Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Trump

2 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Trump - Page 2 Empty Sådan er de jo de svenskere.

Indlæg af Thomas Fre Apr 12, 2019 8:49 am

klogeaage 35 skrev:
Thomas skrev:Reelt meget lidt ud over perfide bemærkninger og indignation; men det er man ligesom vant til.

Gad vide ? Question Cool

Svensk software-udvikler bag Assange? Arresteret i Ecuador.
At svenskere på alle måder er kriminelle kan jo ikke betegnes som en nyhed. Men direkte at flygte til Ecuador - så må man godt nok være i problemer - spørgsmålet er: Hvor har han fået pengene til bestikkelsen af politiet indtil nu?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Trump minder

Indlæg af Thomas Tirs Maj 21, 2019 4:37 pm

om Anders And i gummibåden, hvor den rasende hveps prikker huller hurtigere end Anders And kan sætte fingre og tæer i hullerne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Trump minder

Indlæg af Thomas Tors Maj 30, 2019 7:52 pm

om tidl. minister Torben Lund - det ulækre bøssesvin.

Han sagde også - fra Folketingets talerstol - at politiet ikke fandt noget i Ungbo-sagen, fordi der ikke var noget at finde. Hvilket er lodret løgn!
Der var omfattende regnskabssvig, hvor fagbevægelsen valgte at betale og ikke rejse sag - ud fra en betragtning om, at pengene var tabt under alle omstændigheder.
Der var også et eklatant tilfælde af momssvig, hvor idioten sågar havde SKREVET UNDER på det i et referat.

Så gjorde Nyrup det perverse dyr til EU-spidskandidat, hvor han trampede Helle Thorning-Schmidt så gevaldigt over tæerne. Så da hun blev statsminister var der nogen, der kunne fortælle hende, hvad Torben Lund og Nyrup ikke havde fortalt hende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Briterne bør nægte at betale EU

Indlæg af Thomas Søn Jun 02, 2019 10:37 am

Det er ved at krakelere for Trump.

Han er formentlig godt sur på Merkel, fordi hun har Deutsche Banks oplysninger på ham. Det spændende bliver nu, hvornår (ikke om) det rammer Dansk Bank og Nordea - og hvordan.
Det er jo sådan, at når man har tiltalt en halv snes banksvin, så plejer der at dukke andre interessante oplysninger (veldokumenterede oven i købet) op.

Men her og nu lader det til, at Nigel Farage skal i fedtefadet. Trump har det med at smide sine støtter under det frembrusende tog. Men mon de britiske banker er så forfærdelig glade for det?

Trump sætter efterretningssamarbejdet med Storbritannien i fare - det var nok ikke klogt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Aktiemarkedet

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2019 11:15 am

er tæt på panik.

Helt forudsigeligt.

Aktiestigningen var jo tilbagekøb af egne aktier.

Gad vide, hvor længe Trump lever endnu - sådan rent fysisk?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Hvorfor træder Trump briterne over tæerne?

Indlæg af Thomas Man Jun 03, 2019 12:28 pm

Thomas skrev:Det er ved at krakelere for Trump.
....
Trump sætter efterretningssamarbejdet med Storbritannien i fare - det var nok ikke klogt.


Udover at have gjort sig grundig upopulær i Tyskland, hvor det betyder noget: Deutsche Bank, Finanzamt og Merkel, så gør han sig også ud til bens i den britiske bankverden, der bestemt ikke er uden indflydelse, fordi han jo naturligvis ikke betaler af på sine lån. Det har de oplysninger, der er sivet til Robert Mueller godtgjort - de vil jo allerede være indgået i kreditvurderingen, hvor låneanmodninger afvises med en let hovedrysten.

Det her er nok så meget Trumps private lommesmerter.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Ivanka Trump.

Indlæg af Thomas Tirs Jul 02, 2019 7:45 am

Hvorfor taler de ikke fransk?

Den nærliggende forklaring er, at det er nok det smarteste, hvis man vil sende Trump og USA en besked, at tale engelsk.

Den anden ting, man skal lægge mærke til er, at Lagarde er chef for IMF og May kommer fra Bank of England, så de har formentlig talt pengevask.

Bare et gæt fra min side - fordi det er noget, der potentielt kan bringe Trump personligt i meget store vanskeligheder.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Acosta træder tilbage som

Indlæg af Thomas Fre Jul 12, 2019 8:13 pm

arbejdsminister p.gr.a. Epstein's "hvide slavehandel" - ikke fordi hudfarven betød noget - så længe de bare var mindreårige.

Her hjemme mangler vi at få henrettet det perverse bøssesvin til Søren Pape - offentligt og under tortur.
Vores tidligere justitsminister sendte jo sin trækkerdreng ("forlovede") i byen for at gramse sig frem til noget frisk tissemand til den ækle Pape.
Han fik så et par flade øretæver - trækkerdrengen altså - da det ækle dyr ikke forstod: NEJ!

VRÆÆÆÆL! Der er en hadforbrydelse, fordi det er så synd for Pape, at man ikke synes at han er så nuttet, når han sender sin trækkerdreng i byen for at voldtage.

Nu må højesteret snart udtale sig?

Bare fordi justitsministeren gennemtvinger gramselove for hans modbydelige perverse tilbøjeligheder - og rejser sigtelse mod OFFERET på et åbenlyst urigtigt grundlag. Noget som i hvert fald Landsretten fandt. Det problematiske i dette er, at anklagemyndigheden rejser sigtelsen - i stedet for at fængsle den overfaldende trækkerdreng - bare fordi han lejer sin numse ud til Perverse Pape, der er justitsminister for, at han kan voldtage efter sit behov for at være et modbydeligt dyr.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Den britiske lækage.

Indlæg af Thomas Søn Jul 14, 2019 7:37 am

Desværre! Politiet ved da godt, hvem det er; men kan ikke præsentere en sag, der vil føre til dom.

Sådan plejer det jo at gå.

Det er formålet med en lækage undersøgelse: Sørge for, at autenciteten bliver endegyldigt fastslået.

Men man kan skam i princippet godt dømmes for at sige sandheden - det er faktisk direkte almindeligt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af klogeaage 35 Tirs Jul 23, 2019 10:10 pm

Man havde,  med fjolsets ageren ,sine "tanker" da det stod klart at USA havde bedt britterne om aktion   !!!
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Tirs Jul 23, 2019 11:11 pm

klogeaage 35 skrev:Man havde,  med fjolsets ageren ,sine "tanker" da det stod klart at USA havde bedt britterne om aktion   !!!

Det er endog meget sandsynligt.

Problemet er: USA er jo ikke utilfreds med olieprisen; men de vil have oliemarkedet for sig selv - til de højere priser. Men det er bare ikke sådan, det kommer til at gå - dertil er USA alt for afhængig af Europa.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Epstein

Indlæg af Thomas Tors Jul 25, 2019 6:00 pm

forsøgt selvmord? Hvorfor fik han ikke hjælp til, at det lykkedes?

Torben Lund og Søren Pape - de ulækre bøssesvin skal da bare komme i gang med at hænge sig.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Trump vil have FED til at sænke renten.

Indlæg af Thomas Tirs Jul 30, 2019 10:38 pm

Ja, selvfølgelig vil han det, fordi svindleren har ikke råd til at betale renten på sine overbelånte ejendomme.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Deutsche Bank

Indlæg af Thomas Tors Aug 29, 2019 2:48 am

bekræfter overfor retten, at de har ikke alene selvangivelserne;

men også lånedokumenterne på Donald Trump - med russiske oligarkers (nær Putin) underskrifter på som medhæftende på lånet.

Det er endog grovere end jeg troede: Jeg gik ud fra, at der bare var en bankgaranti fra Nordea/Danske Bank - det kan så godt være at pengene er deponeret i Nordea/Danske Bank.

Men det begynder at forklare, hvorfor det rabler for Trump.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Noget er gået rablende galt for Trump.

Indlæg af Thomas Lør Sep 07, 2019 10:04 pm

Spørgsmålet er hvad?

Det er ikke udsigten til en rigsretssag! Den ved vi alle, at den kommer ikke! Den slipper nemlig aldrig gennem senatet.

  • En mulighed er det eklatante nederlag, han har lidt til Danmark og Grønland - en såkaldt uprovokeret fejl. Selvfølgelig kommer USA til at betale for Grønlands ressourcer - dvs. Flyvestationerne og suverænitetshævdelsen. Disse dele er nemlig vitale for USA. Nu håber jeg bare, at man ikke bliver for grådig; men også yder noget for pengene - flere fregatter/støtteskibe. Tilsyneladende uddanner man besætninger på livet løs. De store enheder er jo knap nok i havn - overhovedet. Det er ikke ligesom i gamle dage, hvor man gloede dumt inde på land - og skibene bare lå og knagede i fortøjningerne.
  • G7 mødet var en klar afvisning af at invitere Rusland indenfor igen. De kunne lige så godt have sagt det i klartekst! Nemlig:
    ALLE er godt klar over, at Du er Putins lydige og villige redskab - og vi tager vore forholdsregler desangående.
  • Om det så er Islands økonomisk betrængte statsminister, så gad hun ikke se vicepræsident Mike Pence - så måtte Pence tage en tur på en af Trumps fjernt beliggende golfbaner i Irland.
  • Såvidt jeg forstår var Mike Pence tur til Polen heller ikke nogen succes! Dels vedgik Steinmeier Tysklands ansvar - Trump: Tillykke med at I blev invaderet og udslettet af nazisterne og kommunisterne dengang. (Vorherre bevar's!!)
  • Den jeg tror har slået hårdt er, at Tyskland har krammet på Trump og Putin - de tilbagekalder lånene i Deutsche Bank ved først givne lejlighed. Eller rettere Deutsche Bank gør garantien fra Putins medunderskrivere gældende og lægger den klamme hånd på garanternes indskud. Det er alvorligt på så mange planer: USA's præsident bliver personligt sendt på tvang. Dernæst ramler ejendomspriserne i New York, hvilket for alvor vil gøre Mafiaen sure - de har jo anbragt deres stjålne og afpressede penge i fast ejendom.


Som sådan er der nok at vælge imellem; men mest alvorligt er det, at de er en kaskade på så kort tid af gigantiske bommerter og ingen regner med, hvad Trump siger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Bolton

Indlæg af Thomas Tirs Sep 10, 2019 7:47 pm

Trump fyrer Bolton.

Det er så lidt svært at huske alt, hvad der kan have generet Trump; men....


  • Det foresvæver mig, at Bolton på et tidspunkt roste Danmark for at tage lederskab. Var det i forbindelse med Cariben?
    det kunne være en medvirkende årsag, for ingen tvivl om, at Mette Frederiksen afvisning svider endnu. Det bliver så ikke bedre af, at Islands premierminister, hun kunne ikke finde tid til Mike Pence.
    Det medfører så, at Pence lige pludselig får fri et par dage - inden han skal til Polen og være til grin - som han så benytter til et familiebesøg - med følge hos Trumps hotel.
  • Det andet, jeg kan komme i tanker om er, at Bolton - så vidt jeg husker - var i Hviderusland - formentlig for at gøre dem opmærksom på, at der var et alternativ til at få leveret russisk gas.
    Det har Putin ikke kunnet lide og ladet ham det forstå, fordi det ville få Rusland til at falde yderligere sammen.


Men da Trump er så kaotisk, impulsiv og uigennemtænkt, så er det ikke til at vide.
Jeg tror så ikke, at det er specielt farligt, fordi Trump har støt og roligt spillet sig enhver indflydelse af hånden. Der er et apparat, der holder tingene kørende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Handelskonflikt forbedrer ikke USA’s betalingsbalance

Indlæg af Thomas Tors Sep 19, 2019 6:58 pm

Nationalbanken.

Det, der reelt er sket med de store budgetunderskud er, at alle andre valutaer en USD er blevet devalueret.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Uffes kronik!

Indlæg af Thomas Tirs Sep 24, 2019 3:00 am

Jeg aner ikke, hvad der sker i hovedet på Trump!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Løkken strammes om Trump.

Indlæg af Thomas Man Sep 30, 2019 4:53 am

Når selv Fox-News går imod klakørene, så er Trump i alvorlige vanskeligheder.

Nu har USA nogle love, der rent faktisk beskytter medlemmer af administrationen, der rent faktisk påpeger ulovligheder. Det kunne vi godt have brugt at have herhjemme. Det véd jeg af erfaring. Der var jo f.eks. ingen beskyttelse til dem, der påpegede Torben Lunds momssvindel og regnskabsfalsk.
Man har heller ikke fået naglet de Konservatives lammelse af Finanstilsynet.

Det interessante er, at denne "whistleblower" rent faktisk har kompileret et notat, der i detaljer påpeger groft embedsmisbrug. Efterfølgende undersøgelser bekræfter notatet punkt for punkt. Lad mig sige det på den måde: Jeg er ikke specielt imponeret af danske myndigheder.

Det, der er værd at lægge mærke til er, at ingen i det republikanske senat har sagt noget som helst for at forsvare Trump.
Herhjemme får det frastødende bøssesvin lov til at svanse rundt som formand for de Konservative - på trods af at han misbrugte sin stilling som justitsminister til at hævde sin ret til at få sin trækkerdreng til at begå seksuelle overgreb (eller forsøgte på det) og få offeret dømt på anklager, der ikke holdt i retten - ved nogen instans. Trækkerdrengen fik et par velfortjente lussinger.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af klogeaage 35 Man Sep 30, 2019 8:50 pm

Thomas skrev:Når selv Fox-News går imod klakørene, så er Trump i alvorlige vanskeligheder.

Nu har USA nogle love, der rent faktisk beskytter medlemmer af administrationen, der rent faktisk påpeger ulovligheder. Det kunne vi godt have brugt at have herhjemme. Det véd jeg af erfaring. Der var jo f.eks. ingen beskyttelse til dem, der påpegede Torben Lunds momssvindel og regnskabsfalsk.
Man har heller ikke fået naglet de Konservatives lammelse af Finanstilsynet.

Det interessante er, at denne "whistleblower" rent faktisk har kompileret et notat, der i detaljer påpeger groft embedsmisbrug. Efterfølgende undersøgelser bekræfter notatet punkt for punkt. Lad mig sige det på den måde: Jeg er ikke specielt imponeret af danske myndigheder.

Det, der er værd at lægge mærke til er, at ingen i det republikanske senat har sagt noget som helst for at forsvare Trump.
Herhjemme får det frastødende bøssesvin lov til at svanse rundt som formand for de Konservative - på trods af at han misbrugte sin stilling som justitsminister til at hævde sin ret til at få sin trækkerdreng til at begå seksuelle overgreb (eller forsøgte på det) og få offeret dømt på anklager, der ikke holdt i retten - ved nogen instans. Trækkerdrengen fik et par velfortjente lussinger.
vil dette måske bidrage til at beskytte bankernes ansatte mod repressalier fra kunder Question
klogeaage 35
klogeaage 35

Antal indlæg : 2555
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Fyn

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Thomas Man Sep 30, 2019 9:19 pm

klogeaage 35 skrev:......
vil dette måske bidrage til at beskytte bankernes ansatte mod repressalier fra kunder Question

Hmmm.... jeg tvivler! Men trusler er ikke det samme som regulære tæsk. Jeg vil gerne se oplyst, hvor ofte, der bliver gjort alvor af truslerne?

»Vi har tavshedspligt, så selv om Skatteforvaltningen oplyser om vores indberetninger til vores kunder, må vi stadig ikke drøfte sagerne med kunderne. Det er et dilemma,« siger Lene Lorenzen, funktionsansvarlig for hvidvaskbekæmpelse i Sydbank.

Det undrer mig noget, at det er Sydbank, der har det problem. Det kunne være, at de andre ikke indberetter?

At Sydbank skulle have specielt mange kriminelle - det undrer mig så ikke.

Mon ikke vi kan se frem til flere hændelser, hvor banksvin er "faldet med cyklen"?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Høringen i Repræsentanternes Hus

Indlæg af Thomas Ons Nov 20, 2019 12:24 pm

Nu bruger man ikke edsaflæggelse i dansk ret:
Det er nemlig overflødigt, fordi man skal nemlig sige sandheden i retten.

Det er som om Trumps juridiske forsvar falder fra hinanden i en - i sig selv - banal pengeafpresningssag.

Lad det så være for øjeblikket, hvad jeg imidlertid er lidt mere opmærksom på er, at ingen har set Trump henover weekenden. Han er indlagt til "en rutinemæssig undersøgelse", som ikke har været annonceret. Det er i sig selv usædvanligt - så udsædvanligt, at der ikke er tale om en rutinemæssig undersøgelse.

Det fremkalder naturligvis spekulationer i min mistroiske sjæl:

  1. Trump har klart brugt USA's sikkerhedsmæssige interesser til afpresning - Trump kunne jo ikke finde på at bruge egne midler til bestikkelse. Modbydelig tanke!
  2. Danmark har fået er stort nedslag i prisen på F-35 - fordi det er i USA's vitale interesse, at vi får de fly operative så snart som muligt.
  3. Mette Frederiksen er sluppet af sted med en enestående flabethed overfor Trump og Pence efter det "absurde" forslag om at købe Grønland - idioten havde ikke fattet, at man havde forhandlet situationen af med Island (der fortalte Pence, at han kunne rende og hoppe) - det er så tydeligt en fælde som Lars Løkke har lagt.
  4. USA har sendt CVN-72 Lincoln gennem Hormuz-strædet, hvilket taktisk set er knald i låget, fordi den kan ikke manøvrere i så trange farvande. Der er så også vidt spredte protester i Iran mod præstestyret.


Der er ikke nogen tvivl om, at det er belejligt, at holde det gale menneske (Trump) ude af cirkulation for øjeblikket. Spørgsmålet er om Trump er hos dyrlægen mhp. at få den sidste sprøjte?
Jeg lægger også - i den forbindelse - mærke til, at man nu har rejst tiltale mod et par fængselsbetjente, der skulle holde øje med Epstein, så han ikke kreperede. De har jo gjort, som de skulle og sørget for at svinet "begik selvmord".
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Hvad der galt med Trump?

Indlæg af Thomas Tirs Nov 26, 2019 5:00 am

For mig lyder det som en døende mand?

Har vi stadig en doktor til stede på forum?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Buttigieg er ude.

Indlæg af Thomas Man Mar 02, 2020 11:18 am

Sådan er det altid.

Når man har som argument, at man er bøssekarl, så er det fordi, der er noget slemt, som man ikke ønsker skal frem.

Det er derfor, jeg tror, at Søren Pape er pædofil: Når han laver den idiotstreg at sende trækkerdrengen i byen for at voldtage - og bebrejde offeret, så er der noget andet - meget værre, der har fået svinet til at tro, at det hele går bare.
Da den modbydelige karl også er skolelærer, så er det formentlig overgreb mod mindreårige.

Er det et gæt? Ja, da; men det er et gæt ud fra et mønster, der burde være almindelig kendt.

Bøssesvinet Torben Lund syntes det var så synd, så synd for ham, at han var bøsse - det var slet ikke baggrunden: Det var bedrageri af Fagbevægelsen (det kunne så være, hvad det være ville) og især: Momssvindel.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Trump Corona-isoleret.

Indlæg af Thomas Fre Okt 02, 2020 11:58 pm

Idéen er ikke ny!

Adskillige har gennem flere år ment, at Trump burde sidde i en gummicelle. Personligt har jeg ikke været blind for muligheden med flere af vore folketingsmedlemmer.......
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Trump - Page 2 Empty Sv: Trump

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum