Økonomidebatten.dk
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

4 deltagere

Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af Plyds Ons Apr 02, 2014 6:47 pm

Jeg indrømmer det gerne: Jeg har altid været en doven hund, men det er der så også fordele ved, idet alt bliver gjort på den mest effektive måde.

I det hele taget er det åndsvagt - og ineffektivt - at halvdelen af befolkningen sidder hjemme og triller tommelfingre på overførsel, mens den anden halvdel stresse sig selv halvt til døde.

Vi bør snarest lave om på dette, men det er en helklig ko, pga. noget så åndsvagt dumt, som det der hedder arbejdsudbud. Men det til side.
Tag flere dage fri og lad andre komme til. Du gør dig selv, landet og miljøet en stor tjeneste.:
http://www.information.dk/493114
Plyds
Plyds

Antal indlæg : 1632
Join date : 13/12/11
Geografisk sted : Ude-over-kanten

Tilbage til toppen Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Sv: Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af Thomas Ons Apr 02, 2014 7:40 pm

Plyds skrev:Jeg indrømmer det gerne: Jeg har altid været en doven hund, men det er der så også fordele ved, idet alt bliver gjort på den mest effektive måde.

I det hele taget er det åndsvagt - og ineffektivt - at halvdelen af befolkningen sidder hjemme og triller tommelfingre på overførsel, mens den anden halvdel stresse sig selv halvt til døde.

Vi bør snarest lave om på dette, men det er en helklig ko, pga. noget så åndsvagt dumt, som det der hedder arbejdsudbud.  Men det til side.
Tag flere dage fri og lad andre komme til. Du gør dig selv, landet og miljøet en stor tjeneste.:
http://www.information.dk/493114

Njaaarhh....
Skolelærere og bankansatte har gennem årtier været travlt beskæftiget med ingenting - så om de laver mere eller mindre, det gør ikke den store forskel - de gør evt. mindre skade i hængekøjen.
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Sv: Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af Pluto Ons Apr 02, 2014 10:53 pm

Thomas skrev:

Njaaarhh....
Skolelærere og bankansatte har gennem årtier været travlt beskæftiget med ingenting - så om de laver mere eller mindre, det gør ikke den store forskel - de gør evt. mindre skade i hængekøjen.

og hvad laver du selv som tilføjer værdi til samfundet?

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Sv: Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af Thomas Tors Apr 03, 2014 12:28 am

Pluto skrev:
Thomas skrev:

Njaaarhh....
Skolelærere og bankansatte har gennem årtier været travlt beskæftiget med ingenting - så om de laver mere eller mindre, det gør ikke den store forskel - de gør evt. mindre skade i hængekøjen.

og hvad laver du selv som tilføjer værdi til samfundet?

Hvad rager det Dig, Din modbydelige kræftsvulst? Det står jeg skam ikke Dig til regnskab for!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Sv: Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af peter777 Tors Apr 03, 2014 5:19 pm

Projektet med at redde jorden ....

"Himmel og jord skal forgå, men Guds ord skal bestå".

Vi ved ikke den endelige dato, men ifølge rygter er Guds rige meget tæt på.

Jeg håber, at I alle må prioritere Jesus, mens tid er.
peter777
peter777

Antal indlæg : 822
Join date : 24/10/08
Geografisk sted : Østerbro

Tilbage til toppen Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Sv: Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af Pluto Tors Apr 03, 2014 5:31 pm

Thomas skrev:
Pluto skrev:
Thomas skrev:

Njaaarhh....
Skolelærere og bankansatte har gennem årtier været travlt beskæftiget med ingenting - så om de laver mere eller mindre, det gør ikke den store forskel - de gør evt. mindre skade i hængekøjen.

og hvad laver du selv som tilføjer værdi til samfundet?

Hvad rager det Dig, Din modbydelige kræftsvulst? Det står jeg skam ikke Dig til regnskab for!

Det vil sige ingenting! Så skal du heller ikke bryde dig om at kritisere folk der passer et arbejde hver dag.

Pluto

Antal indlæg : 398
Join date : 07/02/14

Tilbage til toppen Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Sv: Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af Thomas Tors Apr 03, 2014 7:21 pm

Pluto skrev:

Det vil sige ingenting! Så skal du heller ikke bryde dig om at kritisere folk der passer et arbejde hver dag.

Arbejde? Kalder Du Din svinske parasitvirksomhed for ARBEJDE?

Krepér Dit modbydelige kryb. Du har lavet ulykker nok. Infame skadedyr!
Thomas
Thomas

Antal indlæg : 34082
Join date : 27/10/08

Tilbage til toppen Go down

Der udføres alt for meget arbejde i denne verden Empty Sv: Der udføres alt for meget arbejde i denne verden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum