Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Skattefolk advarer om mulig ny svindelsag

2 deltagere

Go down

Skattefolk advarer om mulig ny svindelsag Empty Skattefolk advarer om mulig ny svindelsag

Indlæg af Gorrion Tirs Sep 15, 2015 3:42 pm

Medarbejdere i Skat frygter at endnu en stor svindelsag er under opsejling.

http://www.dr.dk/nyheder/penge/skattefolk-advarer-om-mulig-ny-svindelsag

Jeg håber sandelig ikke at dette er noget der viser sig at være korrekt, det kan samfundet jo slet ikke holde til at få at vide.
Folk er gået fra hus og hjem, tusinder sunket ned i dyb økonomisk ruin og depression, og børn er revet rundt på nye skoler da forældre har været nød til at blive skilt og flytte til nye hjem, ofte nye kommuner for at finde det billigste og bo i.
De landsskadelige reformer kan ikke stå på mål over for dette hvis det har noget på sig, en korrekt skatteinddrivelse ville kunne have løftet den danske statskasse højt over nedslagtningen af en velfungerende velfærd og sikkerhed for denne udsatte gruppe, der ALDRIG kommer på fode igen.

Jeg bliver nød til at tro, at den seneste udmelding er en joke, for det kan ingen tåle at få at vide oven på det vi har oplevet de senere år.

Der er jo tale om et svigt på et plan der ikke er ord for hvis det er sandt....det er jo ikke noget man kan lappe ved at sende 2 chefer 4 måneder i fængsel.

Her sidder man og knokler sene nattetimer for at holde sit overfor staten med moms/skat, pension mv.....imens står 100 gigantiske slamsugere og suger astronomiske milliarder direkte ud af vores fælles statskasse.

Hvis dette er sandt.....så gider jeg ikke være med mere!
Gorrion
Gorrion

Antal indlæg : 1449
Join date : 24/10/08

Tilbage til toppen Go down

Skattefolk advarer om mulig ny svindelsag Empty Sv: Skattefolk advarer om mulig ny svindelsag

Indlæg af Thomas Tirs Sep 15, 2015 4:27 pm

Gorrion skrev:Medarbejdere i Skat frygter at endnu en stor svindelsag er under opsejling.

http://www.dr.dk/nyheder/penge/skattefolk-advarer-om-mulig-ny-svindelsag

Jeg håber sandelig ikke at dette er noget der viser sig at være korrekt, det kan samfundet jo slet ikke holde til at få at vide.
Folk er gået fra hus og hjem, tusinder sunket ned i dyb økonomisk ruin og depression, og børn er revet rundt på nye skoler da forældre har været nød til at blive skilt og flytte til nye hjem, ofte nye kommuner for at finde det billigste og bo i.
De landsskadelige reformer kan ikke stå på mål over for dette hvis det har noget på sig, en korrekt skatteinddrivelse ville kunne have løftet den danske statskasse højt over nedslagtningen af en velfungerende velfærd og sikkerhed for denne udsatte gruppe, der ALDRIG kommer på fode igen.

Jeg bliver nød til at tro, at den seneste udmelding er en joke, for det kan ingen tåle at få at vide oven på det vi har oplevet de senere år.

Der er jo tale om et svigt på et plan der ikke er ord for hvis det er sandt....det er jo ikke noget man kan lappe ved at sende 2 chefer 4 måneder i fængsel.

Her sidder man og knokler sene nattetimer for at holde sit overfor staten med moms/skat, pension mv.....imens står 100 gigantiske slamsugere og suger astronomiske milliarder direkte ud af vores fælles statskasse.

Hvis dette er sandt.....så gider jeg ikke være med mere!

Njaa.... jeg tror mere, det er et spørgsmål om, at SKAT skal redegøre for, hvad det dog er, de bruger deres tid på. Den organisation har jo aldrig været for god. Bruger de tiden på lidt småfusk hos håndværkere eller går de efter, hvor der er noget kød på benene.

Banksagen tyder på, at det er ikke ligefrem milliarderne, de bruger tiden på.

Tilsvarende er Helle Thornings og Lars Løkkes "sager" ikke andet end politisk plat. Set ud fra et ligningsmæssigt synspunkt er de regler for reglernes skyld - der er ikke penge i det.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34106
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum