Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hvis de borgerlige mister magten?

Go down

Hvis de borgerlige mister magten? Empty Hvis de borgerlige mister magten?

Indlæg af Thomas Søn Mar 10, 2019 2:27 pm

Der er noget Berlingskes chefredaktør ikke har fattet en pind af.

Nu er "borgerlig" kun et ord konservative bruger. Lars Løkke taler om danskere. Der er noget fuldstændig galt med de briller Berlingske ser på politik.

Nu er de Konservative et døende parti, hvor formanden er en pervers voldtægtsfortaler af et bøssesvin - med rollator. Alle de "borgerlige" hos de konservative er både fallit og trækker vejret på bankernes nåde og ved at snuble over dørtrinet på vej i fængsel.
Den måde Finanstilsynet har virket på (nemlig slet ikke) er jo direkte som at lade narkohandlerne lede politiet (i hvilket omfang, det rent faktisk er tilfældet kan jeg ikke have nogen opfattelse af). På organiseret kriminalitetsområdet er politiet generelt fremragende - til at lukke øjnene fast i! Politihundenes væsentligste opgave er at være førerhunde for stærblinde med det vågne øje i handsken.

Det er arrogant ud over enhver grænse at mene at 6 mandater ud af 189 kan foreskrive hvad minimum halvdelen af befolkningen skal mene - her er de nazistiske torturbødler i SF på fastere grund: De har ét mandat mere.
Erhvervslivets og handelstandsforeningens interesser varetages jo bedre af narkohandlerne og bedragerne i Enhedslisten.....

Som jeg skrev for mange år siden (efterhånden): Bestyrelse og direktion i Danske Bank er kommunister - de ønsker jo at blive nationaliseret for at udsuge skatteyderne ad den vej.

Det skal da være Lars Løkke undskyldt, at han tager lidt mere hensyn til dem, der rent faktisk har stemt på ham!
Jeg har meget, meget svært ved at se, hvilket interessefællesskab Venstre har med flextumperne i Nordsjælland, som - sandt for dyden - ikke stemmer på Venstre. Jeg fatter heller ikke, hvad Venstre kan bruge landsforræderne i Dansk Folkeparti til? Hvorfor skal vi genere vore kunder og leverandører i de andre EU lande?

Sandheden er jo den, at Venstre ser langt større samarbejdsmuligheder med Socialdemokratiet, hvis Socialdemokraterne ville være socialdemokrater.
Socialdemokratiet har imidlertid samme problem som Venstre: Ulækre og perverse vil bestemme Socialdemokratiets politik og meninger.

Hvor vigtig er regeringsmagten? Er det væsentlige ikke, hvor man ser sine muligheder for at få gennemført sin politik? I stedet for at lade parasitterne bestemme menu'en.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34088
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum