Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark

2 deltagere

Go down

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark Empty Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark

Indlæg af Pluto Tors Jul 17, 2014 11:44 am

http://m.epn.dk/brancher/finans/bank/ECE6877700/nordea-oeger-resultat-i-danmark/


Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark Empty

Indlæg af Thomas Tors Jul 17, 2014 1:13 pm

Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark Empty Sv: Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark

Indlæg af Pluto Fre Jul 18, 2014 1:30 pm

Thomas skrev:

Ja så i den virkelige verden er de jo ikke ligefrem ved at gå i betalingsstandsning!

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark Empty Sv: Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark

Indlæg af Thomas Fre Jul 18, 2014 3:34 pm

Thomas skrev:

Hvis jeg nu havde læst, hvad skadedyret havde skrevet, så ville jeg formentlig have konstateret, at Pluto ikke alene er banksvin og psykopat; men også snotdum.

Meget almindelig kombination i finanssektoren.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark Empty Sv: Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark

Indlæg af Pluto Fre Jul 18, 2014 4:01 pm

Thomas skrev:
Thomas skrev:

Hvis jeg nu havde læst, hvad skadedyret havde skrevet, så ville jeg formentlig have konstateret, at Pluto ikke alene er banksvin og psykopat; men også snotdum.

Meget almindelig kombination i finanssektoren.

Det er ellers dem der lever i en parallel virkeligheden man plejer at kalde psykopater.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark Empty Sv: Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark

Indlæg af Thomas Fre Jul 18, 2014 5:00 pm

Thomas skrev:

nå....
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34107
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark Empty Sv: Fra den virkelige verden: Nordea tjener mere i Danmark

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum