Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Trump

2 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Trump - Page 3 Empty Trump Corona-isoleret.

Indlæg af Thomas Søn Okt 04, 2020 4:58 am

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg, at det er medlemmer af regeringen, der ønsker ham af vejen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Trumps helbred har været et længerevarende tema.

Indlæg af Thomas Søn Okt 04, 2020 9:53 am

Thomas skrev:Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg, at det er medlemmer af regeringen, der ønsker ham af vejen.

Jeg tror så bare ikke, at det har noget med Corona at gøre!

Der har været rapporter i årevis om et bemærkelsesværdigt højt medicinforbrug. Det er så bekymrende, når vi taler om en mand i hans alder.

Der har været tydelige tegn på svækkelse det seneste års tid - i hvert fald.

Muligvis vil man bruge Corona til at lade ham forsvinde ud af fortællingen helt diskret.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Når jeg skal være ærlig:

Indlæg af Thomas Tirs Okt 06, 2020 6:14 am

Så tror jeg, at Corona kun er et påskud!

Uanset synspunkt, så må man konstatere, at Trump i årevis har haft betydelige helbredsmæssige problemer.
Vi taler om neurologiske svækkelser.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Om Trump bliver genvalgt?

Indlæg af Thomas Ons Nov 04, 2020 5:39 pm

Trump er en idiot - det ved vi godt - ejendomsmææææhler etc.

Men man har fra demokraternes side ikke fattet: Der er ikke noget menneskeligt væsen, der kan fordrage skolelærere!

Er skolelærere ikke menneskelige væsner? Det ville i sandhed strække definitioner; men tænk tilbage på dine egne lærere.....
Det skulle besvare det tåbelige spørgsmål.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Sv: Trump

Indlæg af klogeaage 35 Ons Nov 04, 2020 5:49 pm

Thomas skrev:Trump er en idiot - det ved vi godt - ejendomsmææææhler etc.

Men man har fra demokraternes side ikke fattet: Der er ikke noget menneskeligt væsen, der kan fordrage skolelærere!

Er skolelærere ikke menneskelige væsner? Det ville i sandhed strække definitioner; men tænk tilbage på dine egne lærere.....
Det skulle besvare det tåbelige spørgsmål.

Biden vinder sgu Cool
Bare den sidste time, øges der stille og roligt i 8 af de 9 resterende stater, efterhånden som brevene åbnes!!
Trump vandt Wisconsin i 16 med godt 10.000 stemmer og er nu godt 20.000 bagud og stigende
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Ons Nov 04, 2020 6:42 pm

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Trump er en idiot - det ved vi godt - ejendomsmææææhler etc.

Men man har fra demokraternes side ikke fattet: Der er ikke noget menneskeligt væsen, der kan fordrage skolelærere!

Er skolelærere ikke menneskelige væsner? Det ville i sandhed strække definitioner; men tænk tilbage på dine egne lærere.....
Det skulle besvare det tåbelige spørgsmål.

Biden vinder sgu Cool
Bare den sidste time, øges der stille og roligt i 8 af de 9 resterende stater, efterhånden som brevene åbnes!!
Trump vandt Wisconsin i 16 med godt 10.000 stemmer og er nu godt 20.000 bagud og stigende
<

Hmm.... nu er valgresultater altid meget vanskelige at forudsige i demokratiske systemer.

Når man har et to parti system, så vil kandidaterne altid lægge sig tæt op ad hinanden, fordi kampen udkæmpes på midten.

Mine hadkampagner har ikke forårsaget jordskredssejre; men har måske kostet et mandat eller til nød to: Det er nok!

Når aviserne opgør blokke, så er det nogle besynderlige sammenskrab de kommer frem til: 90-89 - Hvis der flyttes 2 mandater fra en blok til en anden, så er der tale om et jordskælv! Nu står det pludseligt 88 - 93. Når der er tale om vælgere, så er der så mange, der hænger på et yderligt mandat. Reelt skal der ikke flyttes mange hundrede stemmer.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

klogeaage 35 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Joe Scarborough sagde faktisk noget begavet!

Indlæg af Thomas Fre Nov 06, 2020 7:19 pm

Hvis Trump vinder North Carolina, som ser dårligst ud for Biden, så står får Biden 306 valgmandsstemmer mod Trumps 232!

Det er præcis med de tal, som Trump besejrede Clinton med!

Om det i sidste ende bliver sådan er ikke til at vide; men det vil være en ydmygelse for Trump, der påstod, at han havde vundet med "historiens største jordskredssejr". Det var det så ikke, fordi Nixon i 1972 vandt over McGovern med 520 mod 17 valgmandsstemmer.

(jeg hader udtrykket "historisk", når det kommer fra idioter, der ikke kan huske hvad de fik til morgenmad - Ulrikke Ekelund rinder én i erindring - hende har man heller ikke hørt meget til i nogle år)

Steve Kornaci er vaks nok til at fatte, hvor det bevæger sig hen: Han påpeger, at Alaska skal så gå til Trump - af hensyn til at få det til at stemme præcist.

Nu kommer så Trumps sagsanlæg, fintælling etc. MEN det ændrer nok ingenting. Vælgere er nok dumme; men......

Hvad kommer det til at betyde for Danmark? Meget, meget lidt! Forholdet mellem Danmark og USA reguleres af helt andre kræfter, som politikerne ikke har magt over.

Mit gæt er:
  • Det vil betyde: Flere fregatter, flere militærfly, en hær på 3 brigader.
  • Den centrale nation nord for alperne - Tyskland slæber rundt med for mange krigsforbrydere fra den kolde krigs tid.


Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

klogeaage 35 synes godt om

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Hvorfor dropper f.eks. Lindsay Graham

Indlæg af Thomas Tirs Nov 17, 2020 2:29 pm

Ikke bare Trump?

Trump vandt South Carolina sikkert og Lindsey Graham skulle som sådan være sikker - og han blev genvalgt i 2020, så der skulle ikke være nogen politisk ko på isen. Der må derfor være en anden årsag til, at Graham så klart holder på en taber.

Jeg tror, der er afpresningsmateriale i Trumps arkiver. Muligvis fra Epstein. Jeg tror det er nærmere noget personligt (strafbart?), som Trump har på ham. Tidligere var han kritisk overfor Trump (sammen med McCain) - noget har fået ham til at skifte mening.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Pence beordrede nationalgarden indsat mod

Indlæg af Thomas Tors Jan 07, 2021 11:28 am

Trumps revolutionære.

Minder om dengang Alexander Haig greb ind - udenom det politiske system - da det rablede for Nixon. Haig blev sidenhen SACEUR.

Problemet er, at den amerikanske hær ikke må indsættes i USA; men det må Nationalgarden (lidt overblæst Hjemmeværn) - Kennedy gjorde noget tilsvarende under raceurolighederne (jeg mener, det var i Alabama). Hvad Pence har gjort er formentlig fløjtende ulovligt; men slige petitesser kan jo ikke genere store ånder.

Det har så den lille finte, at det gør, at Pence næppe kan benåde nogen - og at Trumps benådninger ikke kan du.
Jeg tror simpelt hen, at nogen til sidst rev telefonen fra Trump og gav den sidste tweet - det er ikke Trump, der har skrevet den.

Det kan vel mest jævnføres med Nazi-Marie Krarup, der som Putins luder og agent, sad i Forsvarsudvalget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Sv: Trump

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Jan 12, 2021 11:52 pm

Så skrider støtten!! Cool
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Ons Jan 13, 2021 4:19 am

klogeaage 35 skrev:Så skrider støtten!! Cool

Ja, nu har Putin ikke noget at bruge Trump til.

Hvem har garanteret lånet til Trump? Tror nogen, at Deutsche Bank ikke har sikret sig? Selvfølgelig har de det!

Nu falder USD, så .....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Som jeg havde forudset

Indlæg af Thomas Ons Sep 15, 2021 5:18 am

Det amerikanske militær holdt Trumps mentale tilstand under meget tæt observation. MEGET TÆT!

Det mest overraskende er General Milley's telefonsamtale med sin kinesiske modpart:
"Vi angriber IKKE. Hvis vi gør, så ringer jeg på forhånd."

Hvis jeg sad i den anden ende, så ville jeg egentlig ikke vide, hvad jeg skulle stille op med den svada.

Hvis man kan finde på at angribe, så kan man nok også finde på at lyve om det.

At kineserne har været nervøse forstår man godt ud fra deres perspektiv. Hvor beroligende de diplomatiske bestræbelser har været?
Men at man nu offentliggør, at Nancy Pelosi siger, at Trump er så meget knald i låget, at det overgår almindelig utilregnelighed.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Der er en del ballade fordi general Milley

Indlæg af Thomas Tors Sep 16, 2021 12:38 pm

Orienterede kineserne: Hvis USA angriber skal jeg nok fortælle det.

Se en krigserklæring kræver kongressens samtykke. Det samtykke er bare noget nær umuligt at få!

Pearl Harbor stiller sig en hel del anderledes, fordi da var situationen den, at japanerne ANGREB Pearl Harbor og Hitler derefter erklærede USA krig.

General Milley gør præcis det, han skal i henhold til forfatningen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Det er ikke fordi, jeg har været stærkt foruroliget.

Indlæg af Thomas Tors Sep 23, 2021 4:16 am

Som General Milley sagde:

Vi har procedurer for dette.

Der er en grund til, at man har Pentagon: De har planer FOR ALT. Specielt efter Nixon, så ved man, at en præsident kan være plimskør og kriminel.
Nixon havde også den vane, at gå udenom systemet.

Det væsentlige er, at hele resten af verden var oppe at ringe: Naturligvis går man i forhøjet beredskab i den situation.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 3 Empty Sv: Trump

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum