Det er såmænd ikke, fordi jeg er synsk. Tværtimod: Jeg forveksler ikke pletter for øjnene med "visioner". Jeg véd at skolelærere er og bliver skolelærere og dermed uduelige, ondartede og perverse. Jeg har gået mere i skole end de fleste: Derfor kan jeg ikke udstå skolelærere.

Der er tydeligvis "nogen" i ministeriet, som har "sivet" den oplysning. Dvs. der er i politiet og justitsministeriet nogle meget mere ulækre sager på bøssedyret. Mette Frederiksen har sine traditionelle problemer med skolelærere og narkohandlere i SF/Enhedslisten; men den er nok lukket med Venstre. Problemet for den perverse skolelærer er nok mere fundamentalt - vi taler noget decideret strafbart.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Visse overskrifter er meget sigende:

Indlæg af Thomas Fre Sep 09, 2022 2:42 am

Men:

Putin har gjort vores værste mareridt til virkelighed. Men nu har han ikke flere skud i bøssen


Men spørgsmålet er nu: Har vi flere bøsser at skyde?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Papes privatliv er et PROBLEM!

Indlæg af Thomas Lør Sep 10, 2022 1:08 pm

Andet manglede også bare!

Har jeg med min hadkampagne bidraget selv det mindste til at det ulækre bøssesvin og skolelærer bliver forvist til en fjern bygd på Grønland, så har det rigeligt været banningen på Facebook værd.

Økonomisk plan - udfærdiget af Danske Banks "genier". Er som Enhedslistens idioti.

Lad os sige det sådan: Røvhulsartistens statsministerkandidatur er Mette Frederiksens største aktiv i en valgkamp. Ellemann skal nok få den indflydelse som han har brug for.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Søren Pape Poulsen ? Empty Sv: Søren Pape Poulsen ?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum