Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Sabre Strike

Go down

Sabre Strike Empty Sabre Strike

Indlæg af Thomas Tirs Aug 09, 2016 9:58 am

Der er nogle små bitre bemærkninger til russerne.


  1. Det er en skydeøvelse på Spangdalem i Tyskland. På samme tid som de øvrige øvelser.
  2. Bemærkningen om hvor dejlig meget krudt tyskerne havde - den er ikke tilfældig. Den er til russerne: Vi har masser af krudt - rigtig meget.
  3. Det er også bemærkelsesværdigt, at der er tale om dansk, polsk og amerikansk bataljon. De bruger samme ammunition.
  4. Der er så også en antydning af, at amerikanske forstærkninger kan indgå direkte på kompagniplan - hvor meget af det er gas og hvor meget der er reelt - det vil man åbenbart lade russerne spekulere lidt på.
  5. Altså masser af ammunition, fælles skydning. Situationen taget i betragtning kan man næppe komme i højere beredskab. Ammunitionen er faktisk udleveret. Man er klar, hvis russerne skulle finde på at gøre noget dumt.
  6. Det jeg så hørte var, at ikke alene deltog PzH2000 og Paladin; men også morterer - dvs. de kære russere må være forberedt på, at der ligger infanteri også - og russerne kan ikke afsidde deres.


Den video er lavet mhp. russerne - for at der ikke skal opstå "misforståelser" - hvis jeg ellers udlægger OL Peter N-i-e-l-s-e-n's dumme grin rigtigt. Jeg tror faktisk han hedder det! Det er sådan lidt en bemærkning til alle klakørerne.
Alene det, at han s-t-a-v-e-r, så selv den trægeste russiske efterretningsofficer får dét rigtigt - det ville da være en begyndelse. Ingen "misforståelser" her. Der er også det lille spil med den grundigt gennemhullede gamle T-64.

Om det er i Tyskland eller Polen - det tror jeg, man vil lade russerne tænke lidt over.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34056
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum