Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Generelt er Dansk Folkeparti

Go down

Generelt er Dansk Folkeparti Empty Generelt er Dansk Folkeparti

Indlæg af Thomas Ons Feb 06, 2019 1:02 am

i vildrede. De aner ikke, hvad de skal gøre.

Tulletåben søge alliance med Socialdemokratiet? Hvor dum kan man være? Det ligger jo Mette Frederiksen fjernt at behandle Nordea med samme spytslikkende ydmyghed som de Konservative har behandlet Danske Bank.
Det kommer så til at tage livet af det Konservative Folkeparti.

Om Morten Messerschmidt kan opstilles; hmmm måske.
Ellers har man kun problemer. Peter Kofod må være i alvorlige vanskeligheder, når man vil anbringe ham i EU.

Nazi-Marie fortsætter med savle spyt ud over Putin i Berlingske (som om nogen af hendes vælgere læste den sprøjte) - men hvad; man skal jo forhindre Pia Kjærsgaard i at blive genvalgt.

Formentlig vil kontrakterne på skibene blive offentliggjort her den 15. Sammen med kontrakter på SM2 IIIA og Storm Shadow.
Det er den grænse, der er sat for at Rusland skal vende tilbage til overholdelse af INF-traktaten. Om russerne overholder deres traktatmæssige forpligtigelser? Jeg tvivler stærkt - Stoltenberg så direkte bekymret ud.

Men jeg forstår stadig ikke, hvad Margrethe laver i Argentina?
Det, jeg bare har bemærket er, at Danmark nævnes på linje med de store EU lande i Maduro-sagen. Det kunne være, at APM skal reorganisere den venezuelanske olieindustri.
Jeg er heller ikke helt klar over, hvad der sker med raffinaderiet på Skt. Thomas.

Der må jo være en konsekvens af at lade Nazi-Marie vise sit ækle fjæs.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Generelt er Dansk Folkeparti Empty Landsforrædere er ikke kun DF'ere

Indlæg af Thomas Tirs Jun 18, 2019 7:33 am

Østrig har dem også.

Brænd Nazi-Marie på bålet. Hun har INGEN meeeeeeening - hun er landsforræder.

Bagmandspolitiet har ransaget Nordea, så det viser sig nok, at man har forrådt landet til svenskerne. Hug roen af Tulletåben, som man gjorde med Corfitz Uldfeldt!

De Radikale skal nok få blokeret for SF/Enhedslisten: Den eneste måde, at komme udenom dem er en VS regering med Lars Løkke som statsmedister.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Generelt er Dansk Folkeparti Empty Dansk Folkeparti-politikeren Hans Kristian Skibby overfaldet.

Indlæg af Thomas Man Sep 14, 2020 11:41 pm

Heldigvis blev kun hovedet ramt, så ingen vitale dele påvirket.

Det er som at slukke for et TV uden strøm.

Men det tyder på, at det er en af disse sager, hvor en politiker har lavet noget ulovligt og snydt en tilsvarende ulovlig kumpan. Jeg tvivler stærkt på, at vi hører mere til sagen. Det er ligesom historierne om Peter Straarup og Thomas Borg, der får tæsk - ingen er interesseret i at gå nærmere ind i de sager.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Generelt er Dansk Folkeparti Empty Mister byrådsmedlemmer til Nye Borgerlige

Indlæg af Thomas Man Sep 28, 2020 8:55 pm

Idioter søger nye ejere end Nordea. Typisk Sydbank område.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Generelt er Dansk Folkeparti Empty i opløsning?

Indlæg af Thomas Søn Okt 04, 2020 9:19 am

Noget tyder på det.

Typisk nok er der ikke nogen, der gider høre på deres vrøvl.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Generelt er Dansk Folkeparti Empty Sv: Generelt er Dansk Folkeparti

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum