Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

EL stemmer for våben til Irak

Go down

EL stemmer for våben til Irak Empty EL stemmer for våben til Irak

Indlæg af Thomas Søn Aug 24, 2014 9:40 pm

Ikke overraskende.

Det er jo våben til PKK og PKK er formentlig hovedleverandøren af narkotika til indvandrerbanderne.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

EL stemmer for våben til Irak Empty Hmmm....

Indlæg af Thomas Ons Aug 27, 2014 6:45 pm

Levering af lette våben....

Så håber jeg, at det er de gamle Garand-geværer...... udmærket gevær, man kan bare ikke få ammunition til den. Godt nok er kaliberen Nato-standard; men jeg tror ikke Nato-standard-patronen passer i kammeret.
En ting er sikkert: Krudtet i Garand-patronen er valset og det er det ikke i Nato-standard. Det er ikke noget, man sådan lige laver hjemme i landsbyen.

De geværer vil virke - lige præcis så længe vi synes og vil forsyne dem med ammunition fra de gamle beredskabslagre. Spørgsmålet er om de får Madsen maskingeværer med .... eller om også ammunitionen er udløbet til dem?

Ganske udmærkede våben; men hvis de ikke får ammunitionen dertil, så kan de ikke bruges længere end vi synes.

Det var det, jeg ville gøre.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

EL stemmer for våben til Irak Empty Sv: EL stemmer for våben til Irak

Indlæg af Thomas Ons Aug 27, 2014 7:25 pm

Thomas skrev:Levering af lette våben....

Så håber jeg, at det er de gamle Garand-geværer...... udmærket gevær, man kan bare ikke få ammunition til den. Godt nok er kaliberen Nato-standard; men jeg tror ikke Nato-standard-patronen passer i kammeret.
En ting er sikkert: Krudtet i Garand-patronen er valset og det er det ikke i Nato-standard. Det er ikke noget, man sådan lige laver hjemme i landsbyen.

De geværer vil virke - lige præcis så længe vi synes og vil forsyne dem med ammunition fra de gamle beredskabslagre. Spørgsmålet er om de får Madsen maskingeværer med .... eller om også ammunitionen er udløbet til dem?

Ganske udmærkede våben; men hvis de ikke får ammunitionen dertil, så kan de ikke bruges længere end vi synes.

Det var det, jeg ville gøre.

Det er så også fornuftigt nok at gøre det til 14 dages udsendelser med mulighed for forlængelse, som man ikke skal spørge kvajpanderne i Folketinget om lov til. Det er en helt klar regeringsopgave - ét sted må grænsen af praktiske grunde trækkes mellem Regering og Folketing.
Folketinget har fået de oplysninger, der skal til for at træffe den principielle afgørelse - og så ellers holde sig væk fra at micromanage administrationen med ting som kvajpanderne i Dansk Folkeparti aldrig kan bibringes en perifer forståelse af.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34108
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

EL stemmer for våben til Irak Empty Sv: EL stemmer for våben til Irak

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum