Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Nu knækker lortet!

+4
klogeaage 35
doctor
guldimund
Thomas
8 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Ons Aug 26, 2015 11:28 am

doctor skrev:Nu er tømmermændene ved at indfinde sig:

http://www.business.dk/investor/aktier-smilene-stivnede-paa-wall-street


Det, der sker lige i øjeblikket er at Kina får en gevaldig hjælp af væsentligt lavere energipriser- Det pudsige er, at de køber faktisk ikke noget særligt - noget gør de; men ikke meget. De holder sig naturligvis tilbage i håbet om endnu lavere priser og det kommer nok også.

Jeg er faktisk glad for banksvinets indmelding, for så ved vi, det er gået galt.

Ganske rigtigt:

Det går værst tænkeligt for Kina.

RMB revalueres overfor USD og devalueres overfor EUR.

Det gør nemlig at kornpriserne (noteres i USD) kan stige. De kornpriser skal nok komme op, når så stor en importkunde melder sig på markedet - det vil de gøre, fordi de nu ikke skal bruge så meget på olie.

Spillet i Europa går mod russerne: Det kan ses af spændet mellem prisen på Brent og WTI indsnævres og nu er på 4 dollar ca. 10%. Det er en indsnævring fra de ca. 15 % det ellers ligger på (har lejlighedsvis været oppe på 20%).

RUB kunne stort set ikke være værre; men det er sådan set lige meget, for den er der ikke nogen, der regner med mere - og slet ikke russere.

Sååå..... banksvinet demonstrerer igen, at økonomi og finansiering har han ikke forstand på. Den kendsgerning er så tilsvarende dræbende kedsommeligt.

Man kunne lige så godt følge med i hvilke sangere, der har engagementer hvor og hvornår.
Vesselina Kasarova har nemlig ikke særligt med engagementer lige i øjeblikket - hun er kun booket et år frem - hun er nemlig bulgarer.
Det er nogenlunde parallelt med Bartoli, der for et års tid siden ikke vidste, hvad hun skulle lave - hun skulle koncentrere sig om Salzburg. Banksvinet lagde heller ikke mærke til skiftet på La Scala mellem Kaufmann og Vogt som tenorer i Fidelio.
Selvfølgelig er det her hunden, der logrer med halen og ikke omvendt.
Hvordan sammenhængen er, det gider jeg virkelig ikke forklare et banksvin - det er af begrænset interesse, fordi det strækker sig så langt frem i tiden.

Så nej, det går som det "skal".
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Nu har jeg, hvordan den hænger sammen.

Indlæg af Thomas Ons Aug 26, 2015 8:19 pm

Jeg havde undret mig over den regelmæssige prisreduktion på olie.

Se Saudi (bl.a.) har masser af olie, der kan hentes op uden videre.
Den reducerede oliepris gør, at de skal sælge meget mere olie for at nå dagsbudgettet. Det kan man kun, hvis man sælger billigt, så derfor sænker de prisen støt og rolig - ikke nogen hokus pokus dér.

De arabiske olielande skal jo betale for at vi bomber ISIS. Det vil de ikke mere, så derfor trækker vi vores fly hjem. Nu får Saudi m.fl. så problemerne med de terrorister, der strømmer hjem fra Syrien. Se dem gider vi ikke slå ihjel for dem længere - og slet ikke uden betaling. Nu er det næppe udpræget i Danmarks nationale interesse med lavere oliepriser, da vi er netto olieeksportør. Så ingen arme, ingen småkager.

Men de skal jo stadigvæk betale en masse penge hver dag. Så oliepristrykket holder jo. Hvor længe? Ja, det får vi nok at se....

Tilbagestrømning af terrorister er jeg ikke så bange for, for ISIS har ikke flere penge at hugge - olie kan de nok få fat i; men de kan ikke sælge det, fordi alle andre vil sælge det billigere, så de har ikke nogen kunder.

De af kommunisternes PKK-terrorister, de kommer ikke tilbage til Danmark, får så får de at vide hvem i SF/Enhedslisten, der har meldt dem til politiet. Det kunne jo være at der var nogle af morderne, der blev sure over at få bomber i hovedet, så den små spruthysteriske Johanne står til at blive bollet ihjel af dem - sprættet op på video - og den vil spredes viralt med lyd, så vi rigtigt kan nyde hende skrige mens de myrder hende. Kan dukkedrengene i ISIS finde på det? Ja, hvad tror I?
Tilsvarende med jødehaderne i SF - det kunne jo være, at PKK var sure over at Margrethe Auken og de andre skolelærere sørgede for at sende dem hen og blive myrdet af ISIS?

Skal vi sige det sådan: Både SF og Enhedslisten skal nok være meget behjælpelig med at fortælle om alle kontakter til terrorbevægelser og narkogangstere, de har og deres kontakter vil fortælle om dem de har. Det er lidt ærgerligt, for jeg havde da gerne set Holger K og Ole Sohn krepere skrigende for åben skærm. Det sker nok ikke. De skal nok sladre alt det de har lært.
Det var da derfor SF blev dannet i sin tid. Man "vippede" jo kommunister, der ikke ville adlyde til Tyskerne og så torterede tyskerne dem indtil de fik angivet alle kommunisterne. Det var kommunisterne jo sure over, at deres hoveder blev splattet ud i Ryvangen. Derfor stod Aksel Larsen jo til at blive tævet ihjel - kujon som han var - så blev han "artig".

Jeg tror snart, at der kommer en vis oprydning på Christiania og i indvandrerkredse.

Nå, det var et fornøjeligt sidespring - jeg mener: Tanken om Villy Søvndal og de andre skolelærere med knuste hænder og smadret hoved. Det kan jo få alle til at klukle. Nå, så sjovt får vi det jo ikke.....

Sagen er jo den, at russerne ikke nøjes med at få mindre for deres olie - de vil slet ikke kunne sælge deres olie, for til de priser kan de end ikke få den op af jorden. Russerne kommer til at mangle både pris og mængde. Det er kun et spørgsmål om tid. Vi taler ikke om besparelser, vi taler om den totale ruin.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Nærigfryns Tors Aug 27, 2015 10:50 am

Ovenstående post er sgu for usmagelig for min smag!

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Tors Aug 27, 2015 4:26 pm

Nærigfryns skrev:Ovenstående post er sgu for usmagelig for min smag!

Der er ikke nogen, der tvinger Dig til at læse den, så Du kan skrubbe af.

Jeg ved ikke, hvad Du er for en lort - og jeg er også ligeglad.

Men jeg har en udmærket smag, så det er måske nærmere Dig, der er noget i vejen med!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Nærigfryns Fre Aug 28, 2015 9:42 am

Der er sgu da heller ikke nogen der tvinger dig til at læse min kommentar. Der undrer mig lidt, at du skriver de mest syge kommentarer om folkevalgte politikere og hvis nogen kommenterer det, så opfører du dig som en præmenstruel psykotisk kælling.

Jeg er her fordi der lejlighedsvis er interessante betragtninger om ØKONOMI - dit åndsvage forestillingsunivers om danske politikere, den danske folkeskole og efterkrigstiden rager mig en skid

Nærigfryns

Antal indlæg : 182
Join date : 25/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Fre Aug 28, 2015 9:51 am

Nærigfryns skrev:Der er sgu da heller ikke nogen der tvinger dig til at læse min kommentar. Der undrer mig lidt, at du skriver de mest syge kommentarer om folkevalgte politikere og hvis nogen kommenterer det, så opfører du dig som en præmenstruel psykotisk kælling.

Jeg er her fordi der lejlighedsvis er interessante betragtninger om ØKONOMI - dit åndsvage forestillingsunivers om danske politikere, den danske folkeskole og efterkrigstiden rager mig en skid

Ja, det forklarer jo også, hvorfor Du ikke kan bidrage med noget.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Alle er tilsyneladende klar over

Indlæg af Thomas Fre Aug 28, 2015 10:54 am

At der er sket noget i Kina, som bestemt ikke behager ledelsen i Kina.

Vi kan se det ved at olie tilsyneladende er gået illikvidt. Det varer så ikke evigt med noget hvor lagerkapaciteten i forhold til forbruget er så forholdsvis lille.

I indeværende situation gør det at olieprisen stiger, fordi sælgere altid vil forsøge at få prisen op - alt andet er noget pjat - sælgere vil da sælge så dyrt som muligt. Problemet er om der er købere. Det er det, jeg ikke tror, der er.

Det betyder, at nervekrigen er gået i gang. Hvor lang tid kan køberne forbruge energi inden de bliver nødt til at købe mere?
Den anden side er, hvor længe kan sælgerne holde produktion tilbage. Dem der ikke kan producere med fortjeneste - de skal jo lukke ned. Hvor meget det egentlig er, det vil betyde i produktionsvolumen, at de falder væk - det er svært at sige.

Spørgsmålet er om den nedlukning og rationalisering på anden måde i producentleddet - den vil gøre, at produktionsomkostningerne vil falde - det vil den; men hvor meget?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af doctor Fre Aug 28, 2015 1:30 pm

Thomas kan betale ved kasse 1 til afladskassen. Det bliver 26 ugers løn.

Mit konto. nr. følger senere.

En gang imellem tænker jeg: Det kan da godt være at vi bekæmper middelalderlige åndsamøber i Afghanistan, Iraq og Syrien, men når sådanne tanker kan få frit afløb - så er spørgsmålet jo:
Er vi bedre selv (uden religion). Fy for helvede da.

OG angående den frie debat: Hvis man ikke kan argumentere for sine synspunkter , men excluderer meddebatørerne, fordi de ikke vil være bekendt at læse sådan noget griseri, så er er man småt kørende intellektuelt.

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af doctor Fre Aug 28, 2015 1:51 pm

Jeg tror min sommerfugle video skal opgraderes:

https://www.youtube.com/watch?v=9gZUHSNthGE

doctor

Antal indlæg : 1673
Join date : 05/08/11

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Fre Aug 28, 2015 3:02 pm

doctor skrev:Thomas kan betale ved kasse 1 til afladskassen. Det bliver 26 ugers løn.

Mit konto. nr. følger senere.

En gang imellem tænker jeg: Det kan da godt være at vi bekæmper middelalderlige åndsamøber i Afghanistan, Iraq og Syrien, men når sådanne tanker kan få frit afløb - så er spørgsmålet jo:
Er vi bedre selv   (uden religion). Fy for helvede da.

OG angående den frie debat: Hvis man ikke kan argumentere for sine synspunkter , men excluderer meddebatørerne, fordi de ikke vil være bekendt at læse sådan noget griseri, så er er man småt kørende intellektuelt.

Njaarrhhh..... det er bare det, at han læser mig og ikke omvendt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Fre Aug 28, 2015 3:09 pm

doctor skrev:Jeg tror min sommerfugle video skal opgraderes:

https://www.youtube.com/watch?v=9gZUHSNthGE

Njaaarhhh det er såmænd noget, jeg har lært af kommunistiske skolelærere! De skal altid angribes med størst mulig aggressivitet.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Pluto Fre Aug 28, 2015 7:35 pm

Nærigfryns skrev:Ovenstående post er sgu for usmagelig for min smag!

Personen bag 'Thomas' er sindsyg. Det er derfor jeg og andre lejlighedsvis advarer mod at læse hans skriverier. I bliver vildledt!

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Nå så kunne Danske Banksvin ikke dy sig.

Indlæg af Thomas Fre Aug 28, 2015 9:35 pm

Bare rolig, jeg så godt hvordan NOK røg i vejret!

Hold kæft, hvor har det været dyrt! I troede lige, I havde fået knaldet NOK i bund - det havde i også; men ikke ret længe.
Tænke sig: Tabe både på DKK/USD og USD/NOK.

Så Din lille ulækre lort: Jeg synes Du skulle tage i sommerhuset og hænge Dig! Nu kan Du få lov til at sprælle hele weekenden.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Danske Banksvin og nazistiske skolelærere fra Enhedslisten

Indlæg af Thomas Fre Aug 28, 2015 9:51 pm

Ja, den kombination er set før.

Nu kommer Danske Bank til at bløde for skattesviget.
Hvordan har de dog fået fat i den dokumentation? Nej, vel? Det troede I ikke kunne lade sig gøre. Det kan det altså.

Kommunistdyret er så angst for, at nogle af deres jødemordere kommer tilbage - og får at vide, hvem, der har stukket dem!

Det var da satans hurtigt, at Løkke skulle til frokost hos Merkel.

Men naaaaaj, det er kun et sammentræf - ikke et sammenrend.

Nøøøø..... den DONG-sag får skadedyrene heller ikke noget ud af - vel?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Gæst Man Aug 31, 2015 12:55 pm

"Stedet for fri økonomisk debat"

står der øverst på disse sider. Ja, helt sikkert - så længe man ikke taler mod profeten herinde.

De indlæg Thomas har skrevet i denne tråd er ikke bare patetiske og ynkelige, men decideret psykotiske og paranoide. Virkeligt beskæmmende at en voksen mand ikke kan tolerere nogen som helst der ikke er enige med ham, men i stedet bare skriver "Dø svin!" og hvad ved jeg.

Men hvad... sitet her er jo dødt og ingen andre end Thomas skriver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Pluto Man Aug 31, 2015 6:52 pm

mpkbh skrev:"Stedet for fri økonomisk debat"

står der øverst på disse sider. Ja, helt sikkert - så længe man ikke taler mod profeten herinde.

De indlæg Thomas har skrevet i denne tråd er ikke bare patetiske og ynkelige, men decideret psykotiske og paranoide. Virkeligt beskæmmende at en voksen mand ikke kan tolerere nogen som helst der ikke er enige med ham, men i stedet bare skriver "Dø svin!" og hvad ved jeg.

Men hvad... sitet her er jo dødt og ingen andre end Thomas skriver

Jeg tror stadig der er en tosse eller 2 der venter på 10000 kr kvm på luksuslejlighederne i København som læser Thomas. Er ikke helt klar over om det er Thomas selv som gemmer sig bag 'TosseÅge' nicket eller om det er en seperat person.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Nå....

Indlæg af Thomas Man Aug 31, 2015 9:18 pm

Det var andre banksvin, som denne weekend havde fået den ubehagelige telefonsamtale.....

Undrer mig lidt, at man går efter Jyske Bank; men hva' man kan jo lige så godt rydde det op man kan - mens man venter på BRF knækker endeligt sammen. Om ejerlejlighedspriserne i København er 10-20% for høje - lige meget - de handles jo alligevel ikke.

Men, kære Banksvin - hvorfor udsætte til sidste øjeblik? Det bliver det bare mere smertefuldt af. Men hva' .... ?

Jeg giver kun gode råd - og kun når jeg er rimelig sikker på, at de ikke bliver fulgt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Gæst Man Aug 31, 2015 9:32 pm

Pluto skrev:Jeg tror stadig der er en tosse eller 2 der venter på 10000 kr kvm på luksuslejlighederne i København som læser Thomas. Er ikke helt klar over om det er Thomas selv som gemmer sig bag 'TosseÅge' nicket eller om det er en seperat person.

Ja, der er jo nok et par fantaster der stadig hænger deres sidste håb op på Thomas' tosseteorier. Tag nu fx. handelsaktiviteten på boligmarkedet som for bare nogle få år siden herinde var det helt store debatemne fordi den var så lav. Og nu?

http://finans.dk/live/privatokonomi/ECE7979176/Nu-er-boligmarkedet-nulstillet-efter-11-historiske-%C3%A5r/

Det er jo ikke så interessant at kolportere "gode" nyheder herinde så derfor klapper man i - eller fremfører "sandheden" om at hele det Københavnske boligmarked er ét stort svindelnummer og der handles tusinder og atter tusinder af boliger mellem stråmænd. En operation der åbenbart er kørt i 5-6 år nu og som INGEN har afsløret noget fra?! Til trods for at der utvivlsomt må være hundreder af mennesker involveret i hvad der vel må være danmarkshistoriens største svindelnummer. Der må selvsagt efterhånden være 20-30.000 solgte lejligheder i Kbh som der jo ikke kan bo nogen i fordi de er handlet mellem fidusmagere. Hvordan skjuler man en sådan mængde tomme boliger uden nogen undrer sig?

Det er simpelthen bare dumt med dumt på. Hvilket alle andre end Thomas og 1-2 af hans tilbageværende disciple udmærket godt kan se. Alle er ihvertfald forsvundet herfra for længst.

Dette er ikke er debatsite, har aldrig været det og bliver det heller aldrig. Det er én gal persons individuelle tumpeudsagn. En person som ingen kontakt har til hverken arbejdsmarkedet eller virkeligheden som sådan. En person der sidder ensomt i sin lejlighed i Charlottenlund og skriver herinde og 5397 andre steder 24 timer i døgnet hver eneste dag året rundt. Uden pauser, uden stop andet end lige den mest nødvendige søvn for at opretholde en basal kropsfunktion.

Sørgeligt, trist, patetisk...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Njjaarhh....

Indlæg af Thomas Man Aug 31, 2015 10:10 pm

jeg venter på, at det går viralt på youtube med banksvin, der bliver tævet ihjel. Det er der en god sandsynlighed for, at det bliver den nye mode i smagfuld underholdning.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Det kan på dette sted være velanbragt

Indlæg af Thomas Man Aug 31, 2015 11:44 pm

at minde Banksvinene om, hvad der skete med Obersturmbannführer Rudolf Franz Ferdinand Höss. Han var lejrkommandant i Auschwitz. Da Englænderne fik fat i ham blev han forhørt og gennemtævet under lægeligt opsyn, så han lige akkurat overlevede til retssag, dom og henrettelse ved hængning.

Havde han ikke været så fej et svin, så havde han skudt sig. Nu var man nødt til at fortælle konen, at deres søn ville blive udleveret til russerne (så kan man forestille sig, hvad der ville være sket), hvis hun ikke fortalte hvor lorten gemte sig.

Lad os sige det sådan - Banksvin - det er af mit hjertes godhed, at jeg opfordrer Jer til at hænge Jer. Det er den måde infame skadedyr som Jer slipper lettest - der er IGEN, der vil savne Jer - tværtimod! Alle vil - ved nærmere eftertanke - hjælpe til på alle mulige måder til at I får den snarlige, langtrukne og smertefulde død - specielt smerten vil glæde og more alle - I så inderligt fortjener. Reelt er der ingen, der gider høre på Jeres barnagtige bortforklaringer og selvmedlidenhed.

Det er faktisk af hensynsfuldhed, at jeg opfordrer Jer til at hænge Jer. Det er som sådan slet ikke mig, I skal være bange for, jeg gør Jer ikke noget; men der er masser af andre, hvem det bare klør i fingrene for at tortere Jer ihjel. Det behøver man ikke den store ledvogterprøve for at vide - ikke hvis man kan sin finanshistorie.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af donkstar Ons Sep 02, 2015 3:25 am

Ja nu er kæden da hoppet af Shocked

donkstar

Antal indlæg : 74
Join date : 08/12/11

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Ons Sep 02, 2015 3:51 am

donkstar skrev:Ja nu er kæden da hoppet af Shocked

Det tror jeg så ikke Du er kvalificeret til at vurdere.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Pluto Ons Sep 02, 2015 9:15 am

donkstar skrev:Ja nu er kæden da hoppet af Shocked

Uden at skulle gøre mig til ekspert i psykiatri, så tror jeg det er sket i en længere glidende overgang fra sanity til insanity. Den interessante betragtning set udefra er at han ikke selv forstår at han efterhånden er kvalificeret til den lukkede afdeling på psykiatrisk anstalt.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af donkstar Ons Sep 02, 2015 3:47 pm

Jeg er heller ikke ekspert i noget som helst, så jeg vil nøjes med at sige jeg er bekymret. Samtidig er jeg ked af at dette site er døende. Debatten er totalt kortsluttet. Tilbage står en skinger monolog.

Har læst utrolig mange spændende, lærerige indlæg fra personer der, ligesom jeg, mener at vi ikke har set bunden. Som taler ejendomsmæglerne imod og kan argumentere for deres synspunkter. Håber at debatten kommer tilbage eller at der kommer et alternativt site hvor "mørkemænd" og "fantaster" kan mødes og udveksle synspunkter.

God bedring!

donkstar

Antal indlæg : 74
Join date : 08/12/11

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Thomas Ons Sep 02, 2015 4:03 pm

donkstar skrev:Jeg er heller ikke ekspert i noget som helst, så jeg vil nøjes med at sige jeg er bekymret. Samtidig er jeg ked af at dette site er døende. Debatten er totalt kortsluttet. Tilbage står en skinger monolog.

Har læst utrolig mange spændende, lærerige indlæg fra personer der, ligesom jeg, mener at vi ikke har set bunden. Som taler ejendomsmæglerne imod og kan argumentere for deres synspunkter. Håber at debatten kommer tilbage eller at der kommer et alternativt site hvor "mørkemænd" og "fantaster" kan mødes og udveksle synspunkter.

God bedring!

Så kan Du jo være ligeglad.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34079
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Nu knækker lortet! - Page 2 Empty Sv: Nu knækker lortet!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum