Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende

2 deltagere

Go down

Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende Empty Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende

Indlæg af Gorrion Ons Sep 24, 2014 8:30 pm

Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende

http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-09-24-kasi-jesper-om-straf-til-skattefolk-jeg-er-stadig-ekstremt-rasende

- Jeg har jo ikke fået min sag for en dommer endnu. Jeg er blevet dømt for noget for snart to et halvt år siden, og jeg har endnu ikke været for en uvildig dommer, jeg ved ikke i hvilken bananstat det ellers kan foregå.
Kære Jesper, der er den selvsamme bananstat der endnu ikke har sendt et sted imellem 16 - 21 top finansfolk bag tremmer ALA Bernie Madoff straf.!

Ret skal do være ret.....man har i mange andre lande også fritaget eller undladt at straffe finansfolk efter verdenshistoriens største bedrageri i både subprime lån , og misbrug heraf, og et måske endnu større svindelnummer i fantasitrillion klassen vedr. CDS.
Det er uden sammenligning verdens største finansielle terror attentat der er ved at gå fri!...

Så fik jeg lige luftet lidt ud af min ophidselse, det er dog trods alt fakta!
Sådan er det jo!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende Empty Sv: Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende

Indlæg af Thomas Ons Sep 24, 2014 8:36 pm

Gorrion skrev:Kasi-Jesper om straf til skattefolk: Jeg er stadig ekstremt rasende

http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2014-09-24-kasi-jesper-om-straf-til-skattefolk-jeg-er-stadig-ekstremt-rasende

- Jeg har jo ikke fået min sag for en dommer endnu. Jeg er blevet dømt for noget for snart to et halvt år siden, og jeg har endnu ikke været for en uvildig dommer, jeg ved ikke i hvilken bananstat det ellers kan foregå.
Kære Jesper, der er den selvsamme bananstat der endnu ikke har sendt et sted imellem 16 - 21 top finansfolk bag tremmer ALA Bernie Madoff straf.!

Ret skal do være ret.....man har i mange andre lande også fritaget eller undladt at straffe finansfolk efter verdenshistoriens største bedrageri i både subprime lån , og misbrug heraf, og et måske endnu større svindelnummer i fantasitrillion klassen vedr. CDS.
Det er uden sammenligning verdens største finansielle terror attentat der er ved at gå fri!...

Så fik jeg lige luftet lidt ud af min ophidselse, det er dog trods alt fakta!
Sådan er det jo!

Interne forflyttelser i SKAT - min bare røv.
Helle Thornings sag var så bare, at hun kunne slå fra sig.

Det tyder så stadig på, at det var Anne-Marie Meldgaard i Århus, der forsynede den kanon med krudt.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34073
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum