Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu knækker lortet!

+4
klogeaage 35
doctor
guldimund
Thomas
8 deltagere

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Nu knækker lortet! - Page 3 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Ons Sep 02, 2015 5:01 pm

donkstar skrev:Jeg er heller ikke ekspert i noget som helst, så jeg vil nøjes med at sige jeg er bekymret. Samtidig er jeg ked af at dette site er døende. Debatten er totalt kortsluttet. Tilbage står en skinger monolog.

Har læst utrolig mange spændende, lærerige indlæg fra personer der, ligesom jeg, mener at vi ikke har set bunden. Som taler ejendomsmæglerne imod og kan argumentere for deres synspunkter. Håber at debatten kommer tilbage eller at der kommer et alternativt site hvor "mørkemænd" og "fantaster" kan mødes og udveksle synspunkter.

God bedring!

Døende forum..... tja.... det har det så været siden det blev startet.

Spytslikkeri har vi aldrig været gode til herinde - indrømmet.

Men den almene interesse er sådan set på vej op igen - efter jeg her i sommerferien har kastet mig over musikkritik, hvilket så kvalifikationerne taget i betragtning ikke er overraskende.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 3 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Gæst Ons Sep 02, 2015 11:26 pm

Ja, hold da op Thomas. Sitet her nærmest lægges ned af alverdens musikkendere der er ved at gå til i spænding for at læse dine "kunstindlæg"

Nu knækker lortet! - Page 3 110vs53

8 brugere en tilfældig aften hvor du er den ene, jeg den anden og en internet-bot den tredje. Altså er der hele F E M !! mennesker der læser dit ligegyldige bras.

Det er ikke specielt troværdigt at forsøge at fremstå som en seriøs kunstkender og så skrive indlæg i andre tråde hvori "dø svin!", "indavlskonsulent" og "smadre fjæset mod asfalten" indgår.

Men i det mindste er det gået op for andre herinde at du er syg og trænger til professionel hjælp. Det er ikke et sekund for tidligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 3 Empty Det er altså lidt småmorsomt

Indlæg af Thomas Tors Sep 03, 2015 12:53 am

med de banksvin, der åbenbart har så meget at ræbe over......

Når man på foliorammerne kan se at låget på pengekisten er blevet smækket i - forhåbentlig har dyrene fået knust kleptomanpølserne!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 3 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Gæst Tors Sep 03, 2015 9:21 am

Thomas skrev:med de banksvin, der åbenbart har så meget at ræbe over......

Når man på foliorammerne kan se at låget på pengekisten er blevet smækket i - forhåbentlig har dyrene fået knust kleptomanpølserne!

Og med disse ord er økonomidebatten.dk hermed officielt afgået ved døden.

geek

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 3 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Tors Sep 03, 2015 10:19 am

Thomas skrev:med de banksvin, der åbenbart har så meget at ræbe over......

Når man på foliorammerne kan se at låget på pengekisten er blevet smækket i - forhåbentlig har dyrene fået knust kleptomanpølserne!

Nu er det ved at være weekend igen og banksvinene søger mod sommerhusene, så de kan hænge sig for at undgå den ubehagelig samtale mandag morgen.

Sådan plejer det jo at gå.

Alle fallenterne i bankerne (specielt de ansatte) strømmer jo herind - det er så lidt jeg gider læse af dem. Den information, der måtte være i deres indlæg er den samme som den rallen de kommer til at udstøde, når de spræller i løkken.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 3 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum