Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Danske Banks dødedans.

+7
konsholm
Gorrion
Sune
Cirb
guldimund
moniulven
Pluto
11 deltagere

Side 3 af 15 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste

Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Sune Fre Jul 04, 2014 3:40 pm

klogeaage 35 skrev:Man møder ikke ret mange på sin vej der går i forsvar for en bank og slet ikke Ganske blank,tværtom  Shocked Wink
Du skulle prøve at komme andre steder end her. Så ville du ganske givet møde flere der ville stille spørgsmålstegn ved uunderbyggede postulater (som jeg jo i parantes at bemærke anser indlæget for at være).

Jeg siger ikke at Thomas tager fejl, men jeg siger så sandelig heller ikke at han har ret. Jeg kan ikke læse det samme som Thomas ud af den pågældende artikel, med mindre jeg både vinkler (HÅRDT) og gætter og gætter og gætter. Derfor jeg spørger ind til hvor han har fakta fra.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Sune Fre Jul 04, 2014 3:53 pm

Thomas skrev:Pointen er, at Danske Bank har afgivet en garanti til sig selv. Den er som bekendt intet værd.
Endnu engang så vil jeg gerne se den garanti før jeg helt tror på dig. Du ævler løs om noget ufærdigt - resortet stod færdigt for flere år siden! Så kan du ikke lige smide noget dokumentation for dine teorier, så skal jeg gerne tro på dem.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Thomas Søn Jul 06, 2014 1:26 pm

Sune skrev:
Thomas skrev:Pointen er, at Danske Bank har afgivet en garanti til sig selv. Den er som bekendt intet værd.
Endnu engang så vil jeg gerne se den garanti før jeg helt tror på dig. Du ævler løs om noget ufærdigt - resortet stod færdigt for flere år siden! Så kan du ikke lige smide noget dokumentation for dine teorier, så skal jeg gerne tro på dem.

Hvad Du tror, Dit infame skadedyr, det er sgu lige meget - jeg prøver ikke at overbevise Dig om noget som helst!

Du har ikke krav på nogen forklaring - overhovedet: Det er Dig, der skal afgive forklaring - til politiet!

Når det er sagt, så trækker det nærmere - forhåbentlig kommer Du ikke på arbejde mandag - fordi Du har hængt Dig!

Kan vi ikke få Din familie til at lægge det på Youtube - altså, hvor Du dingler i sommerbrisen? Du véd blåt er jo altid pænt - specielt i fjæset på et banksvin, der har hængt sig!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Der ér noget galt.

Indlæg af Thomas Søn Jul 06, 2014 1:29 pm

Sådan som Jens Chr. Hansen i Berlingske ævler om Østjysk Bank - det kan kun være for at dække over noget andet.
Berlingskes journalister har eller fået mundkurv på. Der var nok en årsag til at sprøjten blev solgt!

Avis er det jo ikke.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Sune Søn Jul 06, 2014 3:42 pm

Thomas skrev:Hvad Du tror, Dit infame skadedyr, det er sgu lige meget - jeg prøver ikke at overbevise Dig om noget som helst!

Hvad jeg tror - jeg tror at du ævler som sædvanlig. Og i og med at jeg kan konstatere at resortet har været åben i to sæsoner, så VED jeg at du ævler hvad tilbagekøb i tilfælde af manglende færdiggørelse angår. Så bottom line, du snakker som du har forstand - og galde - til.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Thomas Søn Jul 06, 2014 3:58 pm

Sune skrev:
Thomas skrev:Hvad Du tror, Dit infame skadedyr, det er sgu lige meget - jeg prøver ikke at overbevise Dig om noget som helst!

Hvad jeg tror - jeg tror at du ævler som sædvanlig. Og i og med at jeg kan konstatere at resortet har været åben i to sæsoner, så VED jeg at du ævler hvad tilbagekøb i tilfælde af manglende færdiggørelse angår. Så bottom line, du snakker som du har forstand - og galde - til.

Nå, nå.....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Ingen mulighed for inkompetent svineri

Indlæg af Thomas Man Jul 07, 2014 9:07 pm

må forsømmes.

Det interessante er imidlertid om det er indgangen til en større politiundersøgelse. Eller en af udgangene?
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Det er så Deutsche Bank

Indlæg af Thomas Tors Jul 24, 2014 1:04 am

Thomas skrev:må forsømmes.

Det interessante er imidlertid om det er indgangen til en større politiundersøgelse. Eller en af udgangene?

Sønderlemmende kritik fra FED.

Men hvordan banksvinene i Danske Bank kan slippe udenom i denne omgang - det bliver nok en af de større opgaver for bedrageriafdelingen - den i banken altså, som har til opgave at lave bedragerier.

Jeg har set, at Danske Bank - som Deutsche Bank - har forhøjet egenkapital - formentlig ligeledes med henblik på betaling af en større bøde.

Erst im Februar hatte die Fed neue Auflagen für Auslandsbanken verabschiedet, die die Geschäfte der Deutschen Bank und bis zu 20 weiterer internationaler Großbanken verteuern wird. Die Fed verlangt von Tochtergesellschaften ausländischer Großbanken künftig mehr Eigenkapital und flüssige Mittel. Davor hatte es genügt, wenn die im Ausland sitzende Muttergesellschaft genügend Kapital nachweisen konnte, um mögliche Verluste abzufedern.

Danske Bank har jo jævnligt talt datterselskabers "egenkapital" med flere gange. Noget sådant skal elimineres i koncernkonsolideringen - det tvivler jeg på Danske Bank gør. Udtalelser fra "bankøkonomer" i Danske Bank tyder på, at man bevidst har lavet det bedrageri.

Europäische Bankenvertreter kritisierten die neuen Regeln als Wettbewerbsnachteil für europäische Banken. Und an der Wall Street wurden die neuen Vorgaben als „Anti-Deutsche-Bank-Regel“ verspottet.

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Gæst Tors Jul 24, 2014 10:27 am

Mon ikke tråden skulle omdøbes til "Thomas' dødedans" Razz

http://epn.dk/brancher/finans/realkredit/ECE6890691/realkredit-danmark-loefter-bundlinjen-i-foerste-halvar/

http://epn.dk/brancher/finans/bank/ECE6890444/danske-bank-er-sulten-efter-stor-fremgang/

Hvornår var det lige præcis at DB skulle gå fallit Thomas? Dine ynkelige luderdrenge herinde får aldrig nogensinde købt den bolig de sad og fantaserede vådt om i '07 da du startede med dit lort. Stakkels lille Klogeåge der sidder med hans "Smartphone" og læser med herinde 24/7 sidder fuldstændigt fast

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Stor fremgang!

Indlæg af Thomas Tors Jul 24, 2014 11:03 am

Den idiot har kun sagt noget dumt!

"Danske Bank er et spejlbillede af dansk økonomi, så regnskabet er et spejlbillede af, at både private og erhvervslivet har det bedre. Vi ser, at den nye aktivitet øges, og det bider sig fast i dansk økonomi," siger adm. direktør Thomas F. Borgen til TV 2 News.

Sandheden er, at de kan ikke komme ud af Norge og Sverrig - for slet ikke at tale om Finland - eller Estland!

Det er der så ikke noget overraskende i.

Det "strålende" resultat er formentlig reelt en reservation til den giga-bøde, de skal betale til FED (så er der jo ikke råd til afskrivninger) - Deutsche Bank og BNP Parisbas ligger begge på ca. 9 mia. USD. Så Danske Bank slipper måske med 6 mia. Nu får vi måske at se.

Gad vide om Danske Bank har til at betale regninger her på næste torsdag. De underlige vridninger på folio i Nationalbanken giver én anledning til visse reservationer.

Men ellers: Fuldt forventelig - fuld af løgn.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Gæst Tors Jul 24, 2014 11:18 am

Og fuldt forventeligt fra Thomas: Rendyrket virkelighedsbenægtelse Razz

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Vi får se....

Indlæg af Thomas Tors Jul 24, 2014 11:23 am

....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Gæst Tors Jul 24, 2014 11:29 am

Dine troende har ventet på dine "Vi får se"-forudsigelser i 7 år nu i håbet om den billige Kjøwenhavner-villa eller lejlighed. Burde du ikke have en temmelig dårlig smag i munden?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Nå nå.... Se det er jo dette, der er nyheden med den halvårsrapport!

Indlæg af Thomas Tors Jul 24, 2014 11:33 am

.....

Nemlig, at der sker INTET!

Det er nu på 4-5 måned at banken kører uden kreditchef!

Ansættelsen af Robert Endersby som ny kreditchef efter Per Skovhus blev annonceret i juli 2012.
I Danske Bank har han dog mere fungeret som risikochef end som kreditchef.

Her har Nationalbanken konstateret, at man i Danske Bank måske nok har en opfattelse af risiko - den er bare konsekvent forkert - og man deler for det meste med nul!


22 dage senere blev det meldt ud, at HR-direktøren Helle Havgaard også skulle stoppe i banken – hun forlod officielt Danske Bank den 1. juli i år.

Der er ikke nogen personalechef - i en bank, der skal fyre til højre og venstre med alle muligheder for hævnaktioner, diskrete fratrædelser uden politianmeldelser - det virker heller ikke.

Hvordan går det med at finde afløserne for Endersby og Havgaard?

”Det går godt,” siger Thomas Borgen til FinansWatch.

.....

”Det må vi se, men jeg vil blive svært overrasket, hvis vi ikke ser udnævnelser i årets tredje kvartal,” siger Thomas Borgen til FinansWatch.

Nu  er det i almindelighed en stærkt overrasket - for ikke at sige overvældet - Hr. Borgen, man har med at gøre - hvilket ubarmhjertigt bliver udstillet!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Pluto Tors Jul 24, 2014 12:28 pm

Lige meget hvad der sker er det 'fuldt forventeligt' ifølge Thomas. For en uge siden skrev han at banken var på randen af betalingsstandsning i forbindelse med it problemer med NETS (som i øvrigt intet har med intrabank betalinger at gøre men lad nu det falde). Idag er det så helt forventeligt at de kommer ud med et super kvartalsregnskab.


Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Nå nå......

Indlæg af Thomas Tors Jul 24, 2014 1:35 pm

....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Gæst Tors Jul 24, 2014 11:56 pm

Bemærk i øvrigt psykopat-narcissistens systematiske fremgangsmåde herinde: Han VIL se sit navn overalt på forsiden under "Sidste indlæg" så derfor disse tumpeindlæg hvor der bare står nogle prikker Razz Alt bare for at få det sidste ord. Rendyrket idioti og galskab.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Sune Tors Jul 31, 2014 4:35 pm

Pluto skrev:Lige meget hvad der sker er det 'fuldt forventeligt' ifølge Thomas. For en uge siden skrev han at banken var på randen af betalingsstandsning i forbindelse med it problemer med NETS (som i øvrigt intet har med intrabank betalinger at gøre men lad nu det falde). Idag er det så helt forventeligt at de kommer ud med et super kvartalsregnskab.

Og nu forventer forskellige analytikere så at Danske Bank bliver opgraderet. De har da tydeligvis hverken Thomas indsigt eller analytiske evne, når de ikke kan se at Danske Bank de facto er gået fallit og bare venter på at blive lukket.

Sune

Antal indlæg : 114
Join date : 07/08/11

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Nå nå....

Indlæg af Thomas Tors Jul 31, 2014 5:37 pm

...
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Banksvin er løgnere!

Indlæg af Thomas Tors Jul 31, 2014 6:05 pm

Det væsentlige er:

Bankernes risikovurdering bliver omstødt med deres egne tal!

At det så også er groft manipulerede tal - det er så noget andet; men det rammer banksvinene i nakken - Sunesvinet i øvrigt også!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Danske Bank har

Indlæg af Thomas Tors Jul 31, 2014 6:59 pm

Thomas skrev:Det væsentlige er:

Bankernes risikovurdering bliver omstødt med deres egne tal!

At det så også er groft manipulerede tal - det er så noget andet; men det rammer banksvinene i nakken - Sunesvinet i øvrigt også!

læst reglerne anderledes end tilsynet!

Nu er det lidt svært at tage Danske Banks læsefærdigheder højtideligt, når man konstater, at de heller ikke kan regne; men deler med nul hele tiden!

Dernæst har Nationalbanken påvist at valutakursbevægelser ikke er normalfordelte, hvorfor begrebet spredning ikke - afhængig af omstændighederne og den konkrete fordeling, hvis et sådant funktionsudtryk eksisterer - har nogen mening, fordi Danske Bank deler med nul - ganske som de plejer.

Dette bør få de barskeste konsekvenser for skadedyrene i Danske Bank - hvilket nok ikke sker, hvis det går som det plejer. Spørgsmålet er imidlertid om et banktilsyn ikke bliver nød til at tilsidesætte bankens vurdering - helt og aldeles grundet demonstreret uduelighed i kreditvurderingen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Så røg direktøren i Danica Pension.

Indlæg af Thomas Fre Aug 08, 2014 8:38 pm

Helt efter bogen

Formentlig en udløber fra sigtelserne i Realkredit Danmark og Danske Banks Handelsafdeling.

Når Realkredit Danmark laver flexlort - og lever af administrationsbidraget - Danske Bank finansierer flextumper og betaler renter (afdrag forekommer ikke), så mangler vi idioterne til at tage tabene, og her melder Danica sig velvilligt til at svindle idioterne der sparer deres gæld op. Det er en dårlig forretning at låne penge af sig selv.

Men - ganske forudsigeligt - så ryger direktøren i Danica, fordi de ledere i Realkredit Danmark og Danske Bank, hvor tiltalen er frafaldet, de har naturligvis gået ind i slibrige detaljer om Danica.

Gad vide, hvor mange banksvin, der dingler denne weekend for at undgå de ubehagelige samtaler mandag morgen? Vi får se - eller rettere, det gør vi ikke, for det er jo så synd, så synd for banksvin, at de svindler og bedrager, så de er nødt til at hænge sig lige inden de kommer hjem fra sommerferie og børnene skal starte i skolen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Tonny Thierry Andersen

Indlæg af Thomas Man Aug 11, 2014 7:52 am

Hvorfor trækker det skadedyr vejret endnu?

Men han har ret så langt, at man vil arbejde sig udenom bankerne, der vil blive muret inde i kryptens sarkofag af tab.

Resten af verden vil gå videre - udenom bankerne - det der med betalingsformidling, det har man jo altid kunnet finde ud af og det er så lidt, det betyder i kapital.

Investeringer mm. det skal man nok finde ud af - også uden banker.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Danske Bank henter bøddel

Indlæg af Thomas Tirs Aug 12, 2014 5:43 pm

hos SAS!

Med tungsind? Hun er sgu da blevet fyret - ingen søger da frivilligt en stilling hos Danske Bank!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Aktiestrateg - og så fra Nordea!

Indlæg af Thomas Ons Aug 13, 2014 9:53 am

Vorherre bevars!

Endnu en idiot, der deler med nul hele dagen lang.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34084
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Danske Banks dødedans. - Page 3 Empty Sv: Danske Banks dødedans.

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 15 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum