Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dér sprang bomben!

Go down

Dér sprang bomben! Empty Dér sprang bomben!

Indlæg af Thomas Tirs Jun 24, 2014 2:31 am

Jeg havde godt nok undret mig over dette forums seneste angreb fra skadedyrene Plutokøteren og Sunesvinet.

1) Danske Bank undrede mig, fordi de er lagt i benlås af ECB, fordi ECB accepter gode udlån som sikkerhed for kredit - i ubegrænset mængde. Danske Bank har ikke flere gode udlån. - Ja, så skal Rohde da acceptere et udlån på 349.814,25 DKK til Skrælderup Mundharpefabrik - intet ord om omtalte fiktive fabrikant; men der er dæleme langt op til 50.000.000.000 DKK, som er det løseligt anslåede behov.
Fidusen er, at Danske Bank ikke kan lægge egne udstedelser, som f.eks. flexlort som sikkerhed. Sedler i kassen med "Jeg skylder Mig!" DUR IKKE!

Attentatet på Lars Løkke mislykkedes - hvis jeg ikke tager fejl - og det kan jeg gerne gøre, så har Lars Løkke reddet sin privatøkonomi i land i Arbejdernes Landsbank, hvor Danske Bank ikke kan komme til ham. Formentlig bor Lars Løkke - og familie nu til leje i ejendomme, hvor Arbejdernes Landsbank - evt. LR - har pantet og administrationen. Det var i hvert fald sådan, jeg ville kringle den! Huset i Græsted er formentlig lejet ud!

I stedet har skadedyrene nu bragt Pia Kjærsgaard i livsfare! En person, som de ikke via banken har kunnet afpresse, fordi - som hun selv har offentliggjort - er hendes bror psykopat, hvilket har gjort, at Pia Kjærsgaard ikke kan bruge Dankort, hvorfor man ikke har kunnet forfølge hende via Dankortet - derfor er det valutavekslingen. Se det bringer Pluto-køteren i direkte konflikt med PET.
PET har med rimelig sikkerhed godkendt hendes sommerhus i Grækenland som rimelig sikkert - altså et sikkert hus. Fidus Pluto-køteren er nu en trussel mod den offentlige sikkerhed: Han er livsfarlig, at have gående løs! Bogstavelig talt! En trussel mod Rigets sikkerhed.
Hvad man gør ved sådan én - tja.... det er ikke godt at vide; men der er bogstavelig talt ingen grænser!

2) Nordea er i benlås via Riksbanken og valutaen - og dermed på vej i den visse død med flextumperne, for deres "gode udlån" er væk - vi taler om SAS og Vattenfall - f.eks.
Jeg har så en mistanke om, at de seneste kursfald på NOK og SEK er fordi shippinglånene, der er til noget er blevet refinansieret til en billigere penge udenom Nordea. APM f.eks. har nemlig ikke den fjerneste lyst til med en stigende USD at betale via valutakursen, hvad man har sparet i renter! Derfor anfører jeg også KRW som valuta, for dér må APM have betydelig gæld i - finansieringen af MMM-klassen er formentlig lavet sammen med Daewoo og den Koreanske Stat. Den KRW skal nok komme ned, som YEN er kommet ned - så meget landbrug er der ikke i Korea heller.

Det andet er, at APM er i fuld gang med at mindske sin aktiekapital - eller rettere antallet af udestående aktier. Der er ikke nogen grund til at få de fremtidige gevinster ud til investorerne, når de kan blive i familien. Derfor står APM så højt i kurs! APM køber med arme og ben af egne aktier, som der så laves en stock-split på, så de kan sælges til småaktionærer - og ikke institutionelle investorer.

Derfor er der nok ikke nogen svenskere herinde.

3) BRF er i et kvælergreb af Jyske Bank, der har fået øje på det eksorbitante administrationsbidrag. Derfor skal de gode lån, der måtte være i BRF - som ikke giver administrationsbidrag - over på Jyske Banks nye boligkredit. Flexlortet kan BRF få lov til at beholde - og Jyske Bank skal nok finansiere, mod en rundhåndet betaling. Dette udmærkede administrationsbidrag, skal naturligvis ikke bruges på parasitterne i BRF, hvorfor der nu skal fyres til højre og venstre dér. BRF vil blive en tom skal uden ansatte og uden betalende kunder.

Derfor er Anders Dum så gnækkende overfor Nykredit.

4) Det efterlader Nykredit og Sunesvinet herinde. Sunesvinet har været klar over at noget var under opsejling; men har indtil nu håbet på at undgå turen i sommerhuset - vi får se!

  • Der bliver begrænsning på rente/afdragsfriheden fra 2018! Det kan flextumperne IKKE klare. Det kan deres banker heller ikke!
  • Nykredit og Sunesvinet bliver hakket ned af Totalkreditbankerne! Der skal ikke ret meget tíl - det overlever Nykredit ikke.
    Ikke sådan at forstå, at de går konkurs, det gør man ikke i det selskab; men Finanstilsynet vil indsætte en ledelse, der går igennem hele svineriet med en tættekam, så NU får vi sgu dinglende banksvin at se!
  • Gebyrerne hos Nykredit/Totalkredit stiger. Jamen kæreste venner! Flextumper hverken kan eller vil betale - NOGEN, NOGET SOM HELST.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34055
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum